IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 The changer of worlds tower

Ga naar beneden 
+2
Belle
Jill
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 26 apr 2013 - 19:42

Met een zucht loop ik het kasteel binnen. Het lijkt al even goed op het kasteel van Caspian als het woud op de bossen in Narnia. Het geeft me heimwee, ik mis Narnia echt zo. En Eustaas ook. Hij was er altijd voor mij, maar diegene waar ik het meest naar uitkijk, als ik ooit weer in Narnia kom, is Rilian. Hij was zo lief en knap.
Op dat moment loop ik een toren binnen, die me tranen in mijn ogen brengt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 26 apr 2013 - 19:51

Ik hoor voetstappen. 'Wie is daar'? riep ik. Ik zag een meisje. Ik kende haar niet. Straks hoorde ie;and ons nog. Ik liep naar het meisje toe. 'Hallo hoe heet je'? vroeg ik aan het meisje. 'Kom alsjeblieft niet in de zijvleugel'. ei ik vriendelijk tegen haar. Ik keek naar de roos. Bijna alle blaadjes waren eraf. Toen hoorde ik iemand. Het was mevrouw tuit. Ze vroeg wat er aan de hand was en ik zei dat hier een meisje op bezoek was. Toen kwam barstje tevoorschijn en mevrouw tuit schonk thee in barstje. 'Geef barstje maar aan het meisje zei mevrouw tuit n ik deed wat me gezegd werd. mevrouw tuit ging weg;


Laatst aangepast door Belle op za 27 apr 2013 - 18:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyza 27 apr 2013 - 15:49

Off: misschien een kleine uitleg wel bij deze RPG. In deze toren kun je veranderen van wereld. Jill (doet zich voor als ene Susanna)kan bv. naar Narnia gaan via hier, anderen kunnen dat natuurlijk ook, maar je kunt ook naar andere werelden

'Hallo, hoe heet je?' ik schrik me rot als ik opeens een stem achten me hoor. Natuurlijk. Dat sprookjesprinsesje uit het bos.
'Susanna, dat heb ik je al eerder gezegd.' zeg ik, terwijl ik mijn leugen over mijn naam volhoud.
'Kom alsjeblieft niet in de zijvleugel.' zegt ze. Ik vraag me niet af waarom.
'Oké, ik zal er niet naartoe gaan.' zeg ik. Op dat moment val ik naar beneden, door een luik, en ik kan nog één keer 'aaaah!' roepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyza 27 apr 2013 - 16:40

off oke dan is dat maar een nieuw iets in het kasteel van het beest.

Ik dacht even na en ik wist het weer. Toen zag ik dat het meisje in een luik viel en ik sprong haar achterna. ik viel dieper en diepen en ik dacht dat ik dood ging gaan als ik de grond had bereikt. Maar dat was niet zo. Ik kwam in een bos terrecht. Het was een mooi bos maar ik vertrouwde het niet. Zou hier het meisje wonen? Ik liep rond en ik kwam het meisje tegen> Woon je hier? vroeg ik verbaasd aan het meisje> Ik ging zitten> Toen zag ik een leeuw en ik gilde en holde weg> Ik wist dat leeuwen gevaarlijk konden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyza 27 apr 2013 - 18:25

Mijn gil weerklonk langs alle kanten, tot op het moment dat ik op de grond plofte. En ja, fijn, mevrouwtje sprookjesprinses was ook meegekomen. Maar in deze wereld had ik een voordeel. Ik was hier koningin. Dit was mijn thuis.
'Woon je hier?' vraagt ze.
'Wonen is veel gezegd. Maar... dit is mijn thuis, ja. Hier voel ik me meer thuis dan waar ergens anders.' op dat moment loopt het meisje schreeuwend weg. Geënerveerd draai ik me om, maar dan begrijp ik waarom ze zo angstig wegloopt, al is daar natuurlijk geen reden voor.
'Aslan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyzo 28 apr 2013 - 15:50

Ik rende en rende tot ik niet meer kon. Nu was het tovallig het kasteel van het beest waar ik stopte; Ik was eindelijk thuis. Huilend ging ik naar binnen waar ik in de armen vloog van Beest. Hij troostte me en daarna vertelde ik het verhaal van dat rare kasteel en dat meisje. Ik vertelde ook van die leeuw. Mevrouw tuit kwam er ook bij staan. Ik was eindelijk weer thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptydo 9 mei 2013 - 16:29

'Mijn kind.' gromt hij. Ik kan bijna niet meer ademen van blijdschap hem terug te zien. Maar die blijdschap is al snel weer weg, als ik de bedenkelijke frons op zijn gezicht zie.
'Wat is er?' vraag ik.
'Het andere meisje. Wat deed ze hier?' vraagt hij. 'Ik heb haar niet geroepen.'
'Ik weet het niet, Aslan', antwoord ik.
'Maakt ook niet uit. We hebben haar niet nodig. Maar jou heb ik wel geroepen, en het is maar best dat je je pijl en boog bij hebt. Koning Caspian verkeerd in gevaar. Dagelijks krijgt hij dreigbrieven van onbekenden. Wij moeten uitzoeken van wie, want straks komt er weer oorlog, in het land achter de kleerkast.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptydo 9 mei 2013 - 17:28

Een paar uur later besloot ik weer te wandelen. Zonder dat ik het wou kam ik weer uit in Narnia. Ik zag Susanna en de leeuw weer. 'Hoi' zei ik tegen Susanna en ik keek bang naar de leeuw. Ik was bang dat ik werd opgegeten door hem. Mijn jurk bleef steken aan een tak. 'Ook dat nog' zei ik. ik trok hem los. De jurk scheurde net niet. Ik ging zuchtend zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 10:08

'Hoi', hoor ik iemand achter me zeggen. Natuurlijk, mevrouw sprookjesprinses moest ook nog eens langskomen.
'Ik ben Susanna voor haar', fluister ik in Aslans oor, zodat enkel hij het kan horen. 'Niet Jill dus.' Aslan knikt.
'En wat kom jij hier doen?' vraag ik ietwat pissig aan sprookjesprinses. 'En wat is je naam?' ik ben niet in de stemming vriendelijk te doen tegen zo'n mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 10:13

'Ik as her per ongeluk terecht gekomen hoor en mijn naam zeg ik niet tegen mensen die zo gemeen tegen doen' zei ik geirriteerd. Ik wandelde weer weg. Ik had het zo gehad met die trut. Ik draaide me vlug om toen ik iemand hoorde aankomen. Het was een klein meisje. Wie ou dat zijn. Ik liep weer terug. Ik was nieuwsgierig. Het was een mooi meisje maar zeker geen prinses.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 11:19

'Ik was her per ongeluk terecht gekomen hoor en mijn naam zeg ik niet tegen mensen die zo gemeen tegen doen.' zegt mevrouwtje sprookjesprinses.
'Mij best, ik ook niet', antwoord ik. 'Aangezien Susanna mijn echte naam niet is.' dan loopt ze weg naar een meisje. Ik herken haar onmiddellijk. Gaëlle, een meisje dat ik de vorige keer dat ik in Narnia was ontmoet had.
'Gaëlle!' roep ik blij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy Pevensie
Newbie
Newbie
Lucy Pevensie


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 12:53

'Gaelle'? vroeg ik. 'Het is lucy hoor jill'. Ik snapte niet wat er met Jill was maar de laatste tijd zag ze wel erg slecht. Ik liep naar belle en ik maakte een buiging voo haar. Ik zag meteen dat ze een prinses was. 'Aangenaam ik ben Lucy en dit zijn Jill en Aslan' zei ik heel beleefd. 'Hoe heet jij'? vroeg ik toen aan de prinses die duidelijk een beetje verlegen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 13:18

'Nee, ik had het op haar, Lucy', lach ik naar haar, terwijl ik op een meisje achter Lucy wees. 'Ik weet best wel dat jij Lucy bent. Welkom terug, zou ik durven zeggen.' ik was blij om Lucy terug te zien. Ik was nog nooit samen met haar in Narnia geweest, en ik weet, dat ze een van de eerlijkste en liefste personen is die je je maar kunt indenken.
'Aangenaam ik ben Lucy en dit zijn Jill en Aslan', zegt Lucy.
'Nou bedankt, nu weet ze dat dus ook', zeg ik. 'Ik heet dus Jill, niet Susanna.'
'Hoe heet jij?' vroeg ze aan mevrouwtje sprookjesprinses.
Terug naar boven Ga naar beneden
Susan
Newbie
Newbie
Susan


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 09-05-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 13:24

Verbaasd kijk ik om me heen. Hoe ben ik hier gekomen? Hier... in Narnia? Het voelde natuurlijk goed, en ik ben doodgelukkig hier terug te zijn, maar... het is raar, vooral door het feit dat er nog iemand bij is, die ik nog nooit van mijn leven gezien heb.
'Hallo', roep ik blij. 'Jill! Lucy! Aslan!' die allerlaatste naam maakt me nog het gelukkigste van al. Het is gewoon zalig hem terug te zien. 'En... ik ken je naam niet, maar welkom!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 14:02

'Ik ben prinses belle' zei ik beleed tegen susan en Lucy. Ik keek naar jill. 'En jij moest je schamen' zei ik kwaad tegen aar en ik liep weg. Ik kon niet tegen leugenaars. Onderweg bleef ik staan. Ik hoorde het geblaf van een ond. aarna hoorde ik mensen roepen naar een zekere lady. Nieuwsgierig keerde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 14:12

'Ik ben prinses Belle' zei mevrouwtje sprookjesprinses. Ze keek me beschuldigend aan. 'Ik ben dus Koningin Jill, en dat zijn koninginnen Lucy en Susan.' zeg ik.
'En jij moest je schamen.' zegt ze beledigend.
'Ik schaam me niet als mensen zo'n taal naar me uitslaan, mevrouwtje. We zitten hier in onze wereld, niet in de jouwe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
lady
Newbie
Newbie
lady


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 09-05-13
Leeftijd : 31

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 14:20

Ik rende en rende totdat ik de wg niet meer wist. Eindelijk was ik af van die walgelijke siamese tweeling. Ik jankte terwijl ik verder liep. Ik haatte het om verdwaald te zijn. Ik kwam uit in een bos. Nog een eindje verder zag ik een prinses. Ik liep naar haar toe. Ze aaide me en ik stapte verder. Ik za een leuw eerst keek ik bang maar toen zag ik dat de leeuw vriendelik naar me keek. 'Pardon meneer maar ik ben verdwaald' zei ik verdrietig en ik begon weer te janken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 14:52

Ik draaide me om en ik zag een grote maar schattige hond. Ik negeerde jill meteen. 'Hoi ben jij lady'? vroeg ik ik aan de hond. De hond blafte en ik ging er vanuit dat dat ja betekende. Toen draaide hond zich om en begon tegen aslan te blaffen. Ik vroeg me af of Aslan de hond kon verstaan. Toen de hond klaar was met blaffen keek ik vragend naar Aslan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 14:58

Ik hoor wat geblaf naar Aslan toe uit de hond haar mond. Tja, dat zal wel onbegrijpelijke dierentaal zijn zeker?
Aslan brult iets terug, waarschijnlijk een antwoord.
'Och wat is er in Aslans naam met jou aan de hand?' vloek ik, terwijl ik naar sprookjesprinses toeloop. 'Als ik beslis dat je mijn naam niet moet weten, dan hoef je dit ook niet te weten, en als ik dan een andere naam zeg, hoef je niet zo kwaad te zijn hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 15:02

Ik uchtee 'Oke' zei ik een stuk rustiger. Ik draaide me om naar aslan; 'Wat zei de hond'? vroeg ik aan aslan en ik richtte mijn aandacht wer op Lady die meteen kwispelde. Ik keek een beetje beorgd naar lady. Wat zou er met haar aan de had zijn?

off jill aslan hoefd niet terug te blaffn want lady verstaat hem zo ook wel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 15:06

Off: ah, oké Smile Maar ja, dit klinkt 'dierlijker Smile'

'Oké', zegt sprookjesprinses. Mij best, en het is maar best voor haar ook dat het oké is. 'Wat zei de hond?' vraagt ze dan aan Aslan.
'Dat ze verdwaald was, mijn kind', antwoord Aslan. 'Jill, Susan, Lucy, ga naar het paleis van Caspian, hij verwacht jullie daar. Jij, Belle was het zeker? Ga maar mee, of ga naar huis, kies zelf maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 15:36

off wat ei aslan tege lady?

Ik deed wat mij gezegd werd en ik volgde Jill n de rest. Na een eindje lopen kwamen we bij onze bestemming. Ik moest denken aan Lad Hoe zou het met haar zijn. Ik wist het niet maar ik hoopte dat ze snel de weg weer naar huis vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 17:53

Off: de weg terug

Na een hele poos stappen zie ik het kasteel van Caspian opdoemen. Het is zijn pracht het verstreken jaar niet verloren. Althans, het verstreken jaar in Engeland niet.
Joost mag weten hoeveel tijd er hier is verstreken. 'Uwe majesteiten.' groet een poortwachter ons. 'En medegezel.
'Nistiran', zeg ik terug. 'Mogen we naar binnen.'
'Het gaat slecht met de koning, Uwe majesteit', zegt Nistiran. 'Ik kan u niet binnenlaten zonder goedkeuring van de koning.'
'Och, shut up', zeg ik een beetje geënerveerd. 'Aslan heeft ons naar hier gestuurd.'
'Als het zo zit, treed maar binnen, koninginnen.'
'En.. zij?' ik probeer de zij niet zo afstotelijk te laten klinken, en ik hoop dat het lukt.
'Het spijt me, ik kan haar niet binnen laten zonder toestemming van de koning.'
'Nou, ze heeft toestemming van mij.' zeg ik.
'Maar de koning...'
'Ze heeft toestemming van mij, en ik ben ook koningin geweest vroeger, dus moest u zo vriendelijk zijn ons ALLEN binnen te laten, zouden we u heel dankbaar zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
lady
Newbie
Newbie
lady


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 09-05-13
Leeftijd : 31

Character sheet
Kinderen:
Partner:
Leeftijd:

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 18:20

Ik keek meteen wat vrolijker. 'danku meneer hoe kan ik u oot bedanken'? vroeg ik. Ik kwispelde blij ik wachtte nog even op antwoord van de leeuw en ging naar een poosje weer zitten. 'Heeft u ook de vagebond soms gezien'? vroeg ik aan de leeuw. Ik ben al een par dagen naa hem op zoek maar vind hem ergens en onze puppy' zijn ook al zoek'. ik begon zachtjes te jankn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Newbie
Newbie
Aslan


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-05-13
Woonplaats : A land, in the east of the world. Aslans country

The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Emptyvr 10 mei 2013 - 18:41

'Danku meneer hoe kan ik u ooit bedanken?' vraagt de hond aan me.
'Ach dochter van de natuur, mij hoef je niet te bedanken, het enige wat je moet doen, is goed zijn voor de natuur, mededieren en mensheid.' zeg ik.
'Heeft u ook de vagebond soms gezien? Ik ben al een paar dagen naar hem op zoek maar vind hem ergens en onze puppy's zijn ook al zoek'.
'Neen, daar kan ik u jammer genoeg niet in helpen, mijn dierbare hond. Veel succes met zoeken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The changer of worlds tower Empty
BerichtOnderwerp: Re: The changer of worlds tower   The changer of worlds tower Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The changer of worlds tower
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: