IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

november 2018
madiwodovrzazo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

Freedom. It's al we have [open!]

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bambi
Newbie
Newbie

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 31-05-14
Leeftijd : 20

Character sheet
Kinderen: None
Partner: Win his heart
Leeftijd: 2 jaar

BerichtOnderwerp: Freedom. It's al we have [open!]   za 31 mei 2014 - 18:59

Het inmiddels volgroeide hert liep over de bergen heen. Zijn smalle hoeven zette zich bijna zonder aandacht op de goede, stevige plekken, zorgden ervoor dat het hert niet viel. Bambi was allang gewent aan gevaarlijke plekken. Hij had al vaker zijn vrienden uit brandende bossen gered. Bambi schudde wat bladeren uit zijn gewei. Daar hield hij dus écht niet van; viezigheid in zijn gewei. Misschien was het iet wat ijdel. Maar zo was hij ook wel. Behalve als zijn vrienden gevaar liepen, dan maakte de omstandigheden hem niet uit. Kou of hitte, regen of zonneschijn, hij bracht iedereen zo snel mogelijk in veiligheid. Bambi verzette zijn tempo iets hoger tot hij bij een groot vlak stuk kwam. En daar zat iemand, al was hij nog te ver weg om te zien wie of wat. Hij liep op het wezen af, benieuwt wie het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

Aantal berichten : 2781
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   za 31 mei 2014 - 19:09

elle besloot nog eens naar de bergen te gaan. Het was een mooie dag om daar te gaan picicken. Ze nam haar picnickmand en stopte daar wat besmeerde brodjes in en een appel. mevrouw Tuit had de broodjes gesmerd. Ze gingnaar buiten en wandelde richting de bergen. Eenmaal bij de bergen aangekomen ging ze zitten en genoot van het uitzicht. Zag ze nou in de verter haar kasteel? Nee datkon niet haar kasteel was minstens een half uur hier vandaan. Belle nam een broodje en beet erin; Opeens hoorde zeiemand. Belle schrok en keek achterom. Ze zag een gewei. Belle glimlachtte en stond op. Ze liep naar het hert, rendier of wat het ook was toe; Nu ze dichterbj kwam zag ze dat een hert was. 'Kom maar wees niet bang ik doe niks' zei Belle gerustellendtegen het hert.

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

Profiel bekijken http://disneyforum.actieforum.com
Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   za 31 mei 2014 - 20:09

Het was een meisje wat er zat. Ze zat op het plateau een broodje te eten. Bambi bleef een tijdje kijken. Ze leek zo vredig. Het hert zuchtte tevreden. Zo zag hij mensen graag. Maar hij had niet zo goed ervaringen met mensen. Zijn moeder was gedood door de mensen. Dus hij draaide zich om, maar plaatste zijn hoef op een tak en die brak. Het meisje stond op en draaide zich naar hem om. Ze keek hem recht aan. Toen kwam ze op hem af. Bambi hief zijn hoofd even waarschuwend. Maar ze leek niets kwaads in de zin te hebben. Geruststellend zei ze hem dichterbij te komen. Bambi snoof even. En dan? Wilde ze hem dan aaien? Wie was ze uberhaupt? Maar toch was er iets wat hem niet bij haar weg joeg. Dus zette hij een paar stappen in haar richting. "Ik ben ook niet bang voor je." zei hij. Geen idee of ze hem verstond, dat zou hij zo weten.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   za 31 mei 2014 - 21:02

Belle glimlachtte. 'Ik ben blij dat je niet bang voor me bent' zei ze. Wat Belle zich wel afvroeg was waarom het hert eerst zo voorzichtig met haar omging. Had hij nog nooit mensen gezien? Ze stak haar hand uit en aaide heel voorzichtig het hert. Hij voelde zacht aan. 'Mag ik vragen waarom jij eerst zo voorzichtig deed toen je mij zag'? vroeg belle verbaasd om haar eigen woorden. 'Heb je nog nooit mensen gezien'?

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   zo 1 jun 2014 - 20:27

Ze kon hem verstaan. Of ze antwoordde per toeval een gepaste zin. 'Ik ben blij dat je niet bang voor me bent.' zei ze. Bambi hief zijn hoofd en snoof. Waarom zou hij bang voor haar zijn? Hij was toch zeker geen watje? Zo zwak zag hij er toch niet uit? Hij was alleen voorzichtig, omdat hij graag nog langer dan vandaag leefde. De vrouw stak haar hand naar hem uit. Hij hield zijn hoofd stil en stond haar toe hem aan te raken. Het voelde raar, een beetje vreemd, maar niet vervelend. 'Mag ik vragen waarom jij eerst zo voorzichtig deed toen je mij zag?' vroeg de vrouw. 'Heb je nog nooit mensen gezien?' vroeg ze daarna. Hij schudde zijn hoofd. "Ik ben maar wat bekend met mensen." snoof hij. "Jullie mensen hebben mijn moeder gedood." beet hij haar nu toe. Hij wist heus wel dat zíj het niet gedaan had, maar zij was ook een mens. "Ik doe voorzichtig omdat ik graag langer leef dan vandaag. Wie zegt dat er niet ergens een jager rondloopt hier? Misschien ben je wel alleen afleiding voor me. Zodat ik niet meer oplet." zei hij. Nu klonk zijn stem rustiger. Hij wilde niet boos doen tegen de vrouw. Hij wilde alleen iets duidelijk maken.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   zo 1 jun 2014 - 20:41

Belle keek geschrokken naar het hert. Deze informatie had ze echt niet verwacht. Ze stak haar hand wer uit naar het hert en aaide hem weer. 'Sorry ik wist niet dat je moeder gedood werd door mensen' zei ze zacht. Er rolde traan over Belle's wang. ze kon er niks aan doen; Ze vond het echt zielig voor het hert. Belle slikte. Het was stom om nu te huilen voor iemand die ze helemaal nog niet kende. Belle aaide over de kop van het hert. 'Je moet weten dat niet alle mensen zo zijn' zei ze. 'En ik ben hie zeker niet om je af te leiden'. Belle zuchtte. 'Het is misschien moeilijk te geloven maar mij kun je vertrouwen' zei ze.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   zo 1 jun 2014 - 21:07

Hij zag haar geschrokken gezicht en wist dat ze dit niet verwacht had. Hij zuchtte en liet zich weer aaien. "Dat kon je ook niet weten." bromde hij. Er waren nou eenmaal van die mensen die niets wisten. Tot zijn verbazing zag hij dat ze huilde. Oh kom nou, ze kon niet huilen omdat zíjn moeder dood was. Ze kende haar niet eens! "Ik heb nooit de kans gehad om dat te zien. Mensen hebben het bos in brand gestoken." zei hij toen. Dat was zeker. De brand toen was veel te groot geweest om niet door mensen veroorzaakt te zijn. Hij zuchtte toen ze zei dat hij haar kon vertrouwen. Oh ja? Kon hij dat? Misschien kon hij dat ja. Maar wilde hij dat? Bambi bromde kort en liep toen wat meer het plateau op. "Mooi uitzicht."
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   zo 1 jun 2014 - 22:14

Belle keek in de richting naar waar het hert keek; 'Ja het is inderdaad mooi' zei Belle een beetje verdrietig omdat dit hert van gedachten veranderde. Ze zuchtte. 'Sorry dat ik net een beetje huilde mar ik vond je verhaal gewoon zielig' zei Belle. Ze hoopte dat het hert het niet verkeerd op zou vatten. Ze keek het hert aan en aaide hem nog even. 'Ik hoop echt dat je mij ook wilt vertrouwen' zei ze en ze hield op met aaien.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 8:38

Vanuit de bergen kon je over het bos kijken, naar het dorpje daar achter, het magische doolhof wat meer opzij. Het kasteel van de Royals, waar, dacht Bambi, waarschijnlijk ook deze vrouw woonde. "Ja, het is inderdaad mooi." klonk de stem van de vrouw. "Sorry dat ik net een beetje huilde." zei de vrouw daarna. Bambi draaide zijn hoofd naar haar toe. "Maar ik vond je verhaal gewoon zielig." ze liep weer naar hem toe en aaide hem. Hij moest zijn best doen om niet geërgerd te zuchten. Kom op zeg, hij was toch geen huisdier? Hij deed even een stap achteruit. Genoeg geaai. "Ik hoop echt dat je mij ook wilt vertrouwen." zei de vrouw. Ook? Hoezo ook! Wie vertrouwde hij hier nog meer dan? Niemand. Geen enkel mens, in elk geval. Hij dacht er niet aan! "Nee. Het spijt me, maar dat kan ik niet." zei hij enkel. Hij had het eerder gezien; op het eerste gezicht een onschuldige vrouw, maar gaf haar een boog en ze kon er gevaarlijk goed mee over weg. Zoals dat rood harige meisje wat hij wel eens zag.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 10:02

'dat is erg jammer want ik zou je nooit kwaad doen' zei Belle. Ze zuchtte. Belle hield teveel van dieren en de meeste dieren hielden ook van haar. Maar ze wist ook dat dit hert te veel negatieve dingen had meegemaakt om mensen te vertrouwen. 'Weet je ik kan nog niet eens met wapens overweg' zei Belle. 'Dus ik weet echt niet hoe ik je zou moeten aanvallen'

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 12:39

"Dingen als met wapens overweg gaan kan je leren." zei Bambi. Hij grinnikte even toen hij bedacht hoe vreemd zijn gewei eerst voor hem had gevoelt, maar ook met het gewei had hij gevochten, en gewonnen. "Mijn gewei voelde eerst ook vreemd aan, zoals wapens als je ze niet gewend bent, denk ik. Maar nu is mijn gewei gewoon vertrouwt." legde het hert uit. Bambi schudde even zijn kop en nam een hap gras dat tussen de rotsen uit stak. "Ik ben Bambi, trouwens."
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 16:43

'Wel bambi ik denk niet dat ik zo geinteresseerd ben ik het leren in wapens te gebruiken' zei Belle eerlijk. Ze zuchtte. 'Ik ben echt niet zoals die jagers die je moeder gedood hebben' zei ze. Belle vond het niet echt iets voor een prinses om te leren hoe ze met wapenss om moest gaan. misschien als ze zei wie ze was dat Bambi dan anders over haar dacht. Ze hoopte het maar. 'Mijn naam is trouwens prinses Belle' zei ze eerlijk. Ze keek Bambi aan en wachtte geduldig af op een antwoord.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 18:56

De vrouw zei dat ze niet dacht dat ze geïntereseerd zou zijn in wapens. Hij snapte het wel, wapens werden al snel gedacht als moord-dingen. Terwijl het ook voor zelfverdediging was. Dat wist hij ook wel. Bambi glimlachte even toen ze zei dat ze niet zo als die jagers was. Hij besloot haar toch te vertrouwen. Ze was aardig. Hij duwde kort zijn neus tegen haar wang. "Nee, jij bent veel aardiger." zei hij met een glimlach en hij keek haar vriendelijk aan. Prinses Belle. Hij boog licht voor haar, ze was immers een Prinses. Natuurlijk had hij geen koning, maar toch vond hij het gepast. "Prinses Belle, zo zo. Hoe is het leven in het kasteel?" hij was wel benieuwd naar de levens van de mensen.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 19:12

Belle glimlachtte. Ze was blij om te horen dat ze aardig gevonden werd.Zou dat betekenen dat Bambi haar toch vertrouwde? Bele schudde meteen die gedachten weg. Zo moest ze niet denken. Ze moest niet te snel hopen. Zeker niet nadat ze gehoord had wat er met de moeder van Bambi gebeurd was. Ze zuchtte. Ze kon maar beter accepteren dat dit hert aar nooit zou vertrouwen. 'Het leven in het kasteel is echt geweldig' zei ze. Ik ben ook een gewoon huis gewend maar in het kasteel voel ik me echt thuis'.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 19:31

Bambi luisterde naar Belle en zag het al helemaal voor zich. De bruinharige vrouw, binnen de veilige muren van het kasteel. De grote zalen en slaapkamers. Hij wist eigenlijk niet precies wat hij zich moest voorstellen. Er waren in huizen in ieder geval geen bomen. Bambi glimlachte toen ze zei dat ze zich echt thuis voelde. Hij voelde zich ook thuis, in het bos. Hier in de bergen al iets minder eigenlijk. Maar dat maakte voor hem niet uit. "Hoe woonde je eerst dan? Ben je niet geboren in het kasteel?" vroeg hij.

Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 19:47

'Nee ik woonde eerst bij mijn vader in het dorp' zei Belle. Belle dacht aan haar vader. misschien moest ze straks of morgen eens op bezoek gaan bij hem. Belle bekek Bambi van top tot teen. Nu ja eerder van kop tot poot. Zou hij het leuk vinden om eens een kijkje te nemen in het kasteel? Ze kon het hem n ieder geval voorstellen. Bambi leek haar niet te groot om op bezoek te gaan in een kasteel. 'Zou je mijn kasteel en het huis van mijn vader eens willen zin'? vroeg Belle. Ze keek Bambi vriendelijk aan.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 19:58

"Aha." hij knikte toen ze zei dat ze eerst bij haar vader woonde. Tot zijn verbazing vroeg ze of hij het kasteel in haar vaders huis wilde zien. Even twijfelde hij, maar hij was toch wel erg nieuwsgierig. "Maar, mag ik wel het kasteel in? Ik bedoel, ik ben een hert." zei hij een beetje lachend. Zou het niet raar zijn als er ineens een hert door een kasteel liep, samen met een prinses? "En ik weet niet of er trappen zijn ofzo, zo heet dat toch? Maar ik weet niet of ik trap kan lopen..." zei hij nu. Hij lachte terwijl hij terug dacht toen hij voor het eerst op ijs stond. Hij had niet echt de behoefte er weer zo uit te zien.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 20:09

Aan dat laatste had Belle nog niet aan gedacht. 'Maak je maar geen zorgen ik zal je helpen bij de trappen' zei ze vriendelijk. Belle stak haar hand uit. 'Vertrouw je mij daarin'? vroeg ze heel serieus. Ze hoopte dat Bambi haar hand zou schudden met zijn poot. Terwijl ze geduldig afwachtte op een reactie bleef ze hopen dat Bambi haar daarin zou vertrouwen.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 20:17

Oh god, ze zou hem helpen bij de trappen. Dat zou nog wat worden. Ze stak haar hand uit en keek hem serieus aan. Bambi zuchtte. "Waar ben ik in beland." grinnikte hij. Hij hief zijn poot en 'schudde' onhandig haar hand. Hij zette vlug zijn poot weer terug, voordat hij omviel. "Gaan we dan?" vroeg hij. Hij had toch best wel heel veel zin om de mensen wereld te zien. In een rustige draf liep hij voor Belle uit, hij wist dat als hij met grote sprongen zou gaan rennen, zij hem niet bij zou houden. En hij had geen paard gezien. Dus hij ging steeds vooruit, draaide zich dan naar haar toe om te zien of ze nog volgde, en ging dan weer verder vooruit. Tot ze aan de rand van het bos waren, waar de mensen wereld begon.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   ma 2 jun 2014 - 21:43

Belle lachte. 'Ikwil je echt alleen maar helpen hoor' zei ze terwijl ze verder liepen. Ookal grinnikte Bambi net toch was ze een tikkeltje beledid. Nu boodt zij voor de zoveelste keer haar hulp aan iemand en dan kreeg ze zo een antwoord. Wou ze hem nog wel helpen na dit antwoord? Ze wist het niet. 'Als je niet wilt geholpen worden heb ik liever dat je dat gewoon zegt' zei ze geirriteerder dan ze bedoelde. 'Als dat zo is vrees ik dat het hier stopt'.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   di 3 jun 2014 - 8:39

Bambi knikte toen ze zei dat ze alleen maar wilde helpen. Hij knikte naar haar. "Dat weet ik, rustig maar." zei hij. Toen ze boos op hem werd keek hij haar verbaast aan. Wat had hij gedaan? "Nee, nee, zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik bedoelde het niet beledigend ofzo..." zei hij verbaast. Hij liep naar haar toe en keek haar aan. Was hij echt zo bot geweest? "Alsjeblieft, ik wil de mensen wereld zien." zei hij met een glimlach. "Als je op mijn rug wilt gaan zitten zijn we er sneller denk ik. Ik denk dat ik je wel kan dragen. En nee, ik zeg niet dat je dik of zwaar bent, want dat ben je absoluut niet, ik zeg dat ik niet weet of ik sterk genoeg ben." zei hij. Bambi wachtte af of ze op zijn rug wilde gaan zitten, zo niet zouden ze gewoon lopen.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   di 3 jun 2014 - 10:13

Belle aarzelde even maar klom toen op de rug van Bambi. ZE glim achtte naar hem. Belle had het hem Vergeven. Ze aaide heel even over de kop van Bambi. 'Het is niks ik ben niet kwaad op je' zei ze. 'Wil je eerst mijn huis in het dorp of mijn kasteel zien'? Vroeg BElle aan Bambi. Ze wachtte geduldig op antwoord terwijl ze haar picnickmand stevig vasthield.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   do 5 jun 2014 - 15:33

Belle pakte toch haar spullen bij elkaar en klom op zijn rug. Ze was misschien iets zwaarder dan hij verwacht had, maar hij kon haar zonder moeite houden. Hij begon rustig te lopen, om haar even te laten wennen aan zijn rug. Hij wist niet of ze paardreed. En dan nog reed een paard anders dan een hert. "Ik zou eerst graag het dorp zien!" zei Bambi enthousiast. Hij begon nu langzaam te rennen richting het dorp.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   do 5 jun 2014 - 19:03

Belle had geen moeite om zich vast te houden aan Bambi. Z had gelukkig al een beetje ervaring door het rijden op Philippe. Toen ze bijhet dorp aankwamen stapte Belle af. 'Volg mij maar' zei ze vriendelijk en ze begon voorop te lopen; Belle was zelf heel blij dat ze ng eens bij haar vader op bezoek kon gaan. Na een paar stappen keek Belle om om te aizn of Bambi nog volgde.

Bambi
Newbie
Newbie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   do 5 jun 2014 - 19:14

Hij voelde dat ze goed zat, waarschijnlijk reed ze dus zelf wel vaak paard. Dat gaf hem zelf ook wat meer vertrouwen om sneller te gaan. Bij het dorp gleed Belle van zijn rug af en zei hem haar te volgen. Ze begon te lopen. Bambi volgde langzaam, alles bekijkend wat hij niet kende, wat dus alles was. Hij botste bijna tegen een lantarenpaal op, omdat hij niet oplette. Hij zag Belle achterom kijken en grinnikte onhandig.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Freedom. It's al we have [open!]   

Freedom. It's al we have [open!]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Damn umbrella.. {OPEN}
» Woud spreuken opzoeken.