IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de betovering (Legolas)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptywo 9 apr 2014 - 14:08

Legolas wist niet wat hij ging doen, maar 1 ding wist hij zeker hij ging niet naar buiten. daarom zei hij maar "ik weet niet wat ik vandaag ga doen, maar ik blijf wel binnen, ik heb geen zin dat de draak mij vind, en ter plekke een kopje kleiner maakt. Zou ik hier wat klusjes kunnen doen voor jullie?". hij had ook al lang niet meer gedoucht maar dat vond hij onbeleefd om zomaar te vragen. Hij wachtte geduldig op antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptywo 9 apr 2014 - 14:20

'Lief dat je het vraagd maar denk dat je buiten helpen met het huishouden niet veel kan doen' zei Belle. Belle vond het echt erg dat Legolas niet meer naar buiten durfde. Belle keek Legolas aan. 'Ik snap dat je niet naa buiten durft maar ik denk niet dat de draak je hier zal vinden' zei Belle. Belle dacht na. Ze wilde legolas wel beschermen tegen de draak maar ze wist niet hoe. Ze zuchtte. Er moest toch een oplossing zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptywo 9 apr 2014 - 20:49

Legolas vond belle echt heel erg aardig, en hij hoopte dat zij hem ook heel aardig vond. Daarom zei hij "het maakt niet uit dat ik niet naar buiten kan hoor, misschien als ik buiten ben ruikt hij mijn geur". Hij dacht diep na, en bedacht toen een idee. Hij keek Belle aan en vroeg "hebben jullie spul om je geur niet meer te ruiken, op de straat?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptywo 9 apr 2014 - 21:58

Belle keek Legolas niet begrijpen aan. 'Wat voor een spul bedoel je'? vroeg ze. Ondertussen was et al 11 uur'. De tijd ging echt snel voorbij vond belle. Get was over een uur al middag. Mevrouw tuit en barstje stonden op om alvast aan de afwas te beginnen; Belle besloot hun te helpen. Na de afwas ging ze naast legolas zitten. 'Wat voor een spul bedoel je'? vroeg ze nogmaals niet begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptydo 10 apr 2014 - 10:22

Legolas zei "je hebt een bepaalt spul om je geur uit te wissen, dat is dan voor de draak, dat ik toch naar buiten durf". Hij keek hun aan, en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptydo 10 apr 2014 - 10:37

'Oh ja dat hebben we' zei zei belle en ze rende naar haar slaapkamer. Even later kwam ze terug met een flesje. 'Hier zit dat spul dus als je dat op je spuit ruikt de draak een andere geur' legde Belle uit. In werkelijkheid zat er parfum voor mannen in het flesje maar belle wist zeker dat dat moest helpen. Ze zettehet flesje parfum op de plaats waar Legolas zat en keek hem afwachtend an.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptydo 10 apr 2014 - 19:43

Legolas was blij dat ze het spul had, hij ging klaar zitten en zei tegen Belle "spuit het maar op je, dan kan ik naar buiten". Hij wou heel graag naar buiten, lekker wandelen met Belle en praten over van alles en nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptydo 10 apr 2014 - 20:20

'Sorry ik dacht dat et de bedoeling was dat jij dit op je ging spuiten' zei Bell. 'In dat geval heb ik even het verkeerde flesje. Ze rende terug naar haar slaapkamer en pakte daar een ander flesje. Dat flesje bevatte parfum voor vrouwen. Ze spoot wat parfum enzette het flesje terug. Toen rende ze terug naar de keuken. "Zo ik heb al wat spul op mij gespoten' zei Belle.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 13:35

Legolas keek haar lachend aan en zei "ik dacht dat jij het op mij ging spuiten". hij keek naar Barstje die ook begon te lachen. Hij keek weer even lachend naar Belle en vroeg "wil jij dat flesje nog een keer halen, als je dat niet wilt dan is het niet erg, dan blijf ik wel binnen". HIj raapte al zijn moed bij elkaar en vroeg "zou ik hier vanavond in bad mogen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 17:40

'Ja natuurlijlk mag dat' zei Belle. Toen rende ze weer naar boven om de parfum voor mannen te halen. Even later kwam ze terug in de keuken en spoot wat van het flesje op Legolas. Daarna rende ze terug naar boven om het flesje met daarin de parfum voor mannen terug te leggen. Toen ging ze terug naar de keuken. 'Zo ik ben klaar' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 18:30

Legolas stond op en zei "bedankt, nu kan ik weer naar buiten zonder angst voor de draak, Hijkeek naar Belle en vroeg ",mag ik met je mee wandelen, en waar gaan we dan heen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 18:37

'Ja is goed zullen we dan een bezoekje aan mijn vader brengen'? vroeg belle aan Legolas. Ze hoopte dat hij het goed vond want ze was allang net meer bij haar vader geweest. Langs de andere kant kon ze het wel begrijpen als Legolas liever niet bij vreemde langs ging. Alhoewel zij ook eerst een vreemde voor hem was. Belle wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 18:49

Legolas zei "ja is goed, dan gaan we bij je vader langs, als we maar niet bij de draak in de beurt komen, want dan ben ik de Sjaak". Hij ging even naar boven om zich klaar te maken, voor de wandeling naar een wild vreemde. Hij dacht na, als hij hier blijft, dan word dit zijn kamer, dan moet die wel een beetje vrolijker. Hij ging het eerst maar is aan belle vragen, hij liep naar beneden en vroeg "Belle, als ik hier blijf, waar slaap ik dan. Blijf ik in de logeerkamer, of krijg ik een eigen kamer?". Hij wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 19:44

'We heben nog een mooie lege kamer waar je best in mag blijven slapen' zei belle toen Legolas terug was. Ze liep naar de voordeur. Bij de voordeur bleef ze staan wachtend op Legolas. Zou hij komen of was hij van gedachten veranderd? Ze wist het niet. Ze wist wel dat ze dolgraag naar haar vader wou gaan met of zonder Legolas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 20:29

Legolas, liep naar Belle en zei "let's go". Ze liepen met z'n tweeën richting de vader van Belle, Legolas zei " we moeten een om weg nemen, want hier rechtdoor woont de draak, die mij wil vermoorden". Hij sloeg rechtsaf, maar bli9jbaar had Belle hem, niet gehoord, ze liep gewoon rechtdoor. hij riep nog een keer "Belle wacht, daar woont de draak, maar Belle was al zo ver dat ze hem niet kon horen". Legolas durfde haar niet te volgen, hij bleef op een afstandje kijken, wat er gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyvr 11 apr 2014 - 20:50

Opeens kwam de draak belle schrok en draaide zich om om weg te vluchten. Ze rende en rende maar de drak was te snel en verwondde haar. 'Laat dit een waarschuwing zijn' brulde de draak en hij liep weg. Daar lag belle dan. Ze had heel veel pijn. Opeens werd het zwart voor haar ogen. Was dit dan het einde? Nee ze leefde nog maar haar hart klopte nauwelijks. Er was wel een eetbare plant die haar kon helpen aar dat lag aan de andere kant van het land.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyza 12 apr 2014 - 18:02

Legolas zag wat er gebeurde en rende naar Belle toe, hij zag hoe ze bloedde hij vroeg "hoe kan ik je helpen, moet ik iets voor je halen". Hij keek heel angstig om zich heen. Voor als de draak er nog ergens was. Hij keek bezorgd naar Belle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 11:08

Belle keek Legolas met moeite aan. 'Er is een eetbare plant die je aan de andere kat van het land kan vinden' zei belle zwakjes. 'In de bib van mijn kasteel vind je en boek waarin de plant instaat maar helaas weet ik de titel niet meer van het boek'. Opnieuw werd alles zwart voor haar ogen. Het duurde niet lang of ze was bewusteloos. Het leek nu echt dat ze dood was maar dat was ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 15:42

Legolas pakte Belle op, en droeg haar naar het kasteel. Hij kwam binnen en droeg haar naar haar kamer, hij ging meteen op zoek naar het boek. Toen hij het boek had gevonden bladerde hij er pijl snel doorheen op zoek naar de plant. Hij had hem gevonden, hij rende naar beneden en vroeg aan mevrouw tuit of hij een paard mocht lenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 16:00

mevrouw Tuit keek hem verbaasd aan. "Wat is er aan de hand'? vroeg ze verbaasd. Ze kon gewoon aan Legolas zien dat er iets scheelde. Waar was bBelle eigenlijk? Zou er iets met haar zijn? Mevrouw Tuit wist het niet maar ze had een gevoel van wel. Ze bleef Legolas aankijken en hoopte niet het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 16:04

Legolas zei "Belle is verwond door een draak, en ik moet een plant aan de andere kant van het land halen, en daar heen lopen is een beetje ver, dus daarom vroeg ik het". Hij keek mevrouw tuit aan, en hij keek naar de deur waar Barstje net binnen kwam, en hun Vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 17:27

Meevrouw Tuit schrok. Ze hoopte dat belle niet dood zou gaan. Dat zouden zij en de rest van het kasteel heel erg was. 'Je mag philippe nemen als je wilt' zei mevrouw Tuit. Als je in de stallen zijn naam roept dan komt hij wel'. 'Zal ik anders even meelpen'? vroeg mevrouw tuit aan Legolas.. R-Toen viel mevrouwtuit iets te binnen. 'Ik ben zo terug' zei ze. Even later kwam ze terug met en landkaart. 'Kijk wij zijn u ergens aan het begin van de kaart en om helemaal naar de andere kant van het land te gaan moet je helemaal naar het einde van de kaart' legde Mevrouw tuit uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 17:48

Legolas keek naar de kaart en zei "ja, misschien een goed idee, om even mee te helpen". Hij pakte de kaart aan, en stopte hem in zijn jaszak. Hij liep achter mevrouw tuit aan, naar de stallen. Daar kwam het paard aan gelopen, op wie hij moest, hij aaide het paard, zadelde hem op, pakte een cap, klom op het paard. en reed in volle galop naar de andere kant van het land, het was best een eind weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 18:05

Belle werd wakker. Ze keek even rond en eag dat ze op haar kamer lag. Ze had overal pin. Even wist ze niet meer hoe dat kwam maar na een tijdje wist ze het weer. Belle zuchtte. Normaal was het padje rechtdoor de kortste weg aar die had ze al lang niet meer genomen. Hoe kon ze zo stom zijn om het pad na misschien wel maanden later weer te nemen. Belle draaide zih om en besloot maar te gaan slapen in de hoop dat de pijn weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 18:11

Legolas, was aan gekomen bij de plek waar de plant was, hij had de bladzijde eruit gescheurt, hij keek naar het plaatje van de bloem. Hij zag hem, plukte hem stopte hem in zijn jaszak, klom op zijn paard en galopeerde weer terug, naar het kasteel. Legolas had honger gekregen, hij had al 2 dagen niks gegeten, hij besloot te stoppen, hij keek om zich heen hij zag een hert, hij richtte zijn pijl en boog, en schoot het hert dood. Legols was ondertussen van philippe af gestapt, hij liep met hem naar het hert, hij begon ervan te eten en philippe ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de betovering (Legolas)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legolas hier
» Brandgevaar! [Legolas]
» A bowman! [&Legolas]
» het mysterieuze pakket (legolas)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: