IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 I don't think this is the savanna... [+Belle]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kiara
Strandhanger
Strandhanger
Kiara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 24-04-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens op de wereldbol^^

Character sheet
Kinderen: /
Partner: /
Leeftijd:

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptyvr 27 dec 2013 - 20:20

Kiara liep door de savanne. De zon was net aan het opkomen en een frisse wind blies door Kiara's vacht. Ze trippelde verder en verder. Kiara keek achter zich. De savanne leek nu maar een dunne streep in het landschap. Kiara liep over het Glinsterplein. Ze had verwacht iemand te ontmoeten want dat was ook de reden waarom ze naar daar was gegaan. Maar het was er leeg en verlaten. Ze liep langs de prachtige fonteinen en de lege bankjes. Kiara keek somber om zich heen. Ze besloot om maar terug naar de savanne te gaan. Ze trippelde weer verder en liet het Glinsterplein achter haar. De zon stond al wat hoger aan de hemel en de warmte drong haar vacht binnen. Ze sloot haar oogjes en dacht aan hoe het zou zij om haar vader te zijn. Op een hoge rots staan en alle dieren die voor je buigen. Doordat Kiara diep in haar gedachten was verdronken, lette ze niet op waar ze liep. Ze struikelde over een steen en kwam met een harde klap op de grond terecht. Ze opende haar oogjes en zag opeens een heel groot kasteel. Dit klopte niet. Er stond helemaal geen kasteel in de savanne. Ze keek om zich heen maar herkende niks. Ze was verdwaald. Kiara wist niet waar ze heen moest dus besloot ze om bij het kasteel aan te kloppen. Ze liep naar de grote deur en klopte haard met haar pootje op de deur. Ze ging zitten en wachtte tot iemand open deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raposa.actieforum.com/
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptyvr 27 dec 2013 - 20:49

Belle was net een boek aan het lezen in de bibliotheek toen ze iemand aan de deur hoorde kloppen. 'Wie zou dat zijn'? dacht ze. Ze liep de vele trappen van het kasteel af en deed de voordeur open. Ze schrok. Voor de deur zat een leeuwin ! Belle gilde en sloeg de deur meteen weer dicht. Toen de deur eenmaal dicht was raakte e in paniek. Wat moest ze doen? Ze dacht die na. Toen rende ze naar de keuken waar Mevrouw Tuit thee zette en nam een mes. 'Deze krijgt u later weer terug' riep Belle haar na en ze holde weer naar de voordeur terwijl Mevrouw Tuit haar verbaasd nakeek. Belle deed de voordeur weer open en zag dat de leeuw er nog steeds was. 'Als je mij of iemand van het kasteel iets aandoet maak ik je af ! schreeuwde belle naar de leeuwin en ze haalde haar mes tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Kiara
Strandhanger
Strandhanger
Kiara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 24-04-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens op de wereldbol^^

Character sheet
Kinderen: /
Partner: /
Leeftijd:

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptyza 28 dec 2013 - 17:33

Kiara hoorde voetstappen in haar richting komen. De ging open en in de deuropening stond een prinses. De prinses schrok zo hard dat ze moest gillen en de deur dichtsloeg. Kiara was vergeten dat het nogal vreemd was om als een leeuwin aan te kloppen bij een groot kasteel. Weer hoorde Kiara voetstappen dichterbij komen. De prinses deed weer open en schreeuwde: 'Als je mij of iemand van het kasteel iets aandoet maak ik je af !' en ze haalde een mes boven. Kiara schrok en sprong achteruit. Ze legde haar oortjes plat en keek met zielige oogjes naar de prinses. Kiara wou niemand iets aandoen ze trouwens nog maar een klein welpje. "Maar.. ik wou alleen vragen of u de weg naar de savanne weet..." zei Kiara.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raposa.actieforum.com/
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptyza 28 dec 2013 - 17:52

off sorry ik dacht dat Kiara hier al volwassen was.

Belle keek verbaasd naar de leeuwin. Vreemd genoeg wou deze leeuwin niemand kwaad doen. Toen pas besefte Belle dat deze leeuwin nog maar een welpje was en dus nog te jong om haar of iemand van het kasteel wat aan te doen. 'Wacht heel even' zei belle en ze deed de voordeur weer dicht. Ze rende naar de keuken en legde het mes terug in de la. Mevrouw Tuit was ook nog steeds in de keuken en keek Belle weer verbaasd aan. 'Ik leg het allemaal later wel uit' zei Belle tegen Mevrouw Tuit en ze holde weer naar de voordeur. Ze deed de voordeur open en zag dat de leeuwin er nog steeds was. Daar was Belle blij om. Belle stapte naar buiten en deed de voordeur achter zich dicht.Toen hurkte Belle voor het welpje en ze wou het welpje aaien. Ze bedacht zich op het moment dat haar hand bijna et welpje aanraakte. 'Mag ik je aaien'? vroeg Belle aarzelend aan het welpje terwijl haar hand nog steeds naar het welpje uitstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Kiara
Strandhanger
Strandhanger
Kiara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 24-04-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens op de wereldbol^^

Character sheet
Kinderen: /
Partner: /
Leeftijd:

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptyzo 29 dec 2013 - 12:04

Kiara zag dat de gezichtsuitdrukking van de prinses veranderde. 'Wacht heel even' zei de prinses. Kiara deed wat ze vroeg en bleef voor de deur zitten. Als snel kwam de prinses terug. Kiara zag dat ze het mes had weggedaan en nu voelde ze zich al wat veiliger. De prinses hurkte bij Kiara neer zodat Kiara haar beter kon zien en niet de hele tijd omhoog moest kijken. De prinses had mooi lang haar en bruine ogen. 'Mag ik je aaien'? vroeg de prinses. Kiara twijfelde even. Ze was nog nooit door een mens geaaid maar ze zei uiteindelijk: "tuurlijk." Ineens kwam er een vraag bij Kiara te binnen. "Hoe noem jij eigenlijk?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raposa.actieforum.com/
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptyzo 29 dec 2013 - 12:23

Belle glimlachte en aaide het welpje heel voorzichtig. 'Mijn naam is Belle en hoe heet jij'? vroeg ze vriendelijk aan het welpje terwijl ze haar bleef aaien. Toen herinnerde Belle zich weer dat dit welpje op zoek was naar de savanne. 'Het spijt me lief welpje maar ik weet echt niet waar de savanne is, maar als je wilt kun je vandaag blijven in het kasteel en kunnen we morgen zoeken naar de savanne' zei Belle tegen het welpje. Ze hoopte dat het welpje dat goed vond want belle wou haar echt helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Kiara
Strandhanger
Strandhanger
Kiara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 24-04-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens op de wereldbol^^

Character sheet
Kinderen: /
Partner: /
Leeftijd:

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptydi 31 dec 2013 - 13:33

De prinses aaide Kiara. Het voelde goed omdat de prinses het zo voorzichtig deed. Als Kiara's moeder haar waste dan deed ze dat veel minder rustig en dat vond ze niet leuk. 'Mijn naam is Belle en hoe heet jij?' vroeg Belle. 'Mijn naam is Kiara.' zei Kiara. 'Het spijt me lief welpje maar ik weet echt niet waar de savanne is, maar als je wilt kun je vandaag blijven in het kasteel en kunnen we morgen zoeken naar de savanne' zei Belle. Kiara twijfelde. Haar vader en moeder zouden nu al heel erg ongerust zijn maar Kiara kon toch niet zomaar in het onbekende gaan zoeken naar haar thuis? Bovendien zou het hier veilig zijn terwijl als ze op zoek ging gaan ze veel mensen tegen zou komen die misschien niet zo vriendelijk zouden zijn. 'Oke, als dat voor jou geen last bezorgd dan graag.' zei Kiara en ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raposa.actieforum.com/
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptydi 31 dec 2013 - 13:59

Belle glimlachte; 'Nee helemaal niet ' zei ze vriendelijk. 'Zal ik je een rondleiding geven door het kasteel'? vroeg Belle aan Kiara. Belle dacht na. Het zou wel eens kunnen dat het welpje moe was en liever niet wandelde door heel het kasteel. 'Je hoeft niet te lopen hoor ik kan je je ook dragen hoor' stelde Belle voor. Belle stak haar handen heel laag uit naar Kiara zodat Kiara als ze wou in haar handen kon springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Kiara
Strandhanger
Strandhanger
Kiara


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 24-04-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens op de wereldbol^^

Character sheet
Kinderen: /
Partner: /
Leeftijd:

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptywo 8 jan 2014 - 19:00

'Nee helemaal niet ' zei Belle 'Zal ik je een rondleiding geven door het kasteel?' Het leek Kiara wel een leuk idee. Ze was nog nooit in een kasteel geweest en ze wist niet hoe het er allemaal uit zou zien. Het kasteel zag er heel groot uit dus er was vast veel moois. Van haar mama had ze wel eens gehoord dat het er heel anders uitzag dan een savanne. Ze had gezegd dat er minder natuur was en dat het er vol stond met vanalles terwijl er ze bij haar veel natuur was en er eigenlijk niks in hun grot stond. Het was er bijna altijd leeg in de grot en ze sliepen gewoon op de grond terwijl haar moeder had gezegd dat ze in een kasteel in een bed sliepen met zachte kussens. 'Je hoeft niet te lopen hoor ik kan je je ook dragen hoor' zei Belle. Kiara wist niet zeker wat ze moest zeggen. Ze was wel redelijk moe en misschien zou ze zo ook het kasteel beter kunnen bewonderen want Kiara was nogal klein. 'Oke.' zei Kiara en ze sprong in Belle's armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raposa.actieforum.com/
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Emptywo 8 jan 2014 - 20:57

Belle liep met kiara in haar armen naar binnen. Vervolgens liep ze door heel het kasteel en gaf Kiara uitleg over heel het kasteel. Na de rondleiding kreeg Belle honger. 'Heb jij ook zo'n honger'? vroeg Belle aan Kiara. Terwijl Kiara op antwoord wachtte liep ze al richting de keuken. "Wat zouden welpjes eten'? vroeg belle zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think this is the savanna... [+Belle]   I don't think this is the savanna... [+Belle] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't think this is the savanna... [+Belle]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ready, aim... miss [Belle]
» 1) In a Galaxy far far away? (Belle)
» Unseen [Belle] [SPT]
» Een Boswandeling (Belle)
» -Finally outside- [x]Belle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: