IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

november 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

//Lavinia//

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lavinia
Newbie
Newbie

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-10-14

BerichtOnderwerp: //Lavinia//   di 21 okt 2014 - 18:47

::I must break them::

::I N F O R M A T I E::
Voornamen: Lavinia Ursula
Roepnaam: Lavinia
Staat bekend als: Ursula
Leeftijd: 27
Moeder: Queen Lorana
Vader: King Triton
Zussen: Attina, Alana, Adella, Aquata, Arista, Andrina & Ariel

::P O S I T I E V E  E I G E N S C H A P P E N::
Geduldig
Doorzetter
Slim

::N E G A T I E V E  E I G E N S C H A P P E N::
Verbitterd
Wraakzuchtig
Ongevoelig

::V A A R D I G H E D E N::
Snel
Shapeshifter
Lenig
Magie

::V E R L E D E N::
Ik was de oudste en mooiste dochter van King Triton en Queen Lorana. Maar mijn vader kwam erachter dat mijn moeder vreemd gegaan was en ik niet zijn biologische dochter was en hij verwaarloosde me. Hij liet niets meer voor me doen, sloot me op in mijn kamer en acteerde vader als het volk erbij was.
Maar natuurlijk zit avontuurlijkheid en eigenwijsheid in de familie en het lukte me om te ontsnappen. Mijn vader heb ik nooit meer terug gezien, maar mijn moeder vertelde me dat hij het volk verteld had dat ik was gevangen door mensen. Hij zou ze hebben omgebracht, maar ik had het natuurlijk niet overleefd. Mijn moeder vertelde me dat Triton naar me op zoek was en dat ik moest vluchten.
Ik volgde haar advies op. Ik kwam in een stel grotten terecht en het lot besloot me daar gevangen te houden. Er kwam een zeebeving en de grotten stortten in. Ik bleef leven in een kleine ruimte zonder uitgang. Ik was nog nooit zo lang zo bang geweest. Dagen met claustrofobie en zonder voedsel opgesloten zitten is niet bepaald het heldhaftige avontuur dat sommigen er van maken. Ik lag op sterven toen ik werd gevonden door een soldaat van mijn vader. Ik kende de jongen al mijn hele leven. Hij spaarde me, maar kon niet voor me zorgen. Hij bracht me naar zijn grootmoeder. Een heks.
Wel een zorgzame heks. Ze leerde me hoe ik mezelf moest verdedigen met magie. De vrouw gaf me al haar krachten. Zij had toch niet lang meer te leven.
Het laatste wat ze kon doen is zich met een spreuk als mij vermommen en zich aangeven. Ze stond erop omdat ze vond dat ik wel een toekomst had. Ik liet haar niet gaan, maar toen ze een keer zei dat ze kruiden ging halen, is ze er alsnog vandoor gegaan. Zij en mijn moeder waren de enigen om wie ik gaf, maar zij offerde zich op en liet mijn moeder denken dat ik dood was.
Ik gaf mezelf benen en startte een leven op het land. Ik ontmoette de prins, het klikte gelijk, maar  mijn kleine zusje Ariël (die ik geboren had zien worden, maar die mij niet meer kende) had hem gered van de verdrinkingsdood, waar ik niet op tijd bij hem kon zijn. Ik had gehoord dat ze smoorverliefd op hem was. Ik was bang en vermomde me als een zeeheks, half mens, half octopus, onder mijn tweede naam sloot ik een deal met mijn zusje. Ik kreeg haar stem en zij kreeg benen. De prins was opzoek naar het meisje dat haar stem had. Omdat zij hem had gered en had gezongen. De kleine dramaqueen. Ik dacht slim te zijn door haar stem weg te nemen, maar natuurlijk kwam haar vader haar helpen en ze kreeg haar zin. De prins hield van haar en zij hield van de prins. Hij heeft nooit meer naar me om gekeken en ik trok me terug in de zee, in mijn normale gedaante.

::U I T E R L I J K::
Lange staart, slanke bouw
Lang donker roodbruin haar, grijsgroene ogen met donkere wimpers
Haar meeste kleren zijn lila of paars, net als haar staart.

::R E L A T I E S::
nobody will ever be able to love me again

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

/Lavinia/ - [Wendy]
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

//Lavinia//
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Karakter aanmaak-
Ga naar: