IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

juli 2018
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

Deel | 

Unseen [Belle] [SPT]

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jack Frost
Newbie
Newbie

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-11-13
Leeftijd : 18

BerichtOnderwerp: Unseen [Belle] [SPT]   zo 24 nov 2013 - 21:36

Een koude winterbries vloog rustig door het dorp, deze koude bries bracht een jongen mee van een jonge leeftijd, ongeveer van veertien jaar. Hij had witte haren, wit als versgevallen sneeuw. Een simpele blauw shirt, die op een magische wijze gedecoreerd is met ijsvlokken. Een bruine broek die goed bij de trui paste. Hij had geen schoenen aan, die waren overbodig aangezien hij geen kou voelde.

Hij kon vliegen aangezien hij helemaal niks woog door zijn stok, een magische stok die je krachten van de winter gaf: water bevriezen, wind creëren, en nog veel meer. Op zijn eigen gemak vloog hij rustig naar de hoogste en rustigste plek van het dorp, de klokkentoren. Dat was een plek waar hij zich rustig kon laten worden.

Normaal had hij helemaal geen intresse in de mensen, alleen op dit moment viel zijn oog op een jonge dame, gehuld in een lange gele jurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

Aantal berichten : 2781
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   ma 25 nov 2013 - 10:00

Belle holde naar buiten; Ze was vanmorgen bij haar zieke vader en nu was ze op weg naar de boekenwinkel. Ze moest wel voor het donker weer bij het kasteel van het beest zijn want anders maakte hij zich zorgen. Dat gebeurde wel eens eerder en dat wilde belle niet meer meemaken. Daarom had ze zich voorgenomen vanaf nu op tijd bij het kasteel aan te komen. Toen belle bij de klokkentoren was bleef ze staan. Ze had het gevoel dat iemand naar haar keek. Ze keek naar de klokkentoren en zag daar een jongen. Ze liep de trappen op naar boven en ging naast de jongen staan. 'Hallo' zei Belle vriendelijk en ze glimlachte naar de jongen. Belle wist niet of de jongen van dit dorp was. Ze kende hem niet.

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

Profiel bekijken http://disneyforum.actieforum.com
Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   ma 25 nov 2013 - 10:14

De jongen zag dat de vrouw hem zag en de toren in ging, nog voordat hij het zelf doorhad stond zij al naast hem: "Hallo" hoorde hij haar zeggen, wat hem uit zijn gedachten liet schrikken. "Hallo mevrouw, wat brengt u hier?" zei de jongen, op een veel meer beleefde manier dan het normaal was voor zijn leeftijd. Hij ging zich het gemakkelijk maken door te gaan zitten op een stenen muurtje.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   ma 25 nov 2013 - 10:32

'Oh ik had het gevoel dat je naar me keek en daarom kwam ik even langs' zei Belle vriendelijk. Ze glimlachte nog steeds naar de jongen. 'Het is niet erg hoor maar ik vroeg me gewoon af waarom je naar me keek' zei Belle meteen daarna. 'Nou ja ik ben ook een beetje benieuwd naar wie je bent aangezien ik je nog nooit gezien heb in dit dorp' gaf Belle eerlijk toe. 'Wat is je naam'? vroeg Belle nieuwsgierig aan de jongen. Belle vroeg zich af of de jongen door had dat ze een prinses was.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   ma 25 nov 2013 - 16:30

"Oh ik had het gevoel dat je naar me keek en daarom kwam ik even langs" zei de vrouw met haar glimlach, die zij nog steeds op had. "Het is niet erg hoor maar ik vroeg me gewoon af waarom je naar me keek" zei ze, en bijna meteen daarna: "Nou ja ik ben ook een beetje benieuwd naar wie je bent aangezien ik je nog nooit gezien heb in dit dorp" Het leek erop dat de vrouw het toegaf maar eerst niet wou zeggen 'Wat is je naam'? vroeg Belle nieuwsgierig aan de jongen. "Mijn naam? Dat is Jack Frost, en wat is uw naam?"

Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   ma 25 nov 2013 - 16:43

'Mijn naam is Belle maar de meeste noemen me uiteraard Prinses Belle' zei belle lachend. Belle wachtte even met verder praten. Ze wist niet of de jongen haar geloofde. Na een tijdje wachten besloot ze weer een nieuwe vraag te stellen. 'Waar woon je eigenlijk'? vroeg Belle nieuwsgierig. Achteraf gezien was het misschien een vraag dat ze beter niet had moeten stellen maar ja hij was al gesteld en gedane zaken doen geen keer.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 7:15

'Mijn naam is Belle maar de meeste noemen me uiteraard Prinses Belle' zei belle lachend. Jack fronsde en zei: "Juist ja" 'Waar woon je eigenlijk?' Die vraag was altijd een vraag die veel pijn deed. Jack probeerde alsof nep te lachen alsof het geen pijn deed: "ha! Mijn huis? Ik heb geen huis. Ik kan zonder!"
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 18:28

Belle wist niet waarom maar ze wist dat deze lach nep was. Ze zag ook wel aan de jongen dat deze lach echt niet gemeent was. Belle dacht na. 'Wil je alsjeblieft ophouden met zo nep ta lachen zeg maar'? vroeg ze beleefd aan de jongen. 'Ga nou alsjeblieft niet zeggen dat deze lach niet nep was want ik weet zeker dat dat wl zo was' zei belle een beetje streng. Ze wou niet bazig klinken maar Belle kon altijd al slecht tegen liegen. Belle dacht weer na. Deze jongen kon toch moeilijk alleen wonen? Zou ze het durven om aan de jongen te vragen om bij haar te wonen?

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 19:14

'Wil je alsjeblieft ophouden met zo nep ta lachen zeg maar?' Jack fronsde 'zo, die heeft dat snel door zeg' dacht hij bij zichzelf. 'Ga nou alsjeblieft niet zeggen dat deze lach niet nep was want ik weet zeker dat dat wel zo was' zei Belle 'en nog eens een beetje bazig ook' dacht Jack. Hij zag de vrouw ergens over nadenken en hij had geen idee waarover, misschien over zijn 'huis'. Wat zou de vrouw wel over hem denken?
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 19:22

Belle keek naar de jongen. Het spijt me als ik streng of bazig klonk maar ik kan echt heel slecht tegen liegen' zei Belle op een vriendelijke toon. Zelf had ze ook door dat haar toon gewoon niet normaal was voor een prinses. Belle ging naast de jongen op het stenen muurtje zitten. ze keek opnieuw naar de jongen. Belle dacht nog even na en nam toen een besluit. 'Wil je niet liever een thuis'? vroeg ze heel vriendelijk en ze glimlachte weer naar de jongen.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 19:29

'het spijt me als ik streng of bazig klonk maar ik kan heel slecht tegen liegen' Alweer fronsde Jack, zo een antwoord had hij niet verwacht van de vrouw. Normaal zo hij nooit zo iets zeggen wat hij nu zei: "het is niet erg, dat kan bij iedereen zijn" De vrouw liep naar het muurtje en ging naast hem zitten, "wil je niet liever een thuis?" Alweer zo een soort vraag die al vaak aan Jack was gesteld normaal zou hij zijn zelfde antwoord hebben gegeven alleen nu deed iets hem denken, hij wist alleen niet wat. Jack knikte en zei: "Nou als dat mag, zal ik dat erg waarderen"
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 20:34

Belle stak haar hand uit en legde die heel even op de schouder van de jongen. Zonder het te willen voelde het voor Belle alsof zij de moeder van de jongen was. Dit zou ze natuurlijk nooit toegeven. 'Als je wilt mag je bij mij intrekken'. zei Belle. Ze haalde haar hand weg van de schouder van de jongen en keek de jongen hoopvol aan; Ze hoopte echt dat de jongen haar aanbod niet zou afslaan.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 21:18

Jack voelde een hand op zijn schouder; 'Als je wilt mag je bij mij intrekken' Hij keek haar hoopvol en met een glimlach, deze keer geen neppe, aan en zei: "Dankjewel" De wind begon wat harder te waaien meteen stond Jack op , met een glimlach.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 21:29

Belle bleef hoopvol naar de jongen kijken. 'Kom je dan alsjebliet mee met mij'? vroeg ze beleefd aan de jongen. Ze hoopte dat de jongen meekwam. Belle stond op en liep richting het kasteel van Het Beest. tijdens het open bleef Belle hopen dat de jongen mee kwam.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   di 26 nov 2013 - 22:23

"Kom je asjeblieft mee met mij dan?" Jack knikte en ging opstaan, tegelijkertijd ging Belle ook opstaan en ging de trappen aflopen richting haar huis, omdat hij geen zin had in trappen lopen, ging hij op de rand staan en liet zich met de wind meevoeren naar beneden en wachtte daar op
Belle.

Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 10:11

Terwijl Belle de trappen afliep hoorde ze het gelui van wind. 'Het al wel hard waaien' dacht ze bij zichzelf en ze liep verder. Toe e beneden was zag ze dat de jongen er ook was. 'Hoe kom jij zo snel beneden'? vroeg Belle een beetje wantrouwig. Het waren veel trappen dus het kon niet dat de jongen o snel benenden was. Hij zou waarschijnlijk niet eens de trappen hebben genomen. Belle vond dit echt vreemd en vroeg zich af of ze wel de juiste beslissing had genomen.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 10:17

"Hoe kom jij zo snel beneden?" Jack keek op en zag Belle, waarschijnlijk wantrouwig. "tjaa" Jack glimlachte even: "dat is mijn trucje"
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 10:33

Opeens schoot belle iets te binnn. misschien kon deze jongen wel toveren of zo en daarom ook zichzelf snel verplaatsen. Ze had wel eens gelezen over dit soort mensen maar ze wist niet dat ze echt bestonden. Nou ja ze dacht dat zulke mensen allang waren uitgestorven. Belle aarzelde en bloot toen om het aan de jongen te vragen. 'Kan je misschien toveren'? vroeg belle beleefd aan de jongen.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 10:41

'Kan je misschien toveren'? vroeg Belle, Jack knikte: 'ja dat kan ik inderdaad' Opeens kreeg Jack een idee, hij liet met de bovenkant van zijn staf over de grond glijden. Meteen daarna bevrood de grond en bedekt met ijskristallen.
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 10:50

'Weet je ik heb al eens gelezen over jullie maar ik dacht dat jullie uitgestorven waren' zei Belle enthousiast. Toen zag ze wat de jongen deed en haar mond viel open van verbazing. 'wauw dat heb je mooi gedaan' zei Belle na en tijdje. Toen bedacht ze dat de bewoners van dit dorp nu makkelijk konden uitglijden met deze bevroren grond en deze ijskristallen. 'Het spit me heel erg maar zou je de grond opnieuw weer naar haar normale staat willen brengen zeg maar'? vroeg belle vriendelijk aan de jongen; 'De bewoners van dit dorp zouden nu kunnen uitglijden zeg maar snap je'?

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 11:23

"Weet je ik heb al eens gelezen over jullie maar ik dacht dat jullie uitgestorven waren" De jongen hief een wenkbrauw op: "echt waar? Nooit van gehoord"Ondertussen spreidde het ijs verder uit ''wauw dat heb je mooi gedaan' zei Belle, met een mond vol tanden "Het spit me heel erg maar zou je de grond opnieuw weer naar haar normale staat willen brengen zeg maar? De bewoners van dit dorp zouden nu kunnen uitglijden zeg maar snap je?" Jack knikte begrijpelijk en tikte weer met zijn staf op het ijs, waardoor het even snel verdween. "maar ik heb wel nog een vraag, waar woont u?"
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 27 nov 2013 - 14:13

Belle sloeg haar handen voor haar gezicht. Dat was e vergeten te zeggen. Best dom vond ze dat. ''ik woon in een kasteel hier verderop samen met het beest' zei Belle. Opnieuw sloeg ze haar handen op haar gezicht. Waarschijnlijk zou de jongen nu bang zijn voor het beest. 'Nou ja we noemen hem het beest maar hij is allang geen beest meer dankzij mij' zei Belle snel. 'Zullen we gaan zodat ik je onderweg zo een beetje mijn geschiedenis kan vertellen en het geschiedenis van het kasteel'? vroeg Belle aan de jongen. 'Het is een beetje ver lopen maar in het huis van mijn vader staat onze paard Philippe'. Toen Belle dat zei verscheen er een traan op haar wang. Ze sprak namelijk over haar vader en dat lag haar erg gevoelig. Dat kwam omdat haar vader zodanig ziek was dat hij op sterven lag. De dokters uit het dorp konden niets meer voor hem doen. Nu was het wel zo dat de jongen die blijkbaar Jack heette kon toveren en Belle misschien kon helpen met haar vader maar zoiets kon belle gewoon niet vragen aan de jongen. Ze was bang dat ze dan teveel vroeg van hem. Er verscheen weer een traan op Belle's wang en ze huilde. Ze wilde het niet maar ze kon het huilen niet meer tegenhouden.

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   za 28 dec 2013 - 21:18

'ik woon in een kasteel hier verderop samen met het beest' Jack zag Belle haar handen in haar gezicht slaan terwijl hij alleen maar een wenkbrauw optrok. "ik heb wel ergere dingen mee gemaakt hoor dan een beest, zoals Pitch" dacht de jongen bij zichzelf. 'Nou ja we noemen hem het beest maar hij is allang geen beest meer dankzij mij' Jack knikte bedenkelijk. 'Zullen we gaan zodat ik je onderweg zo een beetje mijn geschiedenis kan vertellen en het geschiedenis van het kasteel?' Jakc knikte weer met het andwoord "oké is goed" [i]'Het is een beetje ver lopen maar in het huis van mijn vader staat onze paard Philippe' andwoorde de vrouw hem. eerst was het hem niet opgevallen maar er rolde een traan over Belle's wang, meteen vroeg Jack wat er was "wat is er? waarom huil je?". alleen wist hij het maar, misschien kon hij haar helpen.

ooc; sorry erg laat!
Profiel bekijken
Belle
The Beauty Admin

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   za 28 dec 2013 - 21:52

Belle zuchtte. 'Mijn vader is zodanig ziek dat hij op sterven ligt en niemand uit het dorp kan hem nog helpen' zei Belle snikkend. Belle wou niet huilen maar ze kon de tranen niet meer tegenhouden. Het zag er naar uit dat ze haar vader kwijt ging raken en ze zou niet weten hoe ze dat moest overleven. 'Laten we maar naar Philippe gaan' zei belle en ze liep richting het huis van haar vader.

OOC; maakt niet uit hoor

Jack Frost
Newbie
Newbie

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   wo 19 maa 2014 - 21:08

'Mijn vader is zodanig ziek dat hij op sterven ligt en niemand uit het dorp kan hem nog helpen' gerschrokken keek Jack haar kant op "Oh, het spijt me, dat is echt erg voor jou en je vader, ik zou wel will dat ik iets kon doen maar dat soort dingen kan ik niet.." hij keek haar met medelijden aan tot Belle zei "Laten we maar naar Philippe gaan." de jongen keek haar aan met opgetrokken wenkbrouw, verzon ze dat nou? want het lijkt wel dat dat zo is..

-flut..
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Unseen [Belle] [SPT]   

Unseen [Belle] [SPT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: