IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 18:51

Belle begroef haar gezicht in Seth's armen en barstte in tranen uit. Na een tijdje hield ze op met huilen. Ze keek Seth aan en maakte zich los uit de omhelzing. 'Sorry kieverd' zei belle zcht. Ze ging op een bankje zitten en begroef haar gezicht in haar handen. Ze zuchtte. Ze voelde zich echt schuldig. Ze hief haar hoofd op en keek naar wat Seth ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 19:35

Seth stond maar wat bij de tafel te staan, hij zag hoe moeilijk hij het had. Hij ging rustig aan een tafel zitten, en wachtte af. Hij liet Belle nu maar ff alleen.


(sorry voor deze ongelooflijk korte post, ik had namelijk geen inspi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 20:09

Belle stond op en liep naar Seth. 'Is er iets lieverd'? vroeg ze bezorgd aan Seth. Toen bedacht Belle dat Seth zich ook schuldig voelde om wat er gebeurd was. Belle kek Seth aan. 'Klopt het dat jij je oo schuldig voelt'? vroeg ze aan Seth. Belle hopte dat Seth zich niet zo schuldig voelde dat hij Belle ging verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 20:17

Seth keek Belle aan en zei "Nee, ik voel me niet schuldig hoor, ik vind het heel erg vervelend voor jou". Hij ging ook op het bankje zitten, en wist niet wat hij moest doen. Hij had een goede vriend, maar hij wist niet waar hij was, ergens ver van hier. Het was een tovenaar die hen wel kon helpen, maar hij woonde hier niet dichtbij, ze zouden dagen moeten reizen voordat ze bij hem aan kwamen. Daar had hij nu geen behoefte aan, maar als Belle het zou willen wou die wel mee. Maar hij wachtte even met het te vragen, hij wilde het pas vragen op het goede moment, en nu was het nog een beetje te vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 20:58

Belle zag Seth denken. 'Seth lieverd wat is er'? vroeg Belle weer. 'Je kan mij alles zeggen'. Ze maakte zich echt erge zorgen om Seth. Belle hoopte dat Seth het haar zou vertellen. Belle wachtte rustig op antwoord terwijl ze naa buiten keek. Ze zuchtte. Waarom moest alles zo gegaan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 21:07

Seth keek ook naar buiten en zei "er is helemaal niks aan de hand". Hij stond op om nog wat drinken te pakken, hij vroeg aan Belle "wil je ook wat drinken?". Hij schonk voor zichzelf al wat in, en bleef even staan voor als Belle ook wat drinken wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptyma 28 apr 2014 - 21:21

'Ja graag' zei Belle en ze stond op; Ze nam uit de keuken een glas. Belle gingzitten en liet zich wat t te drinken inschenken door Seth. Belle zucthtte. Ze hoopte dat de begrafenis goed zou verlopen.

sory ik moet gaan en ik heb geen inspiratie meer voor dit bericht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 13:42

(oke, geeft niks, ik verzin wel wat)


Seth schonk wat drinken in voor Belle, en gaf dat aan haar. Hij ging aan de tafel zitten, naast Belle en keek naar Buiten, terwijl hij zijn thee opdronk. Hij keek naar Belle en zei "Het komt wel goed, het word een mooie uitvaart". Hij dronk zijn beker leeg, zette het op het aanrecht, en ging weer aan de tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 18:05

'Dank je' zei Belletegen Seth. 'Bedankt voor alles'. Ze stond op en hurkte voor Seth. Ze omhelsde Seth stevig. Na een tijdje keek ze Seth aan en kuste hem; Belle was echt blij met iemand als Seth. Ze snapte niet wat ze ooit in het Best gezien had. Na een tijdej stond belle op en ging ze weer zitten naast Seh. Ze nam seth's hand. 'Je bent echt aardig Seth' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 18:44

Seth keek haar aan en zei "jij bent ook heel aardig, en ik hou heel veel van jou". Hij boog naar Belle en kuste haar. Daarna knuffelde hij haar, en stond op en pakte twee koekjes, hij gaf er een aan Belle. Hij vroeg "Hoe is Legolas, zou hij mij wel leuk vinden?". Hij wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 19:30

'Ik denk het wel hoor' zei Belle. Ze at het koekje op. 'Ik hou ook van jou Seth' zei Belle zacht. Belle keek naar buiten; Het begon al aardig donker te worden. Belle stond op. 'zullen we maar gaan slapen'? vroeg ze aan Seth. 'Het is al laat'.

Off als jij het volgende bericht schrijft zullen we dan zeggen dat we daarna als ik weer aan de beurt ben om te posten een paar dagen verder zijn en het tijd is voor de begrafenis?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 22:26

(is goed)

Seth vond het een goed plan op te gaan slapen, hij volgde Belle naar de slaapkamer. Hij trok zijn kleren uit en liep naar de badkamer, om daar de gaan tandenpoetsen. Hij was klaar met tandenpoetsen en ging weer terug naar de slaapkamer. Hij ging in bed liggen en wachtte op Belle. Toen Belle ook in bed lag, kuste hij Belle en ging hij slapen.


De volgende morgen werd Seth al vroeg wakker, hij zag dat Belle nog sliep. Hij stapte zachtjes uit bed, deed zijn kleren aan, en ging naar de badkamer om te gaan douchen. Hij liep weer naar de slaapkamer en trok zijn kleren aan. Hij liep weer naar beneden, en ging daar op een stoel zitten. Om rustig wakker te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 22:36

Belle werd wakker en zag tot haar verbazing dat Seth niet naast haar lag. Ze stond op, Tinyg in bad, kleedde zich aan en kamde haar haren. Daarna ging ze naar beneden om te ontbijten. Ze zag dat Seth er al was. 'goedemorgen lieverd' zei Belle tegen Seth en ze kuste hem. Daarna ging ze zitten en begon ze aan haar ontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 22:51

Seth keek naar Belle en zei "goedemorgen, lekker geslapen?". Hij wachtte op het antwoord van Belle. Hij begon ook aan het ontbijt, het smaakte hem goed. Hij had echt heel erg veel trek gekregen, maar hij wist niet waarom. HIj stopte met eten, en kletste nog wat met Belle.


Een paar dagen later
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptydi 29 apr 2014 - 23:08

'ik heb heetlijk geslapen en jij'? Vroeg Belle aan Seth terwijl ze nog een hap van haar ontbijt nam. Toen ze klaar was begon ze alvast met de tafel af te ruimen. Ze moesten zich haasten want de begrafenis begon zo. Nadat Belle de tafel had afgeruimd waste ze af, droogde ze af en ruimere alle afwas op. Daarna ging ze naar boven om haar tanden te poetsen. Daarna ging ze terug naar beneden en wachtte ze totdat Seth klaar was om met haar mee te gaan naar de begrafenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 11:10

Seth hassten zich naar boven om ook zijn tanden te poetsen, daarna rende hij naar benenden. HIj was klaar om met Belle mee te gaan. Hij pakte Belle haar hand, en ze liepen hand in hand naar de plek waar het was. Er waren heel veel mensen bij de begrafenis van het Beest. Hij kende helemaal niemand. Behalve Legolas dan. HIj besloot om met hem te gaan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 13:03

Belle ging zitten en luisterde huilend naar de pastoor. Haar schuldgevoel ging maar niet weg. Na de Begrafenis ging iedereen weer naar buiten. Belle stond op en ging mee naar buiten. Eenmaal buiten ging ze op zoek naar Jacob en de rest van het groepje. Ze vond Jacob en de rest van het groepje al heel snel. Belle liep naar het groepje toe en begroette hun. Toen draaide belle zich om en zag ze een paar mannen de kist naar buiten dragen. Belle draaide zich om, vloog in de armen van Jacob die achter haar stond en barstte in huilen uit.

off nu mag seth wegrennen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 16:40

Seth ging ook naar buiten, en zocht Belle. Hij had Belle gevonden, en zag dat ze aan het knuffelen was met zijn beste vriend Jacob. Hij bleef er een tijdje naar kijken, maar toen besloot weg te gaan. Hij ging naar de slaapkamer pakte pen en papier, begon te schrijven. Hij vouwde het papier dubbel, legde het op de vensterbank. En ging naar buiten. Hij liep weg, zonder dat iemand het zag. Hij wou net als het beest zelf moord plegen. Hij ging op zoek naar een draak die hem daarbij kon helpen.

Dit is wat er in de brief stond:

Hii Belle,

Ik kwam na de begrafenis naar buiten, en zag je knuffelen met Jacob. Dat heeft mij heel erg geraakt, daarom ben ik van plan zelf moord te plegen, ik zoek naar een draak die mij daarbij kan helpen.

Vaarwel groetjes van Jacob
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 17:01

Na een ijdje liet Belle jacoblos en gingen ze naar het kasteel van Belle. Halverwege draaide Belle zich om en keek ze om zich heen. Op zoek naar Seth. Ze zag Seth nergens. Belle hoopte dat ze Seth in het kasteel was. belle draaide zich om en liep met Jacob en de rest verder richting Belle's kasteel. Eenmaal bij het kasteel aangekomen gingen ze naar naar binnen; Opnieuw keek belle om zich heen op zoek naar Seth Ze kon Seth nergens vinden. Belle rende naar de slaapkamer. Eenmaal daar aangekomen zag e een briefje liggen. Belle Schrok en liep naar het briefje toe. Ze vouwed het briefje open en ze begon de brief te lezen. Toen Belle de brief gelezen had holde naar beneden op zoek naar het zwaard van het Beest. Ze nam het en liep toen naar Jacob. 'Seth gaat proberen om zelfmoord te plegen via een draak' zei Belle tegen Jacob en ze barste in huilen uit. na een tijdje hield e op en liep ze naarnaar de koets die buiten op haar stond te wachten. Belle ging naar de stallen om een paard te halen. Daarna liep ze met het paard naar buiten en bond ze het paard aan e koets vast. Ze hoopte dat jacob en de rest al in de koets zaten.

off kan je nu even verder met jacob en de rest posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 17:14

(ja is goed)

Jacob en de andere waren heel erg geschrokken, Ze gingen snel in de koets zitten, toen Belle het paard aan de koets had vast gemaakt, konden ze echt weg. Ze reden met z'n alle heel snel op weg naar Seth, in de hoop dat het al niet gebeurt was. Jacob had vertrouwen dat Seth nog leefde, maar hij had geen spullen bij om zich te beschermen. Jacob barstte in tranen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 18:11

Belle bestuurde heel de tijd het pzaard. Ze hoorde iemand achter haar huilen en ze keek achterom. Het was Jacob. Belle stopte de koets en keek naar Jacob. 'Jacob kom eens even naast me zitten' zei Belle tegen Jacob. Ze wachtte totdat Jacob lasngs haar ging zitten en zei toen tegen het paard dat hij verder mocht wandelen. Ze gingen weer onderweg. Terwlijl belle het paard bestuurde keek ze even opzij naar de huilende Jacob. 'Het spijt me heel erg Jacob' zei Belle en ook zij begon te huilen.

Off zullen we zeggen dat jij nog een bericht post en als ik aan de beurd ben om te posten komen ze aan is dat goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 20:02

(is goed hoor)

Jacob keek op zij en zag dat Belle ook aan het huilen was, Hij moest een beetje lachen en zei "Waarom ben jij aan het huilen?Ik weet zeker dat hij nog wel leeft, Seth is snel dus hij kan het wel een tijdje volhouden" Hij keek rond want het uitzicht was prachtig, hij was hier nog nooit geweest. Hij riep naar achter "Hey Leah, hier voel jij je zeker thuis in deze omgeving". Hij hoorde achter zich Leah lachen en terg roepen "Ja inderdaad dit is inderdaad wat voor mij". En ze lagen allemaal in een deuk. Sam lachte ook en zei "Ja Leah, kunnen we samen lekker reeën vangen, en dan vangen we er een special voor Belle. Omdat ze ons zo goed helpt en super lief is". Jacob keek achterom naar Sam en zei "Ja dat is een goed plan, we gaan een keer met z'n alle koken voor Belle, omdat ze zo lief is". Hij keek Belle lachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 20:21

Belle lachtte ook. Toen hoorde biten het gebrul van een draak. Blle stopte meteen en stapte uit. Ze verstopte zich samen met de anderen in de dichtsbijzijnde struiken. Bellekeek heel voorzichtig en ze zag de draak. Toen Belle keek zag ze Seth liggen en ze schrok. Snel herstelde Belle zich en keek ze naar Jacob. 'Hier neem dit zwaard om de draak te doden zodat ik daarna naar Seth kan' fluisterde Belle naar Javob en ze gaf Jacob het zwaard van het beest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 21:12

Jacob pakte het zwaard van Belle oevr, hij had echt geen idee hoe hij het zou knnen doen. Maar hij moest het doen om zijn vriend te redden. Hij sprong uit de bosjes en rende op de draak af. Hij stak hem in zijn borst, hij stak hem een paar keer. Totdat hij op de grond viel en niks meer kon doen. Jacob hakte het hoofd van de draak eraf. om er zeker van te zijn, dat hij dood was. Daarna gooide hij het zwaard weg, en rende naar Seth
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Emptywo 30 apr 2014 - 21:23

Belle rende ook naar Seth toe. Ze hurkte voor Seth en barstte in huilen uit. Ze hield de bebloedde hand van Seth vast terwijl ze verder huilde. 'Alsjeblieft Seth word wakker' zei Belle snikkend en ze aaide met haar andere hand over Seth's wang. Na een tijdje begroef Belle haar gezicht in haar handen en huilde ze verder. Na een tijdje hield Belle op met huilen en tilde ze Seth op. 'We gaan terug naar het kasteel zei Belle En ze nam Seth mee naar de koets. Belle Lag seth naast haar en samen reden ze naar het kasteel. Eenmaal bij het kasteel stapte Belle uit en droeg ze Seth naar haar slaapkamer. Eenmaal bij haar slaapkamer aangekomen deed Belle haar de deur met haar arm open en legde ze Seth op het bed. Daarna sloot Belle de deur en hurkte ze voor Seth. Belle begroef haar gezicht weer in haar handen en barstte weer in huilen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» -Finally outside- [x]Belle
» 1) In a Galaxy far far away? (Belle)
» Unseen [Belle] [SPT]
» I don't think this is the savanna... [+Belle]
» Een Boswandeling (Belle)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: