IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

november 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

Een onverwachte ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Augustus Vlad
Beheerder

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 26-04-14
Leeftijd : 24

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Een onverwachte ontmoeting    zo 27 apr 2014 - 23:39

Het had net geregend. De verse lucht steeg langzaam boven het gras gemengd met de typische geur van bevochtigd hout. Het was bijzonder om het mee te maken, hoe het leven weer opbloeide na een verversende regen en daarvan geniete Augustus ook. Al de hele ochtend schuilde de zon zich achter de wolken, waardoor een aangenaam sfeer was ontstaan.

De savanne was de lievelingsplek van Augustus, na zijn verhuizing. Hij was al jaren opzoek naar een plek waar hij iets over zijn toverkrachten kon leren. Helaas kon hij geen geschikte plek vinden noch persoon. Toevallig kwam hij een man tegen, die vurig beweerde dat in Disneyland veel tovenaars en tovenaressen waren en nog veel mensen uit zijn soort. Het was Augustus niet duidelijk geworden, wat de man bedoelde met “zijn soort”.
Volledig in beslag genomen had hij als zijn spullen ingepakt, die trouwens al niet veel voorstelden en snel op reis gegaan, opzoek naar het land Disneyland. Het had hem dagen, zelfs weken gekost om de plek te vinden, maar het was wel de moeite waard. Overal waar hij heen ging, stroomden de mensen in golfen. Het bleef hem ook verbazen hoe divers het landschap van Disneyland was. Gebergten, wouden en zelfs kastelen kon je treffen. Hij was sprakeloos.

Het gras knerpte zachtjes onder het zware gewicht van Augutus.
‘Het wordt vandaag een belovende dag. Ik kan de hele dag benutten om te experimenteren met mijn vuur krachten. Hopelijk zal ik vandaag wat meer vordering boeken.’
De jonge man gaf altijd de voorkeur om binnenhuis te oefenen. Lekker binnen blijven, achter de open haard met een kopje thee. Maar sinds zijn laatste experiment, die totaal was mislukt, durfde hij het niet meer.  Dat koste hem een hoop geld om de verbrande kamer weer te renoveren.
Na de regen was er niet veel droog brandhout overgebleven, maar dat scheelde ook niet veel. Het bleek toch lastig te zijn om genoeg stenen te verzamelen voor het vuur dat hij wilde maken. Eenmaal gelukt, legde Augutus het brandhout in het midden van de gevormde cirkel en begon te experimenteren met zijn krachten. Als het snel lukte, zou hij nog een kruidenthee kunnen maken.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 19

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 13:54

Legolas liep rustig door Disneyland, waar hij gister zijn pijl en boog was verloren. Hij keek zijn ogen uit, met al die kastelen bergen wouden. Hij keek rond, en dacht ondertussen waar hij zijn pijl en boog had gelaten. Hij dacht het te weten dus liep hij naar die plek toe. Eenmaal daar aangekomen, zag hij zijn pijl en boog niet liggen. Dus liep hij verder naar de plekken waar hij gister voor het laatst was geweest, hij vroeg het aan alle mensen die hij tegen kwam, maar niemand had hem gezien. Hij liep langs een huisje, en zag er leuk uit van buiten. Hij zou maar niet aan kloppen, bij het eerste te beste huis, hij kon zich ook niet herinneren dat hij gister in een huis was geweest. Dus liep hij verder, totdat het ineens in zijn hoofd op kwam, dat het wel is zou kunnen dat iemand hem had gevonden, en naar zijn huis had gebracht. Maar ja, dan zou je eerst nog verder zoeken, voor dat je bij vreemde aan klopte, om te vragen of hier zijn pijl en boog lag. Je wist maar nooit wie je zou aantreffen. Dus hij besloot eerst verder te zoeken, en pas op het laatst aan te kloppen bij het huis.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Augustus Vlad
Beheerder

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 15:34

‘Beheersing is jouw sterkte. Vecht er niet tegen, leer mee omgaan.’ klonk een zachte stem in de oren van Augustus. Het leek alsof het vanuit de verte aankwam, maar dat was ook niet het geval. De jonge tovenaar wist het veel beter. Als hij ontspande en zijn ogen sloot, kon hij soms een zacht stem horen, die hem begeleide en vaak advies gaf hoe hij zijn toverkracht kon beheersen.
‘Tja, het is wel makkelijk gezegd “leer mee omgaan” hé.’ Irriteerde zich Augutus dat hij nog steeds geen vuur kon aanleggen. Het was al een paar uren versterken sinds hij bezig was, zonder enig resultaat.

Zijn benen waren al slap geworden van de kleermakershouding. Om een beetje iets anders te gaan doen, strekte hij zijn benen en besloot een kleine wandeling te gaan maken, maar voordat moest er nog iets gedaan worden.

Nadat hij opgestaan was en weer het bloed in zijn benen voelde stromen, was zijn drinklust opgewekt en in het bijzonder kruidenthee. Om het brandhout in vuur te steken had hij nog paar middelen nodig die hij wilde verzamelen tijdens zijn wandeling.
Hij verliet met gemak zijn amateurs kamp en hurkte bij elke boom die hij zag. Vaak rondom de bomen groeiden ook andere soorten struiken, die droog bleven. Zijn eerste twee pogingen om droog struik te vinden was mis, maar bij de derde boom was het hem wel gelukt.

Met een paar dikke takken in zijn hand liep hij terug naar zijn kamp.  Onderweg vond hij toevallig aan de kant van het pad een onbeheerde boog liggen en die kwam goed van pas. Zonder aarzelen pakte Augustus de boog en nam hem mee.

Eenmaal in zijn kamp begon hij de gevonden takken te bewerken met zijn mes. Eerst begon hij kleine schilfers uit te snijden met een heen en weer beging van zijn mes langs elke tak. Na een korte tijd had hij genoeg en ging verder met het tweede gedeelte.
Een van de gevilde takken bevestigde hij aan de gevonden boog en daarna met zijn mes groef hij een kuiltje in een andere tak.
Helemaal klaar met zijn voorbereiding was hij bereid om het vuur aan te leggen. Hij legde de bevestigde taak aan de boog boven het kuiltje en met een heen en weer beweging begon hij de boog te bewegen. Ineens uit het niets kwam rook in zicht uit de onderliggende taak. Snel legde hij de boog aan de ene kant en legde de gedroogde schilfers bovenop.  Het duurde niet lang daarna om een groot vuur te maken.

Hij legde net een ijzeren kruik op de hete stenen, toen hij vanuit de verte een vreemd, ongepast geluid hoorde. Er was iemand. Het geluid beoordelend concludeerde hij dat die ene persoon in zijn richting liep.

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

Telkens als men denkt,
't gaat niet meer
schijnt er een lichtstraal,
keer op keer
die de kracht en de moed geven,
om verder te leven.

Laatst aangepast door Augustus Vlad op ma 28 apr 2014 - 18:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

Aantal berichten : 2779
Registratiedatum : 17-03-13

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 18:30

Bele besloot vandaag een wandeling in de savanne te maken. Ze ging naar buiten en liep richting de savanne. Eenmaal daar aangekomen wandelde ze dieper en dieper de savanne in; Opeens hoorde ze iemand. Ze liep in de richting van het geluid en zag een jongen vuur maken. Belle liep naar de jongen toe. 'Hoi ik ben Belle' stelde ze zich voor. 'Mag ik er bij komen zitten'?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 19:26

Legolas besloot na lang zoeken, toch bij het huis aan te kloppen om het te vragen, hij liep naar het huis toe en klopte aan. Er deed niemand open, hij zag ineens in de verte rook. Hij besloot er heen te gaan, en het daar te vragen. Hij liep richting de rook, en zag een jongen en een meisje zitten, en daar lag ook zijn boog bij. Hij liep naar de twee toe en zei "Pardon, die boog is van mij, ik ben hem gister hier verloren, zou ik hem terug mogen. En ik weet nog iets waarmee je het vuur kan aan houden". Hij rende er vandoor om het te zoeken. Even later had hij het gevonden, hij pakte het en rende terig naar de jongen en het meisje. Hij zei "Hier, dan kan je in het vuur porren, zonder je handen te verbranden". Hij keek de twee aan en zei "Hoi, ik ben trouwens Legolas, vinden jullie het erg als ik erbij kom zitten, om even op te warmen?". Hij wachtte geduldig op de twee antwoorden, hij had het best koud gekregen, hij was dan ook wel in een rivier gevallen, maar goed. Hij wou even opdrogen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 21:11

Belle keek naar de elf die blijkbaar Legolas heette. 'Van mij mag je er bij komen zitten' zei ze tegen Legolas. Belle hoopte dat zijzelf ook bij de jongen mocht zitten. Ze keek de jongen aan en wachtte geduldig op antwoord.

Terug naar boven Go down
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 21:19

Legolas wachtte ook op het antwoord van de jongen. Hij hoopte ook dat hij zijn pijl en boog terug mocht. Anders moest hij weer zelf een boog maken, en dat was best veel werk, en daar had hij geen zin in.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Augustus Vlad
Beheerder

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 22:09

Het kwam vreemd over dat er ineens vanuit niets twee personen naast hem waren en vroegen of ze mochten plaatsnemen.
‘Maar natuurlijk, vriend. Er is genoeg plaats voor iedereen.’
De jongen zag een beetje iel uit, ook nog nattig. Augustus streek zich en pakte zijn leren zak.
Het was verbazingwekkend wat je daar allemaal kon vinden. Van de lepel tot de deken had hij allemaal bij zich. Als klein maakte Augustus genoeg tochten mee of verbleef hij in de bossen om te leren wat van nut was en belangrijk in de wildernis te hebben.
Hij gooide de deken naar de jongen met de woorden:
‘Pak aan, je ziet er niet goed uit. Ben je misschien verkouden? Sla de deken om je heen, die zal je warm houden. ‘ Vervolgens nam Augustus de boog in zijn handen, die nog steeds aan zijn ene kant stond. ‘Het is een goede boog. Vakkundig gemaakt. Heb je het helemaal zelf gedaan?’
De jonge dame stond de hele tijd kaarsrecht wachtend op zijn toesteming. Hij was sprakeloos.
‘Lady, je mag ook plaats nemen. Mijn excuses voor de onoplettendheid. Het was niet mijn bedoeling, dat u zolang moest wachten voor toesteming.
Zij glimlachte en zachtjes bedankte hem.
Uit zijn rugzak haalde Augutus drie ijzeren bekers en gaf aan iedereen eentje.
‘Ik neem aan dat jullie kruidenthee lekker vinden. Ik heb maar alleen kruidenthee, helaas.’
Met een groot lap stof pakte de tovenaar de hete kruik en goot in ieders beker thee.
‘Zo vrienden. Vertel alsjeblief wie zijn jullie en wat brengt jullie hier, in de savanne. Mochten jullie honger hebben, heb ik brood, gedroogd vis en wat groenten mee. Jullie mogen ze altijd pakken.’ en hij wees naar zijn zak.
Blazend over zijn beker thee wachtte Augutus voor hun verhaal.

Telkens als men denkt,
't gaat niet meer
keer op keer
om verder te leven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 22:22

Legolas ging zitten en sloeg de deken over zich heen, Hij begon te vertellen "Gister was ik bij een vriend van mij, en toen ik terug liep viel de boog op de grond, terwijl ik niks merkte eenmaal thuis, kwam ik er pas achter. Dus ik was hem gaan zoeken, en nog bedankt voor de deken, en voor de thee. Ja ik heb de boog zelf gemaakt, met mijn familie". Hij blies in zijn beker, en dronk wat van de thee. Hij kreeg het al wat warmer, en hij wachtte op het antwoord van Belle terwijl hij nog snel even zei "Ik ben Legolas trouwens". En hij keek naar Belle.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    ma 28 apr 2014 - 22:36

'min naam is prinses Belle' zei Belle vriendelijk en ze begon haar geschiedenis te vertel. Toen ze na een lange tijd uitgesproken was nam ze een stuk brood uit de zak van de jongen en ze keek de jongen aan. Ze dronk ook een slokje van de kruidenthee. daarna keek ze de jongen aan. "wat is jou naam en geschiedenis"? vroeg Belle aan de jongen en Belle nieuwsgierig en ze wachtte geduldig op antwoord.

Terug naar boven Go down
Augustus Vlad
Beheerder

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    di 29 apr 2014 - 21:56

Augustus luisterde aandachtig hoe zijn “gasten” hun levensverhaal vertelden.  Inmiddels was de zon zijn middagsstand aangenomen. Een licht wind waaide vanuit alle kanten; net genoeg om de warmte van de tovenaar te stelen. Hij gooide in het laaiende vuur de laatste dikke takken, die eerder gebruikt waren voor het aanmaak van. Het geluid van gekraak, kenmerkend van droog hout spreidde zich razendsnel.
Helaas was de thee in de kruik op, net als de thee in alle bekers. Augustus zette voor de tweede keer water te koken.
‘Wat is jouw naam en geschiedenis?’ stelde Belle onmiddellijk haar vraag, nadat zij klaar was.
‘Mijn naam en geschiedenis?’ herhaalde de jonge tovenaar de vraag. Hij wist namelijk zelf niet wie hij was, waar hij vandaan kwam en waar hij naartoe ging. Allerlei vragen, waarop hij ook zelf geen antwoorden had.
‘Ik heet Augutus Vlad, jonge tovenaar en tot uw dienst, prinses.’
De ooghoeken van Augutus merkten snel de opgetrokken wenkbrauwen van Legolas. Hij zei verder niets.
‘Ik, vrienden… Ik ben een vrij tovenaar die her en der loopt, hopend om kennis te vergaren.’
Legolas luisterde half aandachtig, terwijl hij zijn boog inspecteerde. Precies daar waar Augustus die ene taak had bevestigd, bleef hij lang na staren.
‘Ik hoop dat ik je boog niet heb beschadigd, vriend. Het zal heel jammer zijn, als dat het geval zou zijn. Je boog is een meesterwerk, dat kan ik je wel zeggen.’
‘Ik denk van niet. Ik zou het eigenlijk moeten uitproberen, om zeker te zijn van zijn spankracht, dat het onveranderd is. Je hebt namelijk best veel kracht gebruikt hé’
Augutus glimlachte zachtjes en ging verder met zijn gedachten.
‘Zo te zien, zal binnenkort regenen. ‘
‘Hoe weet je dat?’ vroeg Belle verbaasd.
‘Heel simpel, prinses. Zie je die donkere wolken in de verte? Dat zijn wolken met regenwater. Vandaar dat ze zo donker zijn.  Ik hoop dat er geen storm zal woeden.  
‘Gaan wij terug naar het dorp? Daar kunnen wij zeker onderdak vinden en ik heb ook gen zin om voor de tweede keer nat te worden.’ Mopperde geïrriteerd Legolas.
‘Ik vrees dat wij niet zoveel tijd heb. Zodra wij onderweg zijn, zal het uitbarsten. Onze enige kans is om hier te schuilen, soort dekking bedenken.
‘Hoe wil je dat doen, Vlad?’
‘Heel simpel, vrienden. Zien jullie die takken daar?’ en hij wees naar een dikke boom.
‘Als jullie een paar grote takken kunnen afbreken met mijn mes, kunnen wij de bladeren goed gebruiken als dekking.’ De tovenaar merkte de fronsende gezicht van Legolas en snel vervolgde.
‘Als wij de takken op elkaar leggen en eentje loodrecht plaatsen, zodat de bovenste takken kunnen hoog blijven, krijgen wij een soort driehoek of anders gezegd piramide. Boven de bovenste takken kunnen wij extra takken met bladderen leggen en dan zitten wij droog en veilig. Het water zal langsstromen en niet binnen komen.. Begrijp je het?’
Legolas knikte kort.
‘Ik zal ondertussen wat hout gaan verzamelen, zodat wij lekker warm blijven. Zullen wij over een kwartier hier weer afspreken?’
Zowel Belle als Legolas zei in koor ‘Ja!’

P.S. Het is een beetje te lang post geworden. Sorry!

Telkens als men denkt,
't gaat niet meer
keer op keer
om verder te leven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    di 29 apr 2014 - 22:08

(geeft niks, is wel leuk)

Legolas ging meteen even een paar dikke takken afbreken, Hij liep naar de boom toe, pakte een tak vast en ging eraan hangen, maar hij brak niet af. Legolas vroeg aan Belle "kan je me even helpen?". En hij wachtte geduldig, terwijl hij aan een andere tak ging hangen, die brak wel af. Hij gooide hem een eindje weg, zodat hij een andere tak kon breken. Terwijl hij nog steeds wachtte op het antwoord van Belle.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    wo 30 apr 2014 - 10:38

Belle stond op en hielp Legolas een handje met de takken.. Toen ze klaar waren ging Belle weer zitten en wachtte ze geduldig af totdat de jongen die blijkbaar Augustus heette weer naar hun toe kwam. Ze mocht Augustus wel. Hij was erg aardig voor haar en Legolas. Om dezelfde reden was e op het beest gevallen. Hij was ook aardig tegen iedereen. Belle zuchtte. Het beest had helaas te weinig aandacht voor haar. Belle wou het al langer om die reden uitmaken met het beest maar ze had er de moed niet voor. Als ze straks thuis kwam moest ze het maar eens uitmaken. Belle zuchtte weer. Dat zou een lastige taak worden maar het kon nu eenmaal niet anders.

ik heb mijn post wat langer gemaakt

Terug naar boven Go down
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    wo 30 apr 2014 - 10:54

Legolas Die pakte de takken samen met Belle op, en ze brachten ze naar het kamp. Legolas gooide ze daar op een stapel, hij vond Belle en august allebei super aardig. Ze waren allebei heel erg aardig tegen hem en tegen elkaar. Hij keek naar Belle en vroeg "Belle waar woon je eigenlijk?". En hij wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    wo 30 apr 2014 - 10:59

'Ik woon in een kasteel een eindje verderop' zei belle tegen Legolas. Belle zuchtte weer. Ze wist niet hoe lang ze daar nog zou wonen. Belle was bang dat als ze het uitmaakte met het Beest dat ze dan uit zijn kasteel werd gezet. Daa moest Belle nu maar niet te veel aan denken. Straks durfde ze het niet meer uit te maken met het Beest.

Terug naar boven Go down
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    wo 30 apr 2014 - 11:05

Legolas zei "IK zou ook in een kasteel willen wonen, heb je het fijn daar?". Hij zou echt heel graag in een kasteel willen wonen, met al die lakeien en zo. Hij pakte wat brood uit de zak van August en brak dat door midden, hij bood de helft aan Belle aan. En hij at de andere helft zelf op. Hij ging ook weer zitten en Samen wachtte ze totdat August terug kwam.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    wo 30 apr 2014 - 16:48

'Ja hoor het is er heel gezellig' zei Belle en er rolde een traan over haar wang. Ze kon er niks aan doen. Ze wist echt niet hoe ze het moest uitmaken met het Beest. Belle at haar brood op terwijl ze verder piekerde. Binnenkort zou ze waarschijnlijk niet meer in een kasteel wonen en dat zou Belle erg jammer vinden.

Terug naar boven Go down
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    do 1 mei 2014 - 16:56

"Ja hoor het is er heel gezellig". Antwoordde Belle, terwijl er een traan over haar wang rolde. Legolas zag het en vroeg "Is er iets aan de hand, waarom moet je zo huilen?". Hij ging langs Belle zitten en wachtte rustig af. August was nog steeds niet terug gekomen, Legolas hoopte maar dat hij oke was, en dat hij snel terug zou komen. Hij besloot na nog een tijdje te hebben gewacht hem maar te gaan zoeken. Hij keek naar Belle en vroeg "Ik ga kijken waar August blijft, wil je mee of blijf je hier, voor het geval hij terug komt. Dan kan je zeggen dat ik hem aan het zoeken ben. Je mag ook mee". Hij wachtte op het antwoord van Belle terwijl hij opstond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    do 1 mei 2014 - 18:13

Belle keek Legolas aan. 'Ik zal hier wel even wachten' zei ze. Belle slikte even. Ze wou in huilen uitbarsten maar ze hield zich sterk. Belle hoopte maar dat Aubustus snel terug kwam en dat er niks met hem aan de hand was. Langs de andere kant wist Belle ook wel dat hij oud genoeg was om voor zichzelf te zorgen. Belle zuchtte en ze keek Legolas aan. 'Ik hoop dat je Augustus snel vind' zei ze tegen Legolas.

Terug naar boven Go down
Legolas
Strandhanger
Strandhanger

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    do 1 mei 2014 - 18:54

Legolas knikte naar Belle en liep weg. Hij wilde niet dat hij august ergens vast gebonden zag, of bewusteloos of dood langs het zandpad. Hij schudde zijn hoofd en concentreerde zich, op het vinden van August,. Hij vroeg het aan een paar mensen hebben jullie August misschien gezien, maar niemand had hem gezien. Hij liep een pad in waar die nog nooit eerder was geweest, hij hoorde geritsel en keek om, hij vroeg "August ben jij dat?". Maar hij kreeg geen antwoord, dus hij liep weer door. Opeens hoorde hij weer geritsel, hij draaide weer om maar zag niemand. Hij zag niemand, dus liep hij weer door. Hij was het zat toen hij voor de derde keer geritsel hoorde, hij liep naar de bosjes. Er sprongen 2 gewapende mannen uit de bosjes, er werd een zak over zijn hoofd getrokken, en hij werd mee gesleurd door de mannen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    do 1 mei 2014 - 19:36

Belle maakte zich zorgen. Augustus en Legolas waren nu al erg lang weg. Ze wou hun gaan zoeken maar ze wou ook hier blijven voor het geval ze terug waren. Belle stond op en begon te ijsberen. Wat moest ze nu doen? Moest ze hun gaan zoeken? Belle ging weer zitten en beslot nog even te wachten. Belle begon zich nu echt zorgen te maken over Legolas en Augustus.

Terug naar boven Go down
Augustus Vlad
Beheerder

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    vr 2 mei 2014 - 0:23

- ‘Laat jullie botten in het vuur kraken. Laat je vlees verbranden net als papier in het vuur brandt. Stap op, mijn dode vrienden. Verwelkom jullie metgezellen. Omarm ze, verbrand ze, dood ze!’ – prevelde Augustus met zijn eentonige verklank.
Uit het niets steeg naast Augustus twee vuurstralen richting het hemel; net tot zijn hoogte. Hoe meer de tijd verstreek, des te meer nam het vuur een menselijk vorm aan. Waar ze bleven, verging alles onder hun voeten.
De vuurwezens gingen langzaam richting de twee aanvallers, die geschokt toekeken.
De geur van onrust en vrezen wemelde in alle richtingen. Het stond vast – ze gingen dood.
Hoewel ze probeerden met hun zwaarden de vuurwezens in twee te verwonden, leverde hun inspanning niets op.
Door het gesjoemel was Legolas op de grond gevallen. Augustus was bezorg en hoopte dat hij niet verwond was geraakt. Benend naar Legolas gegaan, verzekerde hij zichzelf dat er niets aan de hand was.
Niet lang daarna en er rook naar verbrand vlees. Van de twee overvallers was er niets over, behalve hun kleren, die nog steeds zachtjes aan het branden waren.
‘Laten wij naar onze kamp gaan, vriend. Wij zijn een beetje te ver gegaan.’ stelde de jonge tovenaar voor.

Telkens als men denkt,
't gaat niet meer
keer op keer
om verder te leven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    vr 2 mei 2014 - 10:19

Na een tijdje besloot Belle Augustus en Legolas te gaan zoeken. Ze stond op en verliet hun schuilplaats. Belle wist totaal niet welke kant ze op moest. Ze zuchtte en liep verder in de hoop dat ze Augustus en Legolas snel zou vinden. al snel vond ze het gewonde lichaam van Legolas. Ze rende er naartoe en knielde bij hem neer. Belle aaide Legolas over zijn wang. 'rustig maar alles komt goed' fluisterde Belle tegen Legolas. Ze stond op om verder te zoeken naar Augustus. Ver moest ze niet zoeken want Augustus stond aan de andere kant van Legolas te kijken naar Legolas en haar. Belle rende naar om Legolas heen en gaf Augustus een mep in zijn gezicht. 'wat heb jij met Legolas gedaan'? Vroeg ze aan Augustus en ze moest echt haar best doen om niet te schreeuwen tegen Augustus.

Terug naar boven Go down
Augustus Vlad
Beheerder

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    di 6 mei 2014 - 17:51

Na de klap ontwaakte Augustus uit zijn trance. Hij keek met verwarde blik naar Legolas, die nog steeds op de grond lag. Het voelde zo vreemd. Hij was even de tijd kwijt en het besef van realisme.
Laatste wat hij nog zich kon herinneren, was dat hij op zoek was geweest naar mint, om eens lekker thee te kunnen zetten. Hij had totaal geen idee, wat er aan de hand was geweest.
‘Ik..ik..ik…’ stotterend kon hij geen enkel zin formuleren.
Belle keek nog steeds naar Augustus boos, maar wendde zich uiteindelijk tot Legolas.
Nog steeds proberend om zijn beheersing terug te vinden, vroeg met moeite Augustus.
‘Wat heb ik gedaan?’
Overal om hem heen was de grond plat gebrand. Niet ver van hem waren de laatste restjes van de overvallers, of beter gezegd hun kleren nog steeds aan het branden. Zijn handen voelden gloeiend heet, zijn mond werd ineens ook droog.
Volgende minuut kon Augustus zich niet meer concentreren. Alles draaide door, zijn ledenmaten voelden ook zwaar. Alsof elk deel van zijn lichaam weigerde om samen te werken.
Enige wat hij nog wel kon uitbrengen, was ‘Wat heb ik gedaan?’
En hij viel bewusteloos op de grond.

Telkens als men denkt,
't gaat niet meer
keer op keer
om verder te leven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    di 6 mei 2014 - 18:07

Belle schrok toen ze iemand hoorde vallen. Ze keek op en zag dat het Augustus was.  Ze rende naar Augustus toe. Ze schudde hem door elkaar maar het hielp niet. Belle rende weg op zoek naar een rivier. Ze had geluk. Niet veel verderop was een rivier. Ze rende terug naar Legolas en Augustus. Ze tilde Augustus op en bracht hem naar de revier. Daarna holde ze naar Legolas en nam hem ook mee naar de rivierr. Toen iedereen bij de rivier was nam belle wat water met haar handen. Met het water liep ze naar Augustus en makte heel voorzichtig zijn gezcht nat. Belle keek Augustus aan en hoopte dat hij wakker werd.

Helaas gebeurde dit niet. Belle wreef even over Augustu's wang en gin naast hem zitten. Ze huilde.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een onverwachte ontmoeting    

Terug naar boven Go down

Een onverwachte ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een mogelijke ontmoeting?