IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de boogschutter die een virend vond (snow)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Snow
Kasteelbewoner
Kasteelbewoner
Snow


Aantal berichten : 867
Registratiedatum : 28-03-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Kinderen: Emma Swan -The product of true love
Partner: David "Charming" Nolan -I wil always find you
Leeftijd: 23

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptywo 14 mei 2014 - 19:03


Ze had de tweede trede nog niet bereikt of Snow voelde een hand op haar schouder. Zonder zich om te draaien luisterde ze naar Legolas'; "Sorry van je vader. Ik ben ook mijn vader verloren, maar dit is heftiger." Ze wierp een blik over haar schouder en zocht zijn donkere ogen. Ze glinsterden vol ingehouden tranen. "Je hebt het recht niet te zeggen dat mijn verhaal heftiger is. Je verhaal telt op zijn eigen manier. Het spijt me heel erg voor je." Ze glimlachte naar hem, zo goed en zo kwaad als dat mogelijk was, en draaide toen haar hoofd terug naar de deur om het doel voor ogen te stellen. Toen ze eindelijk weer boven aan de trap stonden, en Snow even de tijd had genomen op adem te komen, haalde ze de sleutel onder haar kleding vandaan en opende de deur.
Het voelde goed om de buitenlucht te vervangen voor de muffige en schaarse zuurstof in de tombe. Ze vulde haar longen zo ver mogelijk, het een aantal keren herhalend. Toen vroeg Legolas; "Heb je een plan?" Snow twijfelde even, en knikte toen vastberaden.
De standbeelden waren slechts een duim groot in de verte, maar de af te leggen afstand viel gelukkig mee. Toen Snow arriveerde bij het eerste standbeeld, begon haar schuldgevoel toch op te spelen. Ze wilde net haar hand op de versteende borst leggen, toen ze bedacht dat ze het niet kon. "Legolas, dit is fout. We kunnen niet zomaar een hart stelen... Er moet een andere manier zijn." Koppig leunde ze tegen de sokkel waarop het standbeeld geplaatst was en dacht diep na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptywo 14 mei 2014 - 19:23

[i]'Legolas dit is fout, we kunnen niet zomaar een hart stelen.... er moet een andere manier zijn'. zei Snow terwijl ze tegen de sokkel van het standbeeld aan leunde. Hij zag haar nadenken, zelf dacht hij ook na, over een plan. Hij had dit nog nooit gedaan. Hij besloot om naar Regina terug te gaan, en het te zeggen. Dan had hij de kans om zijn broer Bealfire nog even te kunnen zien. Hij zei tegen Snow'Ik ga terug naar Regina, dan heb ik de kans om mijn broer Bealfire nog een keer te kunnen zien'. Na die woorden draaide hij zich om, zuchtte een keer diep en wou weg lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snow
Kasteelbewoner
Kasteelbewoner
Snow


Aantal berichten : 867
Registratiedatum : 28-03-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Kinderen: Emma Swan -The product of true love
Partner: David "Charming" Nolan -I wil always find you
Leeftijd: 23

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptyzo 8 jun 2014 - 18:13


Ook Legolas dacht na, maar niet voor lang. Na een moment dat te kort was geweest om een concreet plan te bedenken, stond hij op en zei tegen Snow; "Ik ga terug naar Regina, dan heb ik de kans om mijn broer Bealfire nog een keer te kunnen zien." Met die woorden draaide hij zich van haar en het standbeeld weg en liet een stomverbaasde Snow achter toen hij de eerste stappen zette. Bealfire... Die naam pijnigde haar hersenen. Bealfire? Plotseling wist ze het, en schoot overeind. "Legolas!" riep ze. Met een hand tilde ze haar te lange jurk op en rende naar hem toe. "Legolas... wacht." Ze hijgde. "Bealfire... Ik, ik ken hem. Houdt Regina hem gevangen?" Terwijl ze op zijn antwoord wachtte, en uit hijgde, dacht ze terug aan het moment dat ze Bealfire ontmoette. Het was niet eens zo lang geleden, misschien een maand of acht, net voordat Snow erachter kwam dat ze in verwachting van Emma was. Hij en Snow waren beide op de vlucht. Hij vertelde het haar nooit, maar Snow wist het wanneer ze met iemand in dezelfde situatie als zij te maken had. Ze hadden elkaar in een café ontmoet, waarna hij haar prachtige verhalen over Neverland vertelde, die Snow hadden meegesleept alsof ze er zelf bij was geweest. Ook had hij haar nooit verteld, dat hij de zoon van Repelsteeltje was, maar dit was ook iets wat Snow gewoon wist te ontdekken in hem. Na die paar uurtjes in het café, had ze hem nooit meer gezien.
Ze was totaal in de war. Bealfire en Legolas, broers? De appel was wel erg ver van de boom gevallen, al was er geen tijd om ironische opmerkingen te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptyzo 8 jun 2014 - 20:20

Legolas was erg verbaasd toen ie hoorde dat Snow, zijn broer kende. Hij keek naar de grond, en begon bijna te huilen, maar kon zich nog net inhouden, terwijl hij Snow bleef aankijken. Hij zei 'JA hij word gevangen gehouden'. Hij keek verbaasd naar Snow en vroeg 'Hoe ken jij Bealfire?'. En hij gong weer zitten, wachtte op haar antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Snow
Kasteelbewoner
Kasteelbewoner
Snow


Aantal berichten : 867
Registratiedatum : 28-03-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Kinderen: Emma Swan -The product of true love
Partner: David "Charming" Nolan -I wil always find you
Leeftijd: 23

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptydi 10 jun 2014 - 20:07


"Ja, hij wordt gevangen gehouden," zei Legolas, terwijl er tranen in zijn ogen verschenen. Hij ging zitten, alsof het gewicht van het verdriet om zijn broer hem te zwaar maakte om nog te kunnen staan. Snow knielde naast hem neer, en voor ze het in de gaten had had haar moedergevoel het weer van haar overgenomen en sloeg ze een arm om hem heen. "Dat spijt me voor je," fluisterde ze. Haar vrije hand -deze die niet op de schouder van Legolas lag- balde zich in een vuist. Regina maakte zoveel meer kapot dan wie dan ook lief was. De woorden van Legolas lieten haar weer ontspannen. "Hoe ken jij Bealfire?" Snow zuchtte en dacht weer terug aan die keer in het café. Plotseling schoot haar echter iets te binnen. Toen ze erg jong was, een jaar of vijf, liep ze eens met haar moeder over een markt, waar zij een man zag, die samen met zijn zoon fascinerende goocheltrucs uitvoerde om hun armoede de baas te blijven. Bealfire... Hij was die zoon. In haar hoofd vielen een aantal puzzelstukjes samen. "Dat is niet belangrijk..." Vol onbegrip schudde ze haar hoofd. "Wat belangrijker is... Jullie zijn de zoons van... Repelsteeltje?" Ze keek hem niet-begrijpend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptydo 12 jun 2014 - 21:34

Hij kreeg niet echt een antwoord op de vraag hoe Snow Bealfire kenden ze zei alleen maar 'dat is niet belangrijk'. Daar had hij niet veel aan, maar de vraag die ze stelde maakte hem nog meer verdrietig 'Jullie zijn de zoons van Repelsteeltje?'. Toen ze die vraag gesteld had trok ze een niet begrijpende blik bij. Legolas moest lachen en zei 'JA, wij zijn de zoons van Repelsteeltje, oftewel Rimple, maar hij is een mietje, maar je kent hem, vast wel. Iemand zei me iets over een sprookjesboek, maar ik weet niet meer wie het was.'. Hij keek Snow aan, en dacht na over wie het gezegd zou kunnen hebben 'Het was een Jongen' dat was het enige dat hij zich kon herinneren. Hij keek Snow aan en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snow
Kasteelbewoner
Kasteelbewoner
Snow


Aantal berichten : 867
Registratiedatum : 28-03-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Kinderen: Emma Swan -The product of true love
Partner: David "Charming" Nolan -I wil always find you
Leeftijd: 23

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptywo 30 jul 2014 - 10:31


Een spottende lach kwam uit zijn mond waarna hij verdrietig vertelde; "JA, wij zijn de zoons van Repelsteeltje, oftewel Rumple, maar hij is een mietje, maar je kent hem, vast wel." En of ze hem kende. De frons die haar gezicht tekende werd alsmaar dieper. Legolas... Een zoon van Repelsteeltje? Misschien was dat het enigszins fascinerende dat over hem hing toen ze hem zojuist voor het eerst gezien had. Ze gunde hem een blik vol medeleven en luisterde vervolgens naar zijn tweede zin. "Iemand zei me iets over een sprookjesboek, maar ik weet niet meer wie het was." Even keek hij haar aan en dacht diep na. Hoewel Snow nog niet snapte waar dit heenging, leek Legolas een ingeving te krijgen. "Het was een jongen." Het onbegrip was duidelijk van haar gezicht af te lezen toen ze hem vervolgens weer aankeek. "Legolas..." sprak ze. "Ik weet niet goed waar je nu heengaat maar... Begrijp je het dan niet? Repelsteeltje! Dit zou onze uitweg wel eens kunnen zijn, onze oplossing! Dit zou wel eens de manier kunnen zijn om zowel jou als de draak in leven te kunnen laten!" schudde ze hem mentaal door elkaar. Vol ongeduld wachtte ze tot dit belangrijke besef tot hem was doorgedrongen.


//Sorrysorrysorry veel te laat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Emptyzo 31 aug 2014 - 18:36

(sorry ook veel te laat, maar ik vergeet telkens hier op te kijken)

"Legolas..." sprak ze. "Ik weet niet goed waar je nu heengaat maar... Begrijp je het dan niet? Repelsteeltje! Dit zou onze uitweg wel eens kunnen zijn, onze oplossing! Dit zou wel eens de manier kunnen zijn om zowel jou als de draak in leven te kunnen laten!"
. Legolas keek Snow aan, en snapte het. Toen zei hij 'hij zit ergens gevangen, maar ik weet niet waar, ik heb hem nooit kunnen vinden.'. Hij dacht diep na, maar hij kreeg alleen gedachtes in zijn hoofd, over de koningin en zijn dood en de draak. De boogschutter had daar helemaal niks aan, en schudde zijn hoofd om de gedachtes uit zijn hoofd weg te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de boogschutter die een virend vond (snow)   de boogschutter die een virend vond (snow) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de boogschutter die een virend vond (snow)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: