IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptywo 23 apr 2014 - 17:25

Seth zei tegen Belle "ik beloof het". Hij keek Belle vragend aan, hij keek niet eens achterom om te kijken naar Sam. Hij liep samen met Belle verder door het bos. Totdat ze bij een open plek in het bos kwamen. Jacob was hier nog nooit van zijn leven geweest, hij keek even rond, het zag er mooi uit. Hij keek Belle nog steeds vragend aan en vroeg "nou, wat wilde je me vragen, of vertellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptywo 23 apr 2014 - 17:35

'Doe je ogen even dicht' zei Belle tegen Seth. Toen Seth zijn ogen sloot haalde Belle Het doosje met de ring erin uit de zak van haar jas en ging ze op haar knieén zitten. 'Kom aan Belle je kunt dit heus wel' sprak Belle zichzelf in haar hoofd weer moed in. 'Doe je ogen maar open' zei Belle tegenSeth. Terwijl Seth zijn ogen opende deed Belle het doosje open en legde ze de deksel van het doosje op de grond. 'Ik weet da ik je nog maar 1 dag ken maar wil je et me trouwen'? vroeg Belle een beetje onzeker aan Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptywo 23 apr 2014 - 21:20

Seth keek naar de ring in het doosje, hij keek Belle aan en zei "Ja, ik wil met je trouwen". Hij pakte Belle haar hand, en gaf er een kusje op. Vanaf nu waren ze samen. Hij dacht nog een keer aan Sam, maar dat was ook zo weer voorbij. Hij pakte Belle haar hand, en ze liepen hand in hand verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptywo 23 apr 2014 - 21:34

Belle stopte met wandelen en keek Seth ongelovig aan. Ze was blij dat Seth ja antwoordde maar ze had het echt niet verwacht. Belle omhelsde Seth stevig. 'Ik ben blij dat je voor je hard kiest en niet voor je verstand Seth' zei Belle tijdens de omhelzing en ze kustte hem vurig. Na een tijdje stopte Belle met kussen. 'We kunnen beter thuis verder gaan met kussen voor het geval Jacob en de rest ons hier zien' zei Belle. Ee hoopte dat Seth het begreep. Morgen konden Belle en Seth hun huwelijk en hun relatie aankondigen aan jacob en de rest maar nu was het al heel laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptydo 24 apr 2014 - 19:44

Seth keek Belle aan en zei "voor Jacob hoef je niet bang te zijn, hij is mijn beste vriend en hij doet je vast niks". Hij begreep dat ze naar het kasteel wou voor wat privacy, hij zei tegen Belle "laten we naar het kasteel gaan, om verder te kussen". Hij pakte de hand van Belle en ze liepen samen verder naar het kasteel. Hij stond stil en vroeg "wanneer werd jij eigenlijk verliefd op mij?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptydo 24 apr 2014 - 20:01

Belle stond ook stil. 'Van het eerste moment dat ik je zag' gaf Belle eerlijk toe. Ze keek Seth aan. 'Wanneer werd jij dan verliefd op mij'? vroeg ze aan Seth. Ze wachtte geduldig op antwoord en er schoot iets in haar hoofd. Ze nam zich voor om het straks te vragen maar wachtte nu eerst opantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptydo 24 apr 2014 - 20:09

Seth keek Belle aan en zei "eigenlijk om de zelfde reden als jij". Hij keek Belle vriendelijk aan. Hij keek nog is naar de ring om zijn vinger. Hij vond hem echt prachtig, hij had nou de waren gevonden. Dat zou voor eeuwig zo zijn, dat wist hij zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptydo 24 apr 2014 - 20:47

Belle zag Seth kijken naar zijn ring en glimlachtte. 'Voor jou heb ik de mooiste en duurste uitgezocht lieverd' zei ze. 'Seth voor ik je aan legolas en barstje voorstelde wou je me nog iets zeggen weet je nog'? vroeg belle aan Seth. Belle was erg nieuwsgierig naar wat dat was. Ze keek Seth vragend aan en wachtte geduldig op wat hij toen al wilde zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyvr 25 apr 2014 - 15:56

Seth zei "laat maar, het is niet meer belangrijk". Hij keek Belle vriendelijk aan, en hoorde achter zich geritsel. Hij keek om en zag Leah en Jacob zitten. Hij liep naar ze toe en zei lachend "wat doen jullie hier, jullie zijn nog veel te vroeg voor de bruiloft". hij keek hun vragend aan, en zei "vertel het nog maar niet aan Sam". Hij liep naar Belle toe pakte haar hand en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyvr 25 apr 2014 - 16:43

Belle lachtte. Ze kon er niks aan doen. Ze vond het gewoon grappig hoe dat Seth het aan Leah en Jacobvertelde. 'Seth laat je ring anders eens zien aan Lea en jacob als je wilt' zei Belle tegen Seth. Daarna keek belle glimlachend naar Leah en Jacob. 'Ja jullie horen het goed ik heb Sethten huwelijk gevraagd' ze Belle vrolijk tegen Leah en Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyza 26 apr 2014 - 12:39

Seth liep naar Jacob en Leah toe en liet zijn ring zien, Jacob keek er naar en glimlachte. Seth zag het en zei "Ja, zo mooie ring, kun je alleen krijgen bij je liefde".


(sorry voor de korte post, maar ik moet zo gaan optreden, met mijn musical)
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyza 26 apr 2014 - 12:54

maakt niet uit

Belle lachtte. Daar had Seth wel een punt. 'Zullen we verder lopen'? vroeg Belle aan Seth. Belle draaide zich om en liep in de richting van haar kasteel. Ze hoopte dat Seth zou volgen.

sorry voor de korte tekst maar ik moet ook gaan en ik heb geen inspiratie meer voor dit bericht. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyza 26 apr 2014 - 17:37

Seth volgde Belle mee naar het kasteel, eenmaal aangekomen bij het kasteel liepen ze meteen naar de kamer van Belle. Seth kwam als laatste binnen, dus hij deed de deur dicht, hij ging weer op het bed zitten en wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyza 26 apr 2014 - 19:07

Belle hurkte voorSeth en kuste hem. Na een tijdje stond ze p en deed haar schoenen uit; Ze gooide de schoenen in de kamer. Toen deed ze ook haar kleren en ondergoed uit. Toen ze helemaal naakt voor Seth stond keek ze Seth vragend aan. Zou hij hier klaar voor zijn? Belle wist het niet maar hoopte van wel want zij was er wel klaar voor. Belle hoopte dat Seth deze hint snapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyza 26 apr 2014 - 19:56

Seth snapte hem meteen, hij stond op en deed het zelfde, hij trok ook zijn kleren uit. Ze stonden nu naakt tegenover elkaar, ze waren er allebei klaar voor. Seth duwde Belle op bed, en kroop naar haar toe, hij kuste Belle
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyza 26 apr 2014 - 20:20

Een half uur later lagen ze naast elkaar in Belle's bed te slapen. Je zag aan Belle dat ze het fijn vond om bij Seth te zij. Rond 2 's nachts werd ze wakker; Ze kek voor zich uit in het donker en schrok. Twee ogen keken haar aan. Belle zocht naar haar nachtlampje en knipte hem aan. De ogen waren verdwenen. Belle ging weer liggen viel in een onrustige slaap.

"S ochtends werd Belle al vroeg wakker. Ze knipte haar nachtlampje aan, stond op en deed een badjas aan. Ze raapte haar schoenen op en op en legde ze aan de kant. Har kleren en ondergoed deed ze in een wasmand in de badkamer. toen ze dat gedaan had ging ze terug naar de slaapkamer en pakte ze andere kleren, ondergoed en schoenen uit haar ledingkast; Ze nam haar kleren, Ondergoed en schoenen mee naar de badkamer en legde ze klaar op een stoel. Ze nam uit een kast in de adkamer een handdoek en een wasmand en legde die ook op de stoel. ZBelle Deed wad badschuim en een lekker geurtje in haar bad en liet het water lopen. Ze deed haar badjas uit en stapte in bad.

Na een uurtje liet ze het water van het bad weglopen, stapte ze uit bad, droogde ze zich af, kleedde ze zich aan, deed ze haar schoenen aan, kamde ze haar haren en maakte ze het bad schoon. Toen ze dat allemaal gedaan had liep ze naar de slaap kamer om Seth wakker te maken. Eenmaal in haar slaapkamer zag Belle een brief op de vensterbank liggen. Ze rende naar het raam pakte de brief en begon hem te lezen.

Beste Belle,

Na 2 jaar vechten voor mijn leven kwam ik deze nacht terug in je kamer.
Wat ik daar aantrof kwetste me heel erg.
Ik zag je namelijk slapen naast een ander jonge.
Ik ben nu zo gekwetst dat ik uit het raam ben gesprongen. Vaarwel Belle vee geluk met die andere jongen;
Met vriendelijke groeten van het Beest

Belle schrok en keek meteen uit het raam Daar ag ze het dode lichaam van het beest. Belle holde meteen naar Seth, maakte hem wakker en gaf huilend de brief aan Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 20:11

Seth las meteen de brief, stond op en keek uit het raam. Hij schrok heel erg, hij keek Belle aan en zei "Sorry Belle, het spijt me echt heel erg". Hij deed snel een badjas aan, en liep naar beneden, en ging naar buiten, om het beest nog beter te zien. Hij zag dat Belle hem was gevolgd, samen keken ze naar het beest, Seth knuffelde de huilende Belle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 20:23

Belle keek Seth met tranende ogen aan. 'Sorry Seth' zei ze snikkend. 'ik hoop dat je begrijpt dat ik niet meer verliefd ben op het Beest maar datik me schuldig voel hierover'. Belle maakte zich los uit de omhelzing en knielde voor het beest neer. Belle begroef haar gezicht in haar handen en huilde verder. Na een tijdje stond ze op en zei: als je wilt mag je in bad en je aankleden zodat we kunnen beginnen met het regelen van de begrafenis' zei Belle tegen Seth en ze huilde verder. Ze hoopte dat Seth nog bij haar zou blijven en dat hij begreep waarom ze huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 20:28

Seth zei tegen Belle "Ja is goed, ik ga in bad, zodat we kunnen beginnen met het regelen van de begrafenis". Hij liep naar de badkamer en kleedde zich uit, en ging in bad zitten. NIet veel later was hij klaar deed hij zijn kleren weer aan, en maakte het bad schoon. Hij liep weer naar beneden, en zocht een paar pennen en papier. Toen hij dat had gevonden, liep hij naar buiten, en zei tegen Belle "Ik heb te pennen en het papier, als je er klaar voor bent, kunnen we beginnen". Hij wachtte op antwoord, terwijl hij naar het dode lichaam van het beest keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 20:56

Belle nam de pennen en het papier aan en begon aan het schrijven van de doodsbrieven. Toen ze klaar was keek ze Seth aan. 'Ben je klaar om het lad af te reizen om de doodsbrieven te geven aan de mensen'? vroeg Belle aan Seth. Belle hoopte dat Seth haar wilde helpen. Ze wachtte geduldig op antwoord terwijl ze verdrietig naar de doodsbrieven in haar handen keek;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 21:30

Seth pakte te brieven over van Belle, en stapte op een paard. En hij ging er vandoor, om de brieven af te geven. Hij ging land na land af, om de brieven af te geven. Toen hij alle brieven kwijt was, ging hij weer terug naar Belle, om te zeggen dat ze waren af geleverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 21:36

Belle lhielp met het afstappen van het paard en ze kuste hem als begroeting. 'Dankjewel liever' zei ze tegen Seth en ze mhelsde hem. Na een tijdje maakte Belle zich los uit de omhelzing en bracht ze het paard naar de stallen. Toen kwam ze terug en keek ze Seth aan; Er moest nog veel gebeuren voor de begrafenis van start kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 21:42

Seth keek Belle aan en vroeg "wat kan ik nou nog doen, of moeten wij iets samen doen, jij zegt het maar". En hij wachtte op antwoord, terwijl ze samen hand in hand verder liepen. Ze liepen het kasteel binnen, en gingen daar aan de keuken tafel zitten, overleggen wat er nog moest gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 21:49

'nou het lichaam van het beest moet nog opgehaald worden en zo' zei Belle. Ze zuchtte. Ze had nooit gewilt dat het beest zelfmoord zou plegen. Kon Belle wel leven met een schuldgevoel? Ze wist het niet. Er rolde weer tranen over Belle's wang. Ze keek Seth aan en barste in huilen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Emptyzo 27 apr 2014 - 22:46

Seth zag dat Belle begon te huilen, hij liep naar haar toe en zei "huil maar ff het helemaal eruit, dat wil wel is helpen". Hij knuffelde haar na dat hij dat had gezegd. Hij vond het vervelend voor Belle dat het beest zelf moord heeft gepleegd, omdat hij zo gekwetst was over hem en Belle. Hij voelde zich ook een beetje schuldig, maar hij had nu andere dingen aan zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» -Finally outside- [x]Belle
» 1) In a Galaxy far far away? (Belle)
» Unseen [Belle] [SPT]
» I don't think this is the savanna... [+Belle]
» Een Boswandeling (Belle)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: