IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 Where is the rum?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jack Sparrow
Newbie
Newbie
Jack Sparrow


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-13

Character sheet
Kinderen: Haaaah, no.
Partner: The Black Pearl
Leeftijd:

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Where is the rum?   Where is the rum? Emptyza 27 apr 2013 - 21:40

De Pearl was weer in zijn bezit en de crew was bezig. Jack voelde zich weer compleet. Alhoewel... Nee, er miste toch nog iets. Iets waar hij haast van leefde, er zwaar verslaafd aan was en waar nu tekort op was. Rum! 's Werelds beste drank, als je het aan hem vroeg. In de verte zagen ze een haven. Het landje dar eraan vast zat, zag er veel belovend uit. Daar moest zijn rum wel zijn! Aangezien hij zelf achter het roer stond, was zijn prachtige Black Pearl zo in de haven. De crewleden zorgden dat de zeilen omhoog gingen en de loopplank op het vaste land zou landen. De piraat liep direct de plank af, het land op. Bagger, was hij op de verkeerde plaats? Had hij zich vergist? Nonchalant liep hij verder, zo hier en daar even stilstaand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptyza 27 apr 2013 - 22:27

Ik liep een Bertje rond. Ik was weer eens te nieuwsgierig geweest en zo verdwaald geraakt. Ik kwam bij een haven aan en kwam er een piraat tegen. Ik had nog nooit een piraat in het echt gezien maar ik had er wel veel over gelezen. Onderandere las ik dat de meeste piraten slecht waren. Ik hoopte zo dat deze piraat goed was. Me verstoppen had geen zin meer dus besloot om voorzichtig met de piraat te.praten en hem eventueel te helpen. 'hallo mijn naam is Belle kan ik u ergens mee van dienst zijn'? Vroeg ik vriendelijk aan de piraat en ik wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jack Sparrow
Newbie
Newbie
Jack Sparrow


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-13

Character sheet
Kinderen: Haaaah, no.
Partner: The Black Pearl
Leeftijd:

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptyzo 28 apr 2013 - 17:23

Jack had stilgestaan zodra een jonge vrouw op hem af was gekomen. Kijk, eindelijk eens manieren! Iemand die de goeie, bekende piraat eens hielp. 'Jack Sparrow. Oh nee, Captain Jack Sparrow, aangenaam kennis te maken,' reageerde hij met een overdreven big smile. Als iemand zich openstelde om je te helpen, dan moest je wel vriendelijk blijven toch? En dat was precies wat hij probeerde. Zie, hij had wel eens manieren. 'Ja, je kan me ergens mee van dienst zijn,' begon hij. 'Zoals je daar op het dek kan zien zijn mijn mannen ernstig.. Hoe noem je dat? Dorstig. Dat komt omdat onze geliefde drank, Rum, op is. Dus nu ben ik opzoek naar nieuwe Rum. Je weet wel wat Rum is toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptyzo 28 apr 2013 - 17:33

'Ik heb wel eens gehoord van Rum' zei ik. 'Is dat geen soort drank'? Ik dacht diep na. Er was wel een winkeltje waar ze alcohol verkochte in mijn dorp. Misschien konden we mekaar wel helpen. 'In het dorp waar dat ik geboren ben is een winkeltje waar je alcoholische dranken kan kopen' zei ik. 'Zou u mij willen helpen om mijn dorp te vinden' zodat u daarna kan helpen naar het winkeltje'? vroeg ik aan Jack. 'Mijn paard Philippe staat hier een eindje verderop'. Kunt u paardrijden en houdt u van paarden'? 'Ik wachtte geduldig op antwoord;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jack Sparrow
Newbie
Newbie
Jack Sparrow


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-13

Character sheet
Kinderen: Haaaah, no.
Partner: The Black Pearl
Leeftijd:

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptydo 2 mei 2013 - 20:44

'Rum is een soort drank ja,' sprak de piraat instemmend. Godzijdank dat ze er wat van gehoord hadden. Het was dus niet onbekend hier! 'In je dorp? Ah geweldig! Laten we daar direct heen gaan.' Zonder echt op een antwoord te wachten wou Jack weglopen. Drank was belangrijk en hij kon nog wel een gefrustreerd worden als hij het niet op tijd binnen kreeg. Toen hij haar verdere woorden hoorde hield hij stil en draaide hij zich op z'n hakken naar haar om. 'Helpen... je dorp te vinden? Je weet dat er een winkel is die Rum verkoopt, maar je kan je dorp niet terug vinden? Heb je niet toevallig een kaart bij je?' Neh, wat een domme vraag. Natuurlijk had ze die niet bij zich, anders had ze hem niet gevraagd. 'Het is niet zo dat ik verzot ben op paarden... Maar rijden kan ik wel... Half.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptydo 2 mei 2013 - 20:56

'Nou ja weet u ik ben namelijk een nieuwsgierige prinses die graag eens een andere weg in slaat' gaf ik wat verlegen toe. 'Dus ja nu ben ik een beetje verdwaald'. 'Ikzelf woon in een kasteel met iemand maar mijn vader woont nog in het dorp'. Ik hield wijselijk mijn mond over het beest want ik wist niet hoe Jack zou reageren als hij hoorde dat ik samen met een beest woonde. Maar het beest deed niemand kwaad meer. Ik moest alleen nog achter zien te komen wa dat met die bloem was. Misschien kon jack me wel helpen daarmee? Ik liep voorop naar de plek waar Philippe stond. Hij liep naar mij toe van zodra hij me ag maar deed meteen daarna een stap achteruit voor Jack. 'Rustig Philippe dit is jack en hij doet echt geen kwaad' probeerde ik Philippe te kalmeren. Het lukte ik sprong op Philippe. Ik bedacht me dat jack misschien liever achter mij wou zitten en dat dat ook het beste was omdat Philippe nu eenmaal mij vertrouwde. Ik schoof naar voren en wachtte op Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jack Sparrow
Newbie
Newbie
Jack Sparrow


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-04-13

Character sheet
Kinderen: Haaaah, no.
Partner: The Black Pearl
Leeftijd:

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptyvr 3 mei 2013 - 15:45

Een prinses?! Stond hier voor hem nou werkelijk een prinses, een persoon met veel macht en genoeg geld? Met die informatie gingen Jack' hersens goed mee aan het werk. Hoe zou hij daarvan kunnen profiteren? Hoe zou hij een beetje van die rijkdom kunnen krijgen? Of een zekerheid dat hij niet opgepakt zou worden. Want piraten waren nou eenmaal illegaal. De barbaren van de zee. De mensen waar andere zeelui voor aan de kant gingen. Maar piraten waren ook de beste zeelui die er waren. Het vinden van schatten was één van hun favoriete bezigheid. Geruisloos was de piraat de prinses gevolgd, tot ze bij haar paard aankwamen. Zijn bruine ogen keken die in van het beest. Daar moest hij zo op gaan zitten? 'euhm.. Niet persoonlijk of zo, maar is dat beest wel veilig?' Vroeg hij twijfelend. 'Kan ik zo bij je opstappen zonder dat ie me eraf bokt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Emptyvr 3 mei 2013 - 15:59

'Hij is zeker veilig' verzekerde ik hem. Ik aaide Philippe over zijn hoofd.Het paard genoot ervan en sloot even zijn ogen. 'Dit paar heet trouwens Philippe zei ik vriendelijk. Ik begon een beetje ongeduldig te worden; Tijdens deze ongetwijfeld lange tocht zou ik er hopelijk achter komen of Jack te vertrouwen was. Als dat het geval was mocht hij van mij wel het kasteel van het beest zien. Ik gaf graag rondleidingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Where is the rum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is the rum?   Where is the rum? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where is the rum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: