IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

oktober 2017
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   wo 30 apr 2014 - 22:01

jacob as ook naar binnen gelopen, en hurkte ook voor het bed neer en sloeg een arm om Belle heen als steun. Hij pakte Seth z'n hand, en sloot zijn ogen. Hij deed zijn ogen open, en meteen daarna bewoog Seth. Jacob glimlachte en Stond op en ging tegen de kast aan hangen. Seth deed zijn ogen open, en hij zei "Belle waar ben je?".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

Aantal berichten : 2779
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   wo 30 apr 2014 - 22:22

Belle keek op. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. 'Hier Ben ik lieverd' zei ze nog nasnikend en ze nam Seth's hand. belle was best verbaasd dat Seth haar niet zag. Ze keek Seth vragend aan. 'Kan je mij niet zien'? vroeg ze verbaasd aan Seth en er blonken weer tranen in haar ogen. Zou Seth blind zijn geworden door de draak? Belle wist het niet.

Off dan k je je hebbt me weer inspiratie gegeven;

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 11:53

(graag gedaan)

Seth antwoordde "Nee, ik kan je niet zien want het licht is niet aan". Hij keek om zich heen, omdat hij hele goede ogen had zag hij Jacob wel, maar Belle zag hij niet. Jacob liep naar de muur, en deed het licht aan. Nu zagen ze elkaar, Seth kuste Belle, en omhelsde haar.

(nu heb ik geen inspi haha)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 12:00

De tranen rolden over Belle's wangen toen ze Seth omhelsde. Na een tijdje liet Belle Seth los en legde ze hem voorzichtig weer neer. 'Rust maar wat uit ik blijf bij je' fluisterde Belle tegen Seth. Daarna keek ze Jacob aan. 'Jacob kun je ons alsjeblieft even alleen laten'? vroeg Belle aan Jacob. Ze wachtte op antwoord terwijl ze weer naar Seth keek.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 12:08

Jacob antwoordde "Tuurlijk laat ik jullie even alleen". En hij liep de kamer uit, hij sloot de deur achter zich, en hij liep naar beneden om wat te gaan drinken. En zijn vrienden op de hoogte te stellen. Seth lag nog steeds op bed en keek Belle aan en vroeg "Waarom ben je me komen helpen?".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 12:20

Belle pakte Seth's hand en huilde. 'Het spijt me dat ik Jacob na de begrafenis omhelsde Seth' zei Belle snikkend. Ze aaide met haar andere hand over Seth's wang. 'Lieverd je moet me geloven ik hou echt alleen van jou' zei Belle zacht. Belle zong weer liedje wat ze voor Seth zong voor ze hem ten huwelijk vroeg.

'Nee ik wil nooit meer ander'.
'Ik kan geen dag meer zonder jou'.
Ik wil dat niets veranderd'.
'Jij bent war ik van hour.
'Ik geef je heel mijnhart, dus laat me nooit alleen'.
Het leven is zo mooi met jou hier om me heen'.
'Nee ik wil nooit meer anders'.
'Weet je lieve schat'?
'Je bent het beste wat ik ooit had'.

toen Belle klaar was met zingen huilde ze verder. 'Seth het spijt e echt heel erg' zei Belle snikkend? 'Kun je het mij vergeven en beloof je nooit meer zelfmoord te willen plegen'? Belle keek Seth smekend aan.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 12:33

Seth zei tegen Belle "IK vergeef je, en ik beloof nooit meer zelf moord te willen plegen". En hij kuste Belle weer, en om helsde haar. Hij was blij dat ze niet verliefd was op Jacob, maar alleen maar op hem. Hij zat nog steeds onder het bloed, maar dat kon hem niks schelen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 12:39

Belle omhelsde Seth stevig. Na een tijdje liet ze Seth los en keek ze hem aan. 'Is het goed als ik je naar de badkamer draag en je daar in bad stop'? vroeg Belle aan Seth. 'Maak je maar geen zorgen ik zal je helpen met alles en als je wilt zal ik ook je kleren wassen en aan jacob vragen of hij je andere kleren wil halen'. zei Belle. 'Tenminste als jij het goed vind';

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 12:45

Seth vond het een goed idee, en hij zei "Ja is goed hoor, ik wil wel weer schoon zijn ja". En hij wachtte af wat er zou gaan gebeuren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 13:18

'Oke dan neem ik je even mee naar de badkamer' zei Belle tegen Seth en ze tilde Seth op. Eenmaal in de badkamer liet belle het water van het bad lopen, deed ze een leker geurtje in het baden kleedde ze Seth uit. Toen Seth naakt voor haar stond tilde ze seth op en stopte hem in bad. 'Ik ga even aan Jacob vragen of hij andere kleren voor je wilt halen' zei Belle tegen Seth en ze verliet de badkamer. Belle rende naar onder. ze vond Jacob en de rest van het groepje al snel. 'Jacob wil jij alsjeblieft de andere klerenvan Seth even halen bij jullie thuis'? vroeg Belle vriendelijk an Jacob. Daarna rende ze naar haar slaapkamer, om shampoo voor mannen, zeep, een wasand en een handdoek te pakken. Toen Belle alles had Ging ze terug naar de badkamer waar Seth nog steeds in bad op haar aan het wachten was. 'Nu is hetheel even wachten totdat Jacob je andere kleren heeft' zei Belle tegen Seth en ze begon zijn haren te wassen.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 15:33

Seth vond het heerlijk om gewassen te worden, hij vond het niet erg dat hij even moest wachten totdat Jacob terug was met zijn kleren. Hij wachtte geduldig en vond het lekker in bad. De pijn was er nog steeds wel, maar in bad hielp wel. Hij zei tegen Belle "Ik hou van jou, en dat zal ik altijd doen". En hij wachtte op Belle haar reactie.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 18:06

Belle stopte even met Seths aar te wassen toen ze dat hoorde. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. Ze boog zich over Seth heen en kuste hem. 'Ik zal ook altijd van jou blijven houden lieverd' zei Belle en ze kuste Seth weer. Daarna ging ze verder met Seth zijn haren te wassen. Toen Seth's haren gewassen waren maakte Belle het washandje nat en begon ze Seth's lichaam te wassen. Belle merkte nu pas op dat 'Seths armen, benen en gezicht vol zaten met wondjes. 'Als je het goed vind dan ontsmet ik zo meteen even al je wonden met wat ontsmettingsmiddel' zei Belle terwijl ze Seth verder wastte.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 18:42

"Als je het niet erg vind, dan ontsmet ik zo meteen even al je wondjes met wat ontsmettingsmiddel"Zei Belle. Seth vond het niet erg en zei "Nee, ik vind dat niet erg hoor". Hij zag dat Jacob terug was met zijn kleren. Hij knikte vriendelijk naar Jacob, en zag dat Jacob dat kamer weer uitliep, en vroeg "Moet ik nog iets halen misschien?".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 19:30

'Ja wil je alsjeblieft nog een pyama, Ondergoed, een badjas en schoenen voor Seth maken'? vroeg Belle vriendelijk aan Jacob. Toen keek Belle weer naar Seth. 'Lieverd is er nog iets wat Jacob voor je mee moet nemen'? vroeg Belle aan Seth. Belle wachtte op antwoord terwijl ze Seth verder wastte.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 21:48

Jacob hoorde het en vroeg "Waarom moet ik een pyjama helen, gaat Seth naar bed?". Hij wachtte geduldig op antwoord. Seth dacht na over wat hij nog nodig zou hebben, maar hij kon ff niks bedenken. Hij riep naar Jacob "Ik heb niks nodig, dankje". En hij genoot van het bad. Maar na een tijdje had hij er wel genoeg van. Hij zei tegen Belle "is het bijna klaar want ik wil graag naar beneden, en daar nog wat met mijn vrienden kletsen". En hij wachtte geduldig op haar antwoord.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   do 1 mei 2014 - 22:17

'nee maar voor deze nacht is een pyamabroek toch wel fijn of niet'! Riep Belle naar Jacob. Daarna keek ze Seth aan. 'nee hoor je bent klaar' zei Belle tegen Seth en ze tilde hem uit bad. Belle spoelde het water weg en ze droogde Seth af. Daarna nam ze wat ons strings middel en deed dat op een watje. 'dit kan even prikken' zei Belle tegen Seth en ze deed voorzichtig wat ontsmettingsmiddel op Seth's benen, armen en gezicht. Daarna hielp ze Seth met aankleden. toen Seth aangekleed was tilde Belle Seth op en ze nam hem mee naar de keuken waar zijn vrienden op hem aan het wachten waren. Eenmaal bij de keuken zette Belle Seth op een stoel en ging ze op de stoel naast hem zitten.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 16:11

Seth was blij dat hij weer kon zitten, en weer bij zijn vrienden kon zijn. Hij keek naar Belle en vroeg "Mag ik iets drinken?". En hij keek weer naar zijn vrienden hij vroeg "Hoe is het me jullie, Sorry dat ik zelf moord wou plegen. Zal ik niet meer doen". En hij wachtte op hun antwoorden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 16:22

'Ja natuurlijk willen jullie wat thee'? vroeg ze aan iedereen. Belle bgon het water al op te zetten; Daarna hoorde dat Belle dat sorry zei voor zijn zelfmoord poging. Ze liep naar Seth en kuste hem. 'Daar hoef je je niet druk om te maken lieverd' zei ze tegen Seth. Toen Blle dat had gezegt was de theek klaar. Bele nam de kopjes, de schoteltjes en de koekjestrommel uit de kast en zette die op tafel. Daarna nam ze de theepot en begon ze voor zichzelf en de anderen thee in te schenken. Daarna ging Belle weer zitten en nam ze een koekje uit de koekjestrommel.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 16:31

Seth nam ook een koekje uit de koekjes trommel, en dronk wat van zijn thee. Hij keek Belle aan en zei niks. Hij dronk zijn thee op, en at zijn koekje op. Hij keek naar buiten, en was heel blij dat hij het daglicht nog kon zien.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 16:35

Belle zag Seth naar buiten kijken en keek hem bezorgd aan. 'Is er iets lieverd'? vroeg Belle bezorgd aan Seth. ook Belle dronk haar thee op en at haar koekje op. Toen iedereen klar was met thee te dringen vroeg Belle of iedereen nog wat tee wilde. Ze stond op en nam de theepot terwijl ze op antwoord wachtte.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 16:55

Seth keek naar Belle en zei "Nee, er is niks, nee, ik hoef geen thee mee". En hij keek naar zijn vrienden. Hij zag dat Jacob en Paul allebei moesten lachen, hij wist niet waarom. Dus hij vroeg daarom "Jacob, Paul waarom moeten jullie lachen, wat is er?". En hij wachtte op antwoord.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 17:01

Belle vroeg zich ook af waarom Jacbo en Paul moesten lachen. Ze ruimde de tafel af en begon aan de afwas. Ze droogde ook de afwas af en en ruimde de koekjestrommel op. Daarna gig ze weer zitten en keek ze vragend naar Jacob en Paul; Belle was erg benieuwd naar wat er zo grappig was. Ze hoopte mar dat Jacob en Paul Seth en haar niet uitlachten.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 17:27

Paul stopte met lachen en zei "Jacob vertelde net iets grappigs". Hij begon weer te lachen. En hij keek de andere lachend aan.

(sorry geen Inspi, en ik moet ook zo weg
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   vr 2 mei 2014 - 20:08

oke maakt niet uit

'Ow oke' zei Belle opgelucht. Belle keek Seth aan. Gij zat echt onder de littekens. Belle dacht na. Ze moesten nog van alles regelen voor de bruiloft. Tenminste als Seth nog met haar wilde trouwen. Belle besloot het straks aan Seth te vragen. Ze keek even naar buiten. Het was echt mooi weer vandaag.

Terug naar boven Go down
Jacob
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   wo 7 mei 2014 - 14:25

Seth keek naar buiten, en was heel blij dat hij het dag licht nog kon zien, dat hij niet vermoord was door de draak. Hoe kon hij nou zo stom zijn om zelf moord te willen plegen. HIj keek naar Belle en vroeg 'Kan je me dadelijk met dit mooie weer naar buiten dragen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   

Terug naar boven Go down

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meer tussen hemel en aarde?
» [RPG] Wolf Story
» [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.
» Duizelig en misselijk
» [RPG] Wolfpack

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: