IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de betovering (Legolas)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyza 19 apr 2014 - 15:06

Legolas zag dat Belle aan het huilen was, hij snapte niet waarom, miss omdat hij gewond was. Hij keek Belle met zijn blauw ogen, hij vroeg aan Belle "waarom moet je huilen, komt het door dat ik gwond ben, als dat de reden is hoeft dat niet, ik red me wel. Binnen een paar dagen is mijn voet weer helemaal normaal". Hij had ook tranen in zijn ogen gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyza 19 apr 2014 - 15:37

Belle slikte. 'Sorry ik kan r niks aan doen ik voel me echt zo schuldig want door mij ben je geword' zei Belle snikkend. Na een tijdje hield ze op met huilen en keek ze naar legolas zijn voet. Hij zat onder het bloed; 'zal ik heel even je voeten en je benen wassen'? vroeg Belle aan Legolas. Ze zitten namelijk onder het bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyza 19 apr 2014 - 19:03

Legolas keek Belle aan en zei "ja graag, was ze maar". Hij lag daar en kon niks anders doen, dus hij was blij dat Belle er was dan had hij iemand om mee te praten. Hij keek nog is naar zijn benen en voet, die echt helemaal onder het bloed zaten. Hij keek Belle aan en zei "ik ben blij dat je hier bij mij bent, dan kan ik met iemand praten".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyza 19 apr 2014 - 20:24

Belle glimlachtte. Toen ging ze naar de berging om een emmer te nemen. Ze vulde de emmer met warm water en deed daar wat zeep in. Ze namook een washand en een handdoek van de badamer. daarna ging ze weer terug naar haar kamer waar legolas op haar lag te wachten. belle tilde hem op en zette hem op de stoel. ze zete de emmer neer en ging terug naar de badkamer om nog een handdoek te nemen. Toen ze terugkwam legde ze een handdoek op de grond en zette daar de emmer op. 'Zo steek hier heel voorzichtig maar je voeten in' zei Belle tegen Legolas. Belle hoopte dat het water niet te warm was voor Legolas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 13:56

Legolas ging rechtop zitten, en stak zijn voeten in de emmer met water. Hij zei tegen Belle "het water is precies goed". Hij genoot van het warme water op zijn voeten, het deed wel pijn toen Belle met het washandje over zijn benen ging, maar dat was ook weer snel voorbij. Het was lekker om zijn voeten zonder al dat bloed te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 15:19

Toen de voeten en benen van Legolas gewassen waren spoelde ze de washand it en en verwijderde ze met haar handen de zeep van zijn benen. 'Zo zet je voeten maar op de handdoek die op de grond ligt dan kan ik ze voor je afdrogen' zei Belle vriendelijk. Belle hoopte dat Legolas niet te veel pijn hand maar zo te horen viel dat wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 16:45

legolas zette zijn voeten op de handdoek neer, en voorzichtig droogde ze zijn voeten af. Zijn voeten waren droog, dus hij stond op en liep rustig naar de keuken om wat drinken te halen, en gewoon in de keuken te gaan zitten. En wat te kletsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 17:35

Tot Belle haar grote verbazing liep Legolas gewoon naar de keuken. Ze wist totaal niet dat hij met zo'n pijnlijke voeten kon lopen. Maar kon hij dan zijn voeten en benen niet zelf wassen? Belle snapte er niks meer van. Was Legolas zo een type die graag als een koning behandeld wilde worde? Die gedachten maakte Belle kwaad. Ze liep rnaar beneden. Ze moest even gaan wandelen om af te koelen. Toen belle beneden was liep ze naar de voordeur en sloeg di hard achter zich dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 17:40

Legolas die opkeek toen de deur zo hard weg dicht getrokken, snapte er ook totaal niks meer van. Hij bleef naar Buiten, kijken. Hij had nog wel heel veel pijn aan zijn voeten, hij besloot om weer naar boven te gaan, en op bed te gaan liggen. Hij strompelde naar boven, en ging heel voorzichtig op zijn bed liggen. Hij staarde naar het plafond, terwijl hij luisterde of hij iemand op de gang hoorde, maar het bleef heel stil. Hij sloot zijn ogen en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 17:47

Na en half uur gewandeld te heben was Belle nog steeds niet afgekoeld. Hoe kon Legolas zich zo gedragen !!!! Hij was tenslotte een elf en geen koning. Belle ging terug naar huis. Eenmaal thuis ging ze naar haar slaapkamer. Legolas was er net. waar is die vuile rat !!! riep belle tegen zichzelf. Ze ging naar de kamer van Legolas. Daar zag ze legolas slapen. Belle haalde een koffer ui haar slaapkamer. Ze ging terug naar Legolas zijn kamer er sloeg de deur achter zich dicht. Ze legde de koffer op hard op egolas zijn voet, ded de koffer open en pakte daar de spullen van Legolas in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 17:57

Legolas krijste het uit van de pijn, en keek naar Belle en vroeg "wat doe jij nu weer, gaan we samen ergens heen. En trouwens mijn voet doet al wat minder pijn dan toen straks". Hij keek hoe zijn spullen werden in geladen, hij ging rechtop zitten, maar snapte er niks van. Hij zei tegen haar "Bedankt voor mijn voet schoon te maken, eerst prikte het met al dat bloed erop, nu is dat bloed eraf dus prikt het minder erg".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 18:19

'Ja ja zal wel' zei Belle en ze sloeg de koffer dicht. Ze nam de koffe en stak haar hand met de koffer uit naar Legolas. 'Hier pak aan en verdwijn voorgoed uit mijn leven( !!!! schrreuwde. Belle begon te rillen van woede. Haar mond riide mee. Nog even en ze zou in huilen uitbarsten. Ze zou niet huilen van verdriet maar juist van woede en haat. Ze keek Legols en haar ogen schoten vuur van woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 22:09

Legolas stond op, pakte de koffer aan, en liep de kamer uit, hij wou de trap af lopen, maar struikelde en viel van de trap af. Hij probeerde om op te staan om zijn koffer te pakken en te vertrekken, maar dat lukte niet meer. Zijn voet deed z'n pijn, dat hij er niet meer op kon staan. Hij probeerde telkens op te staan maar telkens zakte hij weer door zijn benen. Hij kroop naar zijn koffer toe. Sleepte zijn koffer achter zich aan, keek omhoog zag Belle en zei "vaarwel, ik hoop dat je gelukkig bent met iedereen hier om je heen". Toen hij dat gezegd had, barstte hij in tranen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyzo 20 apr 2014 - 23:17

Belle zag het gebeuren en ze holde naar Legolas toe. Ze pakte Legolas vast en omhelsde hem. Tijdens de omhelzing huilde Belle ook. Ze kon er niks aan doen. Wat had ze Legolas aan gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyma 21 apr 2014 - 9:56

Legolas knuffelde Belle ook, hij liet haar los en zag dat ze ook aan het hilen was. hij zei huilend tegen haar "waarom moet jij huilen, k snapte wel waarom ik weg moest, maar ik ben niet zo type die als een koning behandelt wil worden". Hij omhelsde Belle nog is stevig en vroeg "wat moet ik nu doen, moet ik nog steeds weg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyma 21 apr 2014 - 10:20

Belle huilde verder en schudde haar hoofd. Het spijt me echt voor alles Legolas zei Belle huilend. zo"n dingen had ik niet mogen denken van je' ze nam Legolas stevig beet en liet hem niet meer los. Ze huilde verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyma 21 apr 2014 - 12:38

Legolas knuffelde Belle ook stevig, zijn voet deed meer zeer door die val. Hij liet Belle los en keek naar zijn voet. Hij keek Belle vriendelijk aan en vroeg "kan je me helpen met op staan, en mee helpen om naar de keuken te gaan?". Hij wachtte geduldig op antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyma 21 apr 2014 - 18:30

Belle lachtte; 'ja natuurlijk' zei ze nog nasnikkend. Ze tilde Legolas voorzichtig op en leidde hem nar de keuken. Eenmaal in de keuken aangekomen zette Belle Legolas op een stoel en ging ze op de stoel naast hem zitten. Ze zweeg en keek een tijdjenaar buiten; Daarna keek ze aar Legolas. Wou hij nog blijven na alles was ze zei en deed? Belle wist het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyma 21 apr 2014 - 18:45

Legolas keek haar aan en zei "maar waarom dacht je eigenlijk dat ik zo behandeld wou worden? want zo ben ik niet". Hij keek Belle aan, en wachtte geduldig op haar antwoord.


(sorry voor deze korte post, maar kon ff niks bedenken ik hoop dat je er iets mee kan, zoniet ff zeggen, dan maak ik hem wel langer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptyma 21 apr 2014 - 19:28

'Zo kwam je gewoon over omdat je eerst pijn leek t hebben aan je voet en n het wassen niet meer' legde Belle uit. Opnieuw sprongen de tranen in haar ogen. Ze stond op enenrende huilend naar haar kamer. Daar ging ze op haar bed liggen en huilde ze verder. Als Legolas wilde vertekken was dit het juiste moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptydi 22 apr 2014 - 14:16

Legolas zag dat Belle huilend weg rende, hij liep naar de keuken en pakte wat drinken. Hij ging niet weg, nu Belle het zo moeilijk had. Hij zou hier z'n hele leven blijven, maar dat moesten hun ook goed vinden hij dacht dat ze dat wel goed zouden vinden, maar hij zou het nog wel even aan hun gaan vragen. Hij dronk zijn drinken op, en ging naar zijn slaapkamer en ging op zijn bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptydi 22 apr 2014 - 18:34

Bele had wel een uur ehuild. Daarna stond ze op en hield ze op met huilen. Ze liep naar beneden en zag dat Legolas er niet meer was. Hij is dus weggegaan dacht belle en ze voelde de tranen weer opkomen. Belle besloot te gaan zitten. toen Belle op een stoel zat begroef ze haar gezicht op tael en huilde ze verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptydi 22 apr 2014 - 22:31

legolas kwam weer beneden en zag Belle huilen, hij liep naar haar toe en zei 'Ik ga niet bij je weg, ik blijf hier zolang als het mag'. Hij ging bij haar zitten en sloeg een arm am Belle heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptydi 22 apr 2014 - 22:42

Belle keek op en glim achtte. Ze was echt heel blij dat Legolas er nog was. Belle keek Legolas aan en omhelsde hem weer stevig. 'Och Legolas wat zou ik toch zonder jou moeten' zei Belle nog nasnikkend
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Emptywo 23 apr 2014 - 14:42

Hij knuffelde haar voor de tien duizendste keer vandaag, maar dat vond hij niet zo erg. Hij liet Belle los en zei "dat weet ik niet Belle, maar 1 ding weet ik zeker. Ik vind jou heel erg lief, en ik wil voor altijd hier blijven als het mag van jou". Hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de betovering (Legolas)   de betovering (Legolas) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de betovering (Legolas)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legolas hier
» Brandgevaar! [Legolas]
» A bowman! [&Legolas]
» het mysterieuze pakket (legolas)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: