IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

juli 2018
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

Brandgevaar! [Legolas]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 18

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

BerichtOnderwerp: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 15:22

Ik stond op, en keek om mij heen. "Hmm... Ik heb zo het gevoel dat ik niet alleen ben hier." Ik sloot mijn ogen en dacht na, "wie of wat kon hier zijn? Een hert misschien? Nee, want die had nooit zo dicht bij durven komen!" Ik gaf een slag met mijn staart en een paar bomen begonnen te branden
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://vraagbaak.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 20

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 15:30

Legolas zag de brandende bomen in de verte, terwijl hij aan het vechten was met zijn vijand. Hij schoot hem met zijn pijl en boog neer, en rende zo hard als hij kon naar de bomen toe, toen hij vlak bij was stond hij stil en liep zo voorzichtig mogelijk naar de bomen toe. Hij zag er een draak liggen, hij sliep niet dat zag je zo. Legolas pakte zijn pijl en boog en richtte het op een van de brandende bomen, hij liet zijn pijl en boog los. De pijl schoot rakelings langs de draak af de boom in. Legolas keek naar de draak maar die lag nog het zelfde als toen net, Hij liep er met een grote boog om heen, totdat hij bij de staart was aan gekomen, hij keek goed en zag dat de staart van de draak in brand stond.
Profiel bekijken
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 16:58

Ik keek naar de boom waar de pijl vandaan kwam. En ja hoor, daar zat diegene! Het was een elf, dat kon je zo zien. Ik stond op, en toen kom je mijn volledige lengte zien. De elf keek recht in mijn ogen, en ik nam een grote sprong. Na die sprong klom ik omhoog de lucht in, om vervolgens weer naar beneden te komen met een hoge snelheid. Voordat ik de grond raakte op nog een redelijke hoogte, vatte mijn hele lichaam vlam, precies zoals ik altijd doe
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 19:28

Legolas keek naar de draak, die nu helemaal in vlammen op ging, hij pakte zijn boog en een pijl en richtte dat op de draak. Hij bedacht zich nog net dat dit een speciale draak was, en liet zijn boog zakken, hij stopte de spullen weg, liep naar de plek met de draak, en buigde voor de draak. Hij bleef naar de draak kijken hoe hij op hem zou reageren.
Profiel bekijken
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 19:42

Ik landde recht voor zijn neus, en gaf nog een paar krachtige slagen van mijn vleugels. Ik liet de vlammen op mijn lichaam doven, en keek de elf strak aan. Nog even snel rondkijken voor andere vijanden of dit geen val is. Nee, hij is toch alleen. Voor het geval dat maakte ik nog een kring van vuur om het plekje heen, zodat niemand er meer bij kon komen. 'Wie ben jij? En wat doe jij hier?'
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 19:48

Legolas keek de draak aan en zei "ik ben Legolas, en ik ben gewoon aan het wandelen, en een beetje aan het vechten, toen ik die bomen zag, die waren dus van jou. Waarom deed je dat?" Legolas bleef hem strak aan kijken, hij was niet van plan om ook maar weg te kijken. Hij wist hoe hij met draken om moest gaan, hij wist ook hoe je met deze om moest gaan. Ookal is hij special, een draak die je bijna nergens ziet. Daar moest je wel zuinig op zijn, maar zijn vader heeft hem ooit verteld, hoe zeldzaam een draak ook is, als hij aanvalt moet je je verdedigen, anders ben je dood. Hij bleef naar de draak kijken, en wachtte op zijn antwoord.
Profiel bekijken
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 19:59

Ik keek hem nog even aan, en dacht na. "Zal ik hem opeten? heb ik meteen mijn lunch te pakken... Maar dat is te respectloos... Ik daag hem uit, maar niet hier, dat is te gevaarlijk voor ons allebei." Ik stond weer op en zei met een luide stem: 'Kom morgen naar mijn grot, dan mag je tegen mij vechten. je mag je makkers meenemen, maar weet wel, dood is dood. alhoewel...' Ik draaide me weer even om en dacht nog na. 'Dat laatste zien we nog wel, maar morgen bij mijn grot in het midden van het bos, vechten voor een deel van mijn schat.' Nadat ik dat had gezegd vloog ik weg.
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   wo 2 apr 2014 - 20:06

Legolas wou niet meteen gaan vechten, maar goed als de draak het wou deed hij het wel. hij liep weg en dacht na over wat de draak had gezegd. Ineens schrok hij, dacht na over waar de grot van de draak zou zijn. Hij had nog nooit met een draak gevochten, en als hij nou zijn pijl afvuurde zou hij hem nog kwader maken, of erger nog zelfs doodde. Hij wilde de draak niet doodde en ook niet verwonden of boos maken, hij wilde vrede. Als hij van de draak weg moest, dan zou hij gegaan zijn. Hij wou echt niet vechten, hij kon niet meer terug. Hij ging naar zijn plekje om te slapen, ging liggen en viel in een diepe slaap.
Profiel bekijken
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   do 3 apr 2014 - 16:11

In mijn grot wachtte ik op Legolas, zoals ik had gezegd. Ik dacht nog na over wat ik zou kunnen doen... "Zal ik hem doden? Dan heb ik ook meteen zijn dorp te pakken... Of zal ik hem als slaaf gebruiken? dat is ook nog wel handig, hoef ik niet zelf meer te gaan graven naar schatten. Ik wacht wel af, das denk ik het beste... Maar hij boog ook voor me, dus hij wist wel dat ik niet de eerste de beste draak was." Met dat nog in mijn achterhoofd, maakte ik alvast de arena klaar. Het was een grote uitholling in mijn grot, waar meer dan genoeg plaats was om te vechten. Ik stak de fakkels aan, en ook de omheining, zodat ze niet konden ontsnappen. Ik was nu klaar, en begon rondjes boven mijn grot te cirkelen, zodat hij wist waar het was.
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   do 3 apr 2014 - 18:58

Legolas zag de draak rond cirkelen dus hij liep er heen, hij was bij de plek aan gekomen waar ze gingen vechten. HIj liep de arena in, en boog weer voor de draak. Hij zei "ik heb niemand mee genomen, jij bent maar alleen dus ik ook alleen. Anders is het niet eerlijk tegen over jou". HIj maakte zich klaar voor de wedstrijd.
Profiel bekijken
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   vr 4 apr 2014 - 9:29

Ik lachte me kapot! "Bwahahahaha, ik lach mezelf nog dood hierdoor! "Anders is het niet eerlijk", hahahaha!' Ik vermande me en stond weer op. 'Goed, zoals jij wilt. Je hebt tevens een grote vergissing gemaakt. Ik heb meer kracht dan jij denkt, en ben ook vele malen groter dan ik nu lijk!' Ik keerde me om en ging naar de arena onder de grond. 'Kom, volg me. Dan breng ik je naar de arena.' Toen ik beneden was, legde ik nog de laatste dingen uit. 'Deze arena is 4 bij 4 bij 6 kilometer groot, zodat ik mij volledig kan benutten. De arena is ook nog omringd door vuur, zodat niemand kan ontsnappen. Ik vroeg je ook om je maten mee te nemen, maar aangezien jij dat niet nodig vond... Ik zal voor jou nog even de regels zeggen, en dat zijn er twee: de dood is hier niet van toepassing, en als jij of ik wil stoppen, stoppen we ook, alleen diegene die stop zei verliest. Als jij wint, krijg jij een deel van mijn schat, als ik win, dan zet jouw volk nooit meer een stap in mijn teretorium!'
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   vr 4 apr 2014 - 19:25

Legolas wist de regels, hij was zo blij dat er niemand dood zou gaan. Hij was boos geworden omdat de draak hem had uitgelachen, hij was wel veel groter dan hij, maar dan nog hij was wel alleen. 100 tegen een vond hij niet kunnen, en zeker nog goede boogschutters, Hij on wel heel goed vuur spuwen. Hij ging klaar staan, en een hevige strijd barstte los.
Profiel bekijken
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   vr 4 apr 2014 - 23:21

Toen ik zijn gedachten las merkte ik dat hij nogal zelf verzekerd was, misschien iets te. Maar goed, hij zal het zelf wel leren. Pijlen? Ik hoef daar niet bang voor te zijn. Tenzij ze zo groot zijn als mijn oog, maar pijlen van die grote kun je alleen afvuren met een kanon. Ik spuwde een beetje vuur vlak voor legolas, om hem op te jagen. Kijken wat er gebeurt... Verdediging nog wel hooghouden bedacht ik me, want je weet nooit of hij nog een draken-doder-speer bij zich heeft...
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   za 5 apr 2014 - 18:50

Legolas was niet bang voor het vuur dat bij zijn voeten kwam, Hij pakte een pijl en vuurde hem af op de draak. Blijkbaar deed het niks, want hij kreeg geen schrammetje of niks. Hij keek is naar zijn boog, en op het zelde moment kwam er weer een vuurtje bij zijn voeten. Hij keek een beetje boos naar de draak, maar zei niks tegen hem. Nu was de strijd begonnen, hij kon maar beter niks tegen hem zeggen, anders werd hij misschien heel boos, en dat wou hij niet hebben. Hij wou een vredige strijd, en niet dat de draak uit woede hem perongelijk vermoorde. Hij vuurde nog een pijl af, maar het deed niks, hij kreeg er geen schrammetje van.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Brandgevaar! [Legolas]   

Brandgevaar! [Legolas]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: