IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

september 2017
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

Twin Brook [&Belle]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 27-04-14

Character sheet
Kinderen: Every day without hope is a day closer to becoming a Lost Boy.
Partner: I'd risk my life for two things. Love and revenge.
Leeftijd: 28 years old

BerichtOnderwerp: Twin Brook [&Belle]   zo 27 apr 2014 - 23:31

Het was nu zo'n 5 jaar geleden dat zijn beste vriend en broer, Liam, overleed. Hij kon zich die dag nog zo voor ogen halen. Het moment waarop zijn broer in elkaar stortte en zijn naam zachtjes fluisterde. Killian nam nog een slok rum. Hij zat in een klein cafeetje in een havenplaatjes genaamd "Twin Brook". Hij was nog nooit op deze plek geweest, kende niemand en niemand kende hem. De perfecte plek om na te denken en zijn verdriet weg te drinken. Zijn broer en hij hadden een erg goede band. Vandaar ook dat hij zich tegen de koning had gekeerd en koos voor een leven als piraat. De dood van zijn broer moest en zou consequenties kennen. Hij had er vaak over nagedacht om met zijn bemanning naar de koning te gaan, maar realiseerde zich dan dat het geen enkel nut had. Hij zou er hoogstwaarschijnlijk niet levend vanaf komen, en dus was het het niet waard. Hij zou zijn broers dood wel op een andere manier wreken. Killian nam nog een slok rum, pakte zijn spullen en stond op. Frisse lucht kon hij nu wel gebruiken. Hij besloot een rondje door de stad in het maanlicht te maken. Misschien had deze plek nog wel iets. Het café had goede rum, dus wie weet.. In de verte zag hij zijn schip 'The Jolly Roger' zachtjes meebewegen op de golven. Zijn bemanning was nog aan boort, Killian had wat tijd voor zichzelf nodig en gelukkig begrepen zijn mannen dit. Hij draaide zijn schip de rug toe en liep verder het havenstadje binnen. Het was nacht en dus lekker rustig. Iets waar Killian op dit moment totaal geen moeite mee had. Geen scheepsjongens die aan zijn kop zeurden, geen geschreeuw over het dek. Nee, rust en stilte. Killian liep verder het havenstadje binnen, benieuwd wat hij zou tegen komen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

Aantal berichten : 2779
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 28 apr 2014 - 18:45

Met haar neus in de boeken liep Belle door de stad. Ze had wat afleiding nodig na wat er vvorige week gebeurd was. Opeens botste ze tegen iemand aan. Ze keek op en zag dat het een man was. 'Sorry' zei Belle en ze keek de man aan. Hij zag er verdrietig uit. Belle legde heel voorzichtig een hand op zijn schouder. 'Hey wat is er aan de hand'? vroeg ze aan de man. Ze had best medelijden met de ban. Er schoot een lied in Belle's hoofd. Ze begon het vor de man te zingen.

Kom maar bij mij
dan zet ik alles opzij
kom maar bij mij
huil lekker uit
en laat je tranen vrij

Zeg maar even niets
laat je ongedwongen gaan
stort je hart maar uit
en maak een einde aan je pijn

kom maar bij mij
slik nou je tranen niet door
want als je je uit hier zo bij mij
lucht dat je even op
dus kom maar even hier
en vertrouw me nou maar blind
open als een kind
misschien vergeet je je verdriet

hou me maar vast
en vertel me wat er is
ga je verdriet niet uit de weg
kom maar bij mij
voel je maar vrij
als je je pijn met me deelt
kom maar bij mij
ik droog je tranen
als je je openstelt

praat maar van je af
wat er met je is gebeurd
alles kan ik aan
dus als je wilt schuilen
kom maar bij mij

ik doe alles om je te troosten
wil een vriend voor je zijn
ik doe alles om je te helpen
ja dan deel ik de pijn

kom maar bij mij
kom in m'n armen

echt ik voel zo met je mee
kom maar bij mij
als je kunt delen
huilen we met z'n twee
praat maar van je af
wat er met je is gebeurd
alles kan ik aan

dus als je wilt schuilen
als je wilt huilen
kom maar bij mij
als je wilt schuilen kom maar bij mij

Toen Belle was uitgezongen liet ze haar hand los van de schouder van de man. 'Sorry ik moet nu echt gaan' zei Belle tegen de man; Ze draaide zich om en liep weer richting haar kasteel. Ze hoopte dat de man zou volgen want ze wou echt helpen.

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://disneyforum.actieforum.com
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 28 apr 2014 - 19:07

Niet denkend dat er op dit uur van de dag nog mensen op straat liepen, sloot Killian zijn ogen. Dit deed hij vaker als hij zich ellendig of boos voelde. Het was een manier om tot rust te komen. Plots botste er iemand tegen hem aan. Het was een jonge vrouw die kennelijk van lezen hield. Wie anders zou er op dit uur met een boek over straat lopen. Hij moest toegeven dat ze er niet verkeerd uitzag. Haar haren waren bruin en ze had donker gekleurde ogen. Net als Milah,.. zijn Milah. Zijn eerste liefde die door Repelsteeltje gedood was. Het had hem een lange tijd gekost om haar verlies een plekje te geven, maar na 4,5 jaar moest hij toch opnieuw toegeven aan zijn gevoelens. Hij was opnieuw verliefd geworden, al was diegene, net als Milah, niet de gemakkelijkste persoon om een relatie mee te krijgen. Achja.. zij was ver weg van hier. In een andere wereld.

De jonge vrouw had ondertussen een hand op zijn schouder gelegd en was kennelijk achter zijn niet al te vrolijke humeur gekomen. Killian was niet van het handtastelijke. Maarja, wat verwacht je ook als je maar één hand ter beschikking hebt. Ze vroeg hem wat er aan de hand was, en begon plots te zingen. Killian was nogal verbaasd en kon niet veel doen dan roekeloos blijven staan. Toen ze uitgezongen was, zei ze hem goede nacht en liep aan. Voor een moment stond hij daar maar. Niet helemaal bevattend wat er nu precies gebeurt was. Het geblaf van een hond schudde hem wakker. Wie was die jonge vrouw? Er was iets aparts aan haar. Stilletjes aan liep Killian een paar passen in de richting die zij ook had gezet. In de verte zag hij haar nog lopen. Killian schudde even met zijn hoofd en besloot haar op een afstandje te achtervolgen. Stiekem was hij wel benieuwd naar waar een vrouw als zij vandaan zou komen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 28 apr 2014 - 21:05

Belle liep richting haar kasteel. Ze zong vrolijk een lied. Onder het wandelen dacht ze aan de man. Hij zag er echt heel verdrietig uit. Na een tijdje kwam Belle aan bij het kasttel. Ze liep naar binnen en deed de deur achter zich dicht. Ze hoopte echt dat ze de man kon helpen. Belle zuchtte. Waarschijnlijk zou ze de man nooit meer zien. Belle liep richting de trappen op weg naar haar kamer.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   di 29 apr 2014 - 20:01

Nadat hij haar een tijdje had gevolgd, kwam hij aan bij de poort van een enorm kasteel. De poort was deels overgroeid met klimop en zag er verroest uit. In de verte zag Killian de jonge vrouw door een grote houten deur het kasteel binnen gaan. Woonde ze hier? Het kasteel zag er verlaten en niet echt gastvrij uit, maar Killian kon zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en opende de poort. Het kraakte luidt terwijl hij de poort achter zich terug in het slot liet vallen. Het pad naar de deur was bezaait met losse bladeren en dennenappels. Even twijfelde Killian of hij om zou keren, maar toch bleef hij zijn nieuwsgierigheid volgen. Hij liep naar de grote houten deur em klopte aan. Hij was benieuwd wie de deur zou openen. De jonge vrouw zou hier toch niet alleen wonen? Achter de deur hoorde hij voetstappen naderen, en na wat geratel aan het slot ging de deur langzaam open..
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   di 29 apr 2014 - 20:15

Belle hoorde iemand op de houten deur kloppen; Zou dat die man van daarnet zijn? Qnel draaide ze zich om en rende ze naar de deur. Belle deed de deur open en ze za inderdaad de man staan. Belle zette een stap opzij zodat de man naar binnen kon. 'Welkom in ons kasteel zei Belle tegen de man en ze deed deur ietsje verder open zodat de man makkelijker naar binnen kon.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   di 29 apr 2014 - 22:45

Zoals verwacht deed de jonge vrouw de grote houten deur open. Het ging verbazingwekkend makkelijk open. De meeste deuren van dat formaat veroorzaakten meer moeite. De vrouw zette een stap opzij en verwelkomde hem in haar huis. Nou ja, huis.. kasteel. Net als de buitenkant, zag de binnenkant van het kasteel er niet erg bewoonbaar uit. Erg veel meubels en decoraties stonden er niet. Al was het er wel netjes schoongemaakt. Killian zette voorzichtig een stap naar binnen. De hal waar hij binnenkwam was enorm. Het plafond bevond zich meters boven zijn hoofd. Heel wat anders als zijn kajuit op zijn schip 'The Jolly Roger'. Daar was enkel ruimte voor een hangmat en een bureautje. Killian keek verrast om zich heen. Woon je hier alleen? Hij draaide een klein rondje om alle ruimte eens goed te bekijken. Toen draaide hij zich terug om naar de vrouw. Wat is je naam eigenlijk, als ik vragen mag? Killian kwam er achter dat hij haar naam nog niet eens wist. Ow.. en sorry voor mijn onbeschofte gedrag. Ik kom zomaar binnenvallen. Mijn excuses daarvoor. Hij knikte even kort naar de vrouw. Het sloeg ook eigenlijk nergens op. Zomaar bij een huis, een kasteel nota bene, aankloppen en binnenvallen. Al leek het er wel op alsof de jonge vrouw hem met opzet de richting van het kasteel in had gestuurd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   di 29 apr 2014 - 23:00

Belle glom achtte naar de man. 'het geeft niet ik hoopte al dat U mij ging volgen' zei ze. Ze keek de man aan en zag nu pas dat hij een piraat was. Niet dat Belle het dat erg vond maar ze had het nu pas in de gaten. Ze zag dat de man nog steeds ongelukkig keek en ze legde heel voorzichtig een hand op zijn schouder. 'ik wil je echt graag helpen zoals ik net al zong' zei Belle. Daarom hoopte ik je weer te zien. Ze liet haar hand los keek de man 'wilt u misschien iets drinken'? Bood Belle aan.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   wo 30 apr 2014 - 20:50

De jonge vrouw legde opnieuw een hand op zijn schouder. Killian draaide zijn hoofd en keek even naar zijn schouder. Ze was de eerste die zoiets kleins voor hem deed sinds een erg lange tijd. Killian sloot zijn ogen en zuchtte diep. Je kunt me niet helpen. Hij opende zijn ogen en haalde zijn schouders op. Dit is iets persoonlijks. De vrouw vroeg of hij iets wilde drinken. Killian knikte en volgde haar naar een andere, even grote kamer. Deze kamer was, in tegenstelling tot de hal, wel erg mooi gedecoreerd. Voor de enorm hoge glas in lood ramen hingen enorme rode gordijnen met gouden franjes. Er stonden prachtige beelden en schilderijen van twee verdiepingen hoog versierde de muren. Killian moest er even bij gaan zitten. Grote, open ruimtes zoals deze was hij niet gewend. Bedankt voor het aanbod. Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je iets zoals rum? Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Plots herinnerde hij dat ze haar naam nog niet had gezegd. Ik herinner me dat ik je om je naam vroeg... Hij grijnsde kort. Van een klein beetje sarcasme hield hij wel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   wo 30 apr 2014 - 21:12

'Mijn naam is prinses Belle' zei Belle tegen de man. 'Wat is jou naam'? Belle haalde een glas uit de kast mar twijfelde of ze de rum wel zou pakken. Ze besloot het glas op tafel te zetten maar nog even te wachten met de rum te nemen. Belle zette het glas op de tafel. 'Neemt u mij niet kwalijk maar je verdriet verdrinken is echt geen oplossing'. Ze legde heel even een hand op de schouder van de man en zei toen: 'Je kan er beter met iemand over praten en misschien kan ik daar wel bij helpen in de zin van dat ik naar je luister'. Toen liet Belle haar hand los en liep ze naar de gast om de rum te nemen. Ondertusen hoopte ze dat de man zou zeggen dat hij geen rum meer moest en dat hij zijn verhaal wou doen. Belle wilde echt naar hem luisteren en mischien kon ze och wel helpen. Je weetmaar nooit.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   zo 4 mei 2014 - 23:11

Killian keek verbaast op. Nou nou, een prinses zelfs! Hij knikte zijn hoofd en haalde zijn wenkbrauwen op. Dat is niet verkeerd, Belle. Killian stak zijn hand uit. Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Killian. Hij knikte even vriendelijk en pakte het glas, dat Belle net op tafel had gezet, vast en draaide het wat rond in zijn handen. Het glas weerkaatste het licht dat uit de grote ramen scheen en liet het glinsteren. Killian keek ernaar terwijl hij een keer zuchtte. Ik ben niet echt van het praten, sorry. Aan de ene kant wist hij dat praten af en toe de oplossing kon zijn, maar hij had niet het gevoel dat het hem met dit probleem kon helpen. Zijn broer was dood, en dat bleef hij ook. Zelfs in deze wereld met magie kon hij het niet terugdraaien. Hij hief zijn hoofd, keek Belle geïnteresseerd aan en probeerde het onderwerp wat te verleggen. Echt zin om over zijn broer te praten had hij op dit moment niet. Maar, als je een prinses bent, moet er toch wel een prins in de buurt zijn? Ik bedoel, je zal niet alleen in een kasteel als dit wonen. Hij moest toegeven, dat hij hier toch best geïnteresseerd in was. Het was een immens groot kasteel, en een jonge vrouw als Belle, kon hier gewoon niet alleen wonen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   zo 4 mei 2014 - 23:23

Belle zuchtte en ze ging zitte. Er rolde een traan over haar wang. Ze dacht weer aan vorige week. Ze zou haar prins nooit vergeten. Er rolde nog een traan over haar wang. Ze kon er niks aan doen. De pijn was nog te groot. Ze slikte even. Uiteindelijk zei Belle: er was inderdaad een prins maar die is er niet meer. Daarna stond ze op en holde ze huilend de keuken uit.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   zo 4 mei 2014 - 23:29

Deze reactie was niet degene die Killian had verwacht. Hij verwachtte een iets wat vrolijkere reactie. Geen tranen. Belle stond op en liep naar de keuken. Daar zat hij dan. Killian was nooit echt goed geweest in situaties als deze. Misschien ook omdat hij een man was.. Even bleef hij zitten, maar als snel stond hij op en liep naar de rand van de keuken. Voorzichtig keek hij naar binnen en zag Belle over het aanrecht gebogen snikken. Voorzichtig zette hij een stapje naar binnen. Ehm.. Sorry Belle. Dat was niet mijn intentie om je aan het huilen te maken. Hij krabde met zijn haak in zijn nek en keek naar de grond. Hoe moest hij hier op reageren? Hij deed zijn best, maar zoals altijd verraadde zijn lichaamstaal dat hij totaal geen benul had, hoe met situaties als deze, om te gaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   zo 4 mei 2014 - 23:37

Belle keek op. Ze glimlachte. 'je hoefd je niet te verontschuldigen Kilian' zei ze nog nasnikkend. 'het is gewoon nog te grvoelig' ze zuchtte en keek Kilian aan. Ze slikte even en vroeg toen: 'heb jij al eens iemand verloren Kilian'?

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 16:28

Killian begreep precies hoe zij zich moest voelen. Het gevoel dat je hebt nadat je iemand hebt verloren is niet te omschrijven. Hij zuchtte dan ook toen Belle aan hem vroeg of hij al iemand had verloren. Even sloot hij zijn ogen. De leegte die hij voelde wanneer hij eraan dacht.. Niet één keer.. Killian zuchtte nog een keer diep en hief zijn hoofd. Hij had niet alleen zijn broer verloren, ook de vrouw waar hij van hield. Twee keer. De twee personen waar hij het meest van heeft gehouden zijn leven, waren dood. Allebei door toedoen van een ander. Zijn broer door de koning, zijn Milah door Repelsteeltje. Killian knikte kort. Dus ja.. ik snap hoe je je voelt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 18:25

Belle schrok. Ze liep naar Kilian toe en legde haar hand op zijn schouder. 'Het spijt me Kilian' zei ze en ze liet haar hand los. Belle keek Kilian aan. 'Mag ik vragen hoe die 2 personen gestorven zijn'? vroeg Belle aan Kilian. Belle voelde zich best schuldig. Ze had die vraag of Kilian ooit iemand verloren had nooit moeten stellen.Ook zij boog haar hoorfd en zuchtte terwijl de op antwoord wachtte.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 19:45

Killian schudde eerst zijn hoofd, maar bedacht zich toen dat het misschien beter was om het aan iemand te vertellen. Misschien zou het helpen het verlies een plek te geven. Hij zuchtte even diep en hief vervolgens zijn hoofd. Allereerst heb ik mijn broer verloren. De koning stuurde ons op pad om een genezende plant te halen, maar deze bleek giftig te zijn. Hij wilde het tegen zijn vijanden gaan gebruiken. Mijn broer sneed zich aan een doorn van de plant en stierf. Even was Killian stil. Het was harder dan verwacht om erover te praten, maar ergens luchtte het wel op. Milah is om een heel andere reden gestorven. Ik weet niet of je Repelsteeltje kent?Hij had eerst een vrouw. Milah. Toen bleek dat repelsteeltje een lafaard was, verliet zij hem. Uiteindelijk kwam ze mij tegen en we werden verliefd. Toen Repelsteeltje hier achter kwam, was hij niet erg vrolijk kan ik je zeggen. We hadden elkaar een aantal dagen ervoor ookal ontmoet en dat was niet bepaald vriendelijk verlopen. Toen ik Milah wilde beschermen hakte hij mijn hand eraf. Killian hief zijn arm met daaraan zijn zilveren, glanzende haak. Daarna vermoorde hij Milah. Op dat moment maakte zijn verdriet plaats voor woede. Hij had Milah beloofd wraak te nemen op die moordenaar, en dat was hem nog steeds niet gelukt. Langzaam gleed er een traan langs zijn wang. Killian keek omlaag naar zijn zilveren haak en zuchtte diep. Hij moest zich inhouden, maar Repelsteeltje zou hiervoor boeten. Dat was zeker. Killian kruiste zijn blik met die van Belle. Het spijt me Belle, maar ik denk dat ik moet gaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 20:06

Belle keek naar kilian. zo te zien zat het verdriet nog erg diep in hem. Wat moest ze doen? Ze wou hem zo graag helpen. Belle aarzelde heel even maar omhelsde Kilian toen. Na een tijdje liet Belle Kilian los en keek ze hem an. Ze bedacht zich ineens iets. 'Kilian zou je me kunnen zeggen waar die plant is en hoe hij er uitziet'? vroeg Belle aan Kilian. Wie weet was het wel dezelfde plant als waaraan het beest gestorven was.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 20:20

Net voordat Killian daadwerkelijk wilde vertrekken, trok Belle hem naar zich toe en omhelsde hem. Dit was nieuw voor hem. Niemand had hem meer omhelst de afgelopen jaren. Eerst wilde hij haar van zich afduwen, maar het gaf hem toch een warm gevoel. Zelfs al was het een vreemde. Even stonden ze daar, zwijgend. Toen liet ze hem los. Killian keek haar even verbaasd aan en zuchtte. Het was nieuw voor hem dat iemand iets aardigs voor hem deed. Al was het alleen maar een omhelzing. Belle keek hem aan hem vroeg hem plots naar de plant. Killian schudde zijn hoofd. Ik denk niet dat je hem kent. Nachtschade groeit in een andere wereld, Nooit gedacht land.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 20:32

Belle schrok en deed een paar stappen achteruit. Ze deed haar handen voor haar mond. Die beschrijving klopte helemaal ! Dit was de plant die het bees voor haar wou plukken om haar ten huwelijk te vragen. Na een tijdje liep belle weer naar Kilian. Sorry voor mijn reactie maar die plant ken ik al te goed. Er rolde weer een traan over Belle's wang. Ze miste het beest heel erg.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 20:55

Killian verschoot even toen Belle vertelde de plant te kennen. Maar, dat is onmogelijk! Die plant groeit op Nooit Gedacht Land! Hij keek belle verbaasd aan. Waar kende ze die plant van? Zou het iets te maken hebben met haar verdriet? Met haar prins die was overleden? Hoe ken je hem dan? Hij had nooit iemand gekend die de plant kende. Killian dacht na. Zou haar prins, net als zijn broer, zijn overleden aan die plant? Hij keek haar aan in de hoop dat zijn gedachten niet waar zouden zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 21:46

'Nee het is niet onmogelijk' zei Belle. Ze zuchtte en slikte haar opkomende tranen in; Belle sloot haar ogen. 'Het beest zei tegen mij dat hij naar een ander land moest om te vechten'. begon Belle haar verhaal te vertellen. 'Een paar dagen later kwam hij terug en was hij heel ziek. 'Niet veel later stierf hij maar voor hij stierf vertelde hij mij op een avond dat hij in werkelijkheid in nooitgedachtland was om die plant voor mij te plukken om mij ten huweljk te vragen'. 'Daarna blies hij zijn laatste adem uit'. Belle"s mond begon te trillen. 'Dit alles is nog maar een week geleden gebeurd' zei ze en ze begon weer te huilen.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 22:08

Killian had niet gedacht dat die plant ooit naar de deze wereld zou gaan. En hij had het ook niet gehoopt. Helaas was het toch gebeurd en had het weer een leven gekost. Hij liet zijn hoofd wat hangen en zuchtte diep. Die plant maakt meer kapot dan je lief is.. het spijt me dat je prins doodgegaan is. Voorzichtig legde hij een hand op haar schouder. Ze hadden meer gemeen dan hij had gedacht. Een week geleden? Killian schrok ervan. Hij kon het nog voorstellen hoe hij was geweest toen zijn broer en Milah overleden waren. En voor haar was het dus maar een week geleden. Hij hief zijn hoofd en keek Belle aan. Hij wilde haar helpen, hij wist precies hoe ze zich moest voelen. Kan ik iets voor je doen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   ma 12 mei 2014 - 22:53

Belle dacht na. Zou er geen manier zijn om die plant te doden? Er moest toch iets zijn? Zou Belle dat aan Kilian durven vragen? Zou ze dan niet te veel vragen? Belle keek Kilian aan. 'Misschien kunnen we elkaar helpen' zei Belle. Zie je het zitten om mij te helpen die plant te vernietigen'? 'Dan help ik je met wraak te nemen op Repelsteeltje' Belle stak haar hand uit. 'Laten we het op zijn minst proberen' stelde ze aan Kilian voor.

Terug naar boven Go down
Hook
Bosbewoner
Bosbewoner

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   di 13 mei 2014 - 11:18

Killian fronste even. Het was niet niks wat Belle vroeg. Toch kon Killian niet ontkennen dat hij het een super idee vond. Op deze manier kon hij de dood van zijn broer en de dood van zijn Milah, eindelijk verwerken. Hij zou wraak nemen op allebei de 'moorden'. Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij langzaam zijn hand uitstak. Het is me een genoegen. Zei hij terwijl hij Belle's hand schudde. De enige manier om naar Nooit Gedacht Land te reizen, is per schip. Killian keek Belle aan terwijl er een kleine glimlach op zijn gezicht verscheen. En laat ik er toevallig eentje in mijn bezit hebben. Nooit Gedacht Land was zijn halve thuis geworden. Vroeger, had hij zich er vaak begeven op zoek naar een manier om de plant te vernietigen. Maar tevergeefs. Oke, ik stel voor het op deze manier te doen. Als jij in je boeken kunt zoeken naar een manier om die plant te vernietigen, gaan we eerst naar Nooit Gedacht Land. Ik heb een kaart met de route in mijn kajuit liggen. Killian liep naar een half openstaande deur en deed hem wagenwijd open. In al deze boeken moet wel iets staan over Nachtschade, toch? Een grijns verscheen op zijn gezicht. Wanneer we daar zijn, en de plant vernietigd hebben, gaan we op zoek naar Peter Pan. In een ver verleden is hij in aanraking gekomen met Repelsteeltje. Misschien kan hij ons verder helpen. Killian knikte kort naar Belle. Hij vroeg niet vaak hulp van vreemden, maar deze jonge vrouw zou nog wel van pas kunnen komen. Wraak was een van de sterkste emoties die hij kende. En deze vrouw had haar partner verloren aan dezelfde plant als dat hij zijn broer was verloren. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Dit plan kon misschien wel eens een succes worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Twin Brook [&Belle]   

Terug naar boven Go down

Twin Brook [&Belle]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [O P E N] Twin Skeletons

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum