IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de betovering (Legolas)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptywo 2 apr 2014 - 21:12

Belle had net gegeten en ze besloot naar de bibliotheek te gaan. Eenmaal daar nam ze een boek uit de kast en begon ze er in te lezen. He was een sprookjesboeken over en betovering; Dat deed belle denken aan de bewoners in dit kasteel die ooit ook eens betoverd werden. Opeens klopte er iemand heel had op de voordeur. Belle en rende naar beneden om open te doen. Ze zag iemand die ze niet kende. 'Excusseer maar wie bent u'? vroeg ze aan de vreemdeling.


Laatst aangepast door Belle op di 8 apr 2014 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptywo 2 apr 2014 - 21:16

Legolas keek naar de vrouw en zei "ik ben Legolas, en hoe heet u" Hij boog is diep voor haar, en dacht nog aan wat de draak tegen hem zei, over morgen. hij vroeg aan haar "ik moet morgen tegen een draak vechten, mag ik hier een nachtje blijven slapen, ik zal u niet van last zijn. Ik ben trouwens een elf".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptywo 2 apr 2014 - 21:30

Belle glimlachtte toen legolas boog. 'mijn mnaam is Belle en je mag gerust een nachtje bij ons blijven slapen' zei ze en ze schoof een beetje opzij zodat Legolas naar binnen on; 'Heeft u misschien honger'? vroeg ze aan legolas. 'Ik kan u nde weg naar de keuken wijzen zodat Mevrouw Tuit eten voo u kan maken als u wilt'. Belle keek Legolas vragend aan en wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyza 5 apr 2014 - 19:00

Legolas had best honger en zei "graag ik heb heel veel honger, ik heb een heel stuk gelopen". Hij volgde Belle naar de keuken, daar zat ze de mevrouw waar Belle het over had. Hij ging aan een Tafel zitten en wachtte op het eten. Hij gaapte een keer, hij was ook best moe, maar eerst wat eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyza 5 apr 2014 - 19:07

Belle liep op mevrouw Tuit af. 'Mevrouw tuit deze elf vroeg aan mij om een nachtje te blijven slapen en hij heeft best honger wil u eten voor hem maken alstublieft'? zei Belle vriendelijk. 'maar natuurlijk schat maar wil jij dan aan Barstje vragen of hij mee wil helpen'? antwoordde mevrouw Tuit. Belle knikte en liep naar de elf. 'Ik ben zo terug' zei ze tegen de Elf. Toen rende ze naar de tuin waar Barstje speelde. 'Barstje kom je alsjeblieft even je moeder helpen in de keuen'? riep Belle zodat Barstje haar kn horen. 'Ja ik kom' riep barstje terug. Narstje stond op en liep naar Belle toe. Samen gingen ze terug naar de keuen waar barstje hielp met het eten te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyza 5 apr 2014 - 23:41

Legolas wachtte geduldig op het eten, terwijl hij een beetje rond eek in de kamer waar hij nu was. Het had wel iets weg van waar hij woonde met zijn elven vrienden, net zo een kasteel. Hij kon zich er wel vinden, en het waren aardige mensen. HIj keek naar de twee die achter het fornuis stonden, een daar van heette dus barstje en de ander wist hij niet meer uit zijn hoofd. Hij stond op liep naar ze toe en vroeg "hallo, ik weet jou naam wel jij bent barstje, maar jou naam ben ik kwijt, Hoe heet jij ook al weer, oja ik ben trouwens Legolas". Hij wachtte geduldig op zijn antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyzo 6 apr 2014 - 13:24

Mevrouw Tuit draaide zich om. 'Aangenaam ik ben Mevrouw Tuit' zei ze vriendelijk en ze stak haar hand uit ter begroeting. Belle die ondertussen aan tafel zat glimlachtte vriendelijk. Het was altijd pretiig om te zien hoe mensen goed overweg konden. Na een tijdje dacht Belle na. Wat zou ze toch eens doen als deze elf klaar was met eten, Belle zag daarnet dat de elf heel moe was. Het was eter voor de elf als hij na het eten even een dutje deed maar wat kon zei dan ondertussen doen? Ze had wel zin om een bad te nemen. Belle besloot dat aar daarna te gaan doen. Een bad deed haar altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyzo 6 apr 2014 - 16:21

Legolas, ging aan de tafel naast Belle zitten, Hij keek belle met zijn zwarte ogen aan, hij zei "waarom mocht ik eigenlijk hier naar binnen, ik laat nooit vreemdelingen binnen, vroeger toen ik nog thuis woonde". Hij keek naar Barstje die zijn eten kwam brengen, en naar mevrouw Tuit die ook aankwam met een bord. Legolas begon te eten, hij had al zolang niks gegeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyzo 6 apr 2014 - 16:38

'Omdat ik niemand in de kou laat staan en u zag er erg uitgehongerd en moe uit' legde Belle vriendelijk uit. Nelle keek toe hoe dat Legolas at. Zo t zien smaakte het eten hem. Belle dacht na. Waarom vroeg deed deze elf nou zo? Was hij haar heemaal niet dankbaar. Zou ze hem na het etn vriendelijk wegsturen van wegen zijn gedrag? Deze vragen leven door haar hoofd spoken terwijl de elf zat te eten. Belle begon zch een beetje aan de elf te irriteren maar liet dat nog niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyzo 6 apr 2014 - 20:58

Legolas was klaar met eten en keek Belle aan en zei "bedankt voor het eten, eigenlijk bedankt voor alles, ik ben je zeer dankbaar". Hij gaapte nog een keer en voeg aan Belle "ik ben best wel moe, kan ik hier ergens slapen, of heb je liever dat ik ga, je moet het eerlijk zeggen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyzo 6 apr 2014 - 21:14

Belle dacht diep na. Legolas was haar blijkbaar toch dankbaar. Daar was ze heel blij om. maar langs de andere kant was de bedanking wel aan de late kant. Uiteindelijk glimlachtte Belle en zei ze: Je mag hier gerust blijven slapen' zei Belle. 'We hebben op de bovenste verdieping een logeerkamer'. De logeerkamer is eigenlijk voor als mijn vader komt maar jij mag daar vandaag in slapen' legde Belle uit. Ze liep de keuken uit en liep richting de bovenste verdieping in de hoop dat Legolas haar zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 17:10

Legolas volgde Belle naar de logeerkamer, hij was hun dankbaar voor alles. Hij kon het niet vaak genoeg zeggen. Hij liep de logeer kamer binnen, hij zag alleen een bed, maar dat vond hij niet erg, het was maar voor 1 nachtje, hij was al dankbaar dat hij mocht blijven slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 17:29

Belle keek hoe Legolas de kamer bestudeerde. 'Ik hoor dat je dit een goede kamer vind' zei Belle vriendelijk. Belle keek naar Legolas. 'Ik ga nu even in bad en daarna ga ik nog even een wandelinkg make slaap lekker' zei Belle daarna. Ze liet Legolas alleen en deed de deur naa de kamer achter zich dicht. Toen lie ze de trappen af naar de badkamer. Bele had in plaats van een gewoon bad een bubbelbad die ze aan en uit kon zetten; Toen Belle in de badkamer was liet ze het water van het bad lopen en deed ze een lekker geurtje in het bad. daarna rende ze naar haar kamer om ondergoed en een avondjurk te nemen. Toen ze terug was was het bad al goed gevuld met water. Blle deed nog wat badschum in het water en kleedde zich uit. Ze deed haar gebruikte kleren en ondergoed in de wasmand en stapte in bad. Het water was echt heerlijk. Belle bleef wel een uur in bd liggen. daarna stapte ze uit bad, droogde zich af en deed haar ondergoed en jurk aan. Daarna kamde ze haar haren en deed haar haren in een dotje. Toen ging ze naar haar kamer o schoenen te zoeken die bij haar jurk paste. Toen ze schoenen had gevonden deed ze de schoenen aan was ze klaar voor de wandeling. 'Zou Legolas al wakker zijn'? vroeg belle zich af toen ze naar beneden liep en de voordeur achter zich dicht deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 20:52

Legolas lag heerlijk in het bed, hij had er geen moeite mee dat er niks in de kamer stond, goed slapen was nu het allerbelangrijkste, hij deed zijn ogen dicht en viel in slaap. De volgende morgen werd hij al vroeg wakker door het licht wat in de kamer viel, hij keek om zich heen, ging rechtop in bed zitten, hij pakte zijn kleren en trok het aan. Hij vroeg zich af of er al iemand beneden zou zijn, hij deed heel zachtjes de deur open, hij keek in de gang hij zag niemand en hoorde ook niks. Hij deed de deur heel zachtjes dicht en liep de trap af, naar de keuken. In de keuken aangekomen was er nog helemaal niemand. Hij ging op een stoel voor het raam zitten, en keek naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 21:11

Toen Belle terug was van de wandeling besloot ze naar bed te gaan; Ze ging naar debadkamer om haar tanden te poetsen en haar haren te kammen; Darna ging ze naar haar slaapkamer om haar om te kleden en in bed te stappen; Hetbeest sliep al. Toen belle in bed lag duurde het niet lang voor ze in een diepe slaap viel. De volgnde ochtend werd Belle laat wakker. Ze stond op, pakte haar spullen en ging naar de badkamer om zich te wassen, aan te kleden en haar haren te kammen. Daarna ging ze naar de keuken waar Legolas al aan een tafel zat. 'Goedemorgen' zei se vriendelijk tegen Legolas en ze glimlachtte naar hem. Toen ging ze aan een tafel zitten wachtend op mevrouw tut voor het ontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 21:15

Legolas keek naar Belle en zei "goedemorgen Belle, lekker geslapen?". Hij vond het fijn dat er nu eindelijk iemand was om mee te praten, om de spanningen er uit te praten. Hij besloot het nog is tegen Belle te zeggen. Hij keek naar Belle en zei "vandaag is de grote dag, ik moet met een draak gaan vechten, maar ik vind het bij jullie zo fijn, dat ik niet weg wilt hier. Wat moet ik doen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 21:24

Belle knikte. Ze had heerlijk geslapen. Ze wachtte geduldig af totdat Legolas was uitgesproken. daarna dacht Belle diep na over Legolas zijn vraag. 'Zou je misschien hier willen blijven wonen'? voeg ze uiteindelijk aan Legolas. Dat leek Belle heel gezellig. Ze hoopte dat Legolas dat ook wou. Belle wachtte geduldig af terwijl mevrouw Tuit en Barstje de keuken inkwamen en un vrolijk begroette.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 21:29

Legolas zei meteen "ja, ik wil hier dol graag blijven wonen, lijkt mij super gezellig, maar die draak dan, moet ik gewoon er niet naar toe gaan, of wel, ik weet het niet". Hij begroette mevrouw tuit en barstje vriendelijk, en richtte zich daarna weer op Belle. Hij vond Belle echt super aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptyma 7 apr 2014 - 21:38

'Ik heb liever van niet aangezien je dan je leven op het spel zet' zei Blle. dt is een antwwoord die ze aan iedereen zou geven aangezien ze niet van vechten hield. Maar ja het kon soms gewoon niet anders. Belle zuchtte. Ook zij vond Legolas aardig en ze zou echt niet willen dat hij zijn leven op het spel zou zetten. 'Xaarom moet je eigenlik tegen die draak vechten' vroeg belle een beetje droevig aan Legolas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptydi 8 apr 2014 - 18:21

Legolas legde uit "ik kwam per ongeluk op zijn terrein, dat vond hij niet leuk daarom wou hij vechten, en voor ik er iets op terug kon zeggen was hij al weg". Legolas keek Belle aan, die het er blijkbaar best moeilijk mee had. Hij vroeg aan Belle "kan ik misschien iets voor je doen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptydi 8 apr 2014 - 18:50

Belle moest denken aan een tijdje terug.Toen hadden het Beest en Gaston gevochten vcoor haar. Ookal moest Belle toegeven dat ze Gaston niet mocht ze had nooit gewilt dat hij zou sterven. Belle zuchtte. Sindsdien had ze echt echt een hekel aan vechten. Er rolde een traan over haar wang. Ze kkek Legolas aan, zuchtte nog eens diep en vertelde hem toen deze gedachten
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptydi 8 apr 2014 - 19:03

Legolas schrok van het verhaal van Belle, dat wilde hij niet. Hij moest bijna zelf huilen. Hij zei "ik ga niet naar de draak toe, ik blijf hier voor jou. Laat die draak maar zitten, hij weet toch niet waar ik zit, als hij hierheen komt bescherm ik je, maar alleen als jij dat ook wilt". Ze wachtte nog steeds op hun ontbijt, het was nu 9 uur zag Legolas. Hij keek naar Barstje en Mevrouw truit, die nog steeds het eten aan het maken waren, Legolas keek naar Belle en zei "maar waar is het beest nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptydi 8 apr 2014 - 20:59

'Bedankt Legolas dat is erg aardig van je' zei belle terwijl het ontbijt op tafel verscheen. Bedankt' zei bBelle tegen Mevrouw Tuit en barstje en ze begon te eten. Mevrouw Tuir en Barstje gingen ook aan de tafel zitten om te eten. Toen belle klaar was met eten wachtte ze geduldig todat mevrouw Tuit, Barstje en Legolas gegeten hadden. 'het beest (dat eigenlijk geen beest meer is maar we noemen hem nog zo) hoeft vandaag niet te werken en ligt nog in bed' legde Belle uit aan Legolas terwijl ze wachtte totdat iedereen laar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptywo 9 apr 2014 - 13:29

Legolas zei tegen Belle "oke, ik snap het wat doet hij voor werk". Hij was klaar met eten, en wachtte op de andere twee. Hij wachtte ook geduldig op het antwoord van Belle. Hij dacht geen seconde meer aan de draak, als hij nou maar niet hierheen kwam, om hem te gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Emptywo 9 apr 2014 - 13:49

'Het beest bezoekt kastelen en doet daar dan allerlei klusjes voor de bewoners' legde belle uit. Toen ze dat gezegt had keek belle naar buiten. Het was mooi weer om te gaan wandelen vandaag. 'Wat ben je van plan om vandaag te doen'? vroeg belle aan Legolas. Belle was best wel nieuwsgierignaar wat Legolas ging doen vandaag. Ze wachtte geduldig op antwoord.misschien kon ze vandaag ook een stukje met Philippe gaan rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





de betovering (Legolas) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de betovering (Legolas)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legolas hier
» Brandgevaar! [Legolas]
» A bowman! [&Legolas]
» het mysterieuze pakket (legolas)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: