IndexPortalZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

juli 2020
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

nice to meet you (beauty)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Belle
The Beauty Admin
Belle

Aantal berichten : 2782
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 27

nice to meet you (beauty) Empty
BerichtOnderwerp: nice to meet you (beauty)   nice to meet you (beauty) Emptyzo 29 dec 2013 - 15:34

Belle kwam met een boek in har hand uit de bibliotheek van het dorp; Ze hand een interessant boek geleend. Nu besloot ze om even te gaan wandelen in het dorp. Terwijl ze wandelde begroette ze iedereen. Belle kende veel mensen uit het dorp en veel mensen kende Belle. Een eind verderop zag ze echter een meisje dat ze nog niet kende. Belle wandelde richting het meisje. 'Hoi' zei belle beleefd tegen het meisje toen ze bij haar stond.

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

nice to meet you (beauty) 143qpo5
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
beauty
Newbie
Newbie

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-12-13

BerichtOnderwerp: Re: nice to meet you (beauty)   nice to meet you (beauty) Emptyzo 29 dec 2013 - 21:00

Beauty was net in het dorp komem wonen en had het dorp rondgewandeld om het te verkennen. Ze was nu een boek aan het lezen bij de fontein. Plots hoorde ze een meisje tegen haar praten en keek ze op.
"Hallo", zei ze vrolijk terug tegen Belle.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: nice to meet you (beauty)   nice to meet you (beauty) Emptyzo 29 dec 2013 - 21:06

belle ag dat het meisje een boek aan het lezen was. 'Ik hou ook veel van lezen' ei Belle enthousiast. 'Welk boek is het en waar gaat het over'? vroeg ze aan het meisje. 'Wat is je naam eigenlijk' vroeg belle toen. Ze was best nieuwsgierig hoe dit meisje heette. Belle ging naast het meisje zitten en opende ook haar boek. het was een boek zonder plaatjes maar dat vond Belle helemaal niet erg.

beauty
Newbie
Newbie

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-12-13

BerichtOnderwerp: Re: nice to meet you (beauty)   nice to meet you (beauty) Emptyzo 29 dec 2013 - 21:17

Beauty glimlachte. "Mijn naam is Beauty en ik ben hier pas net komen wonen", zei ze toen.
Ze keek even naar haar boek. "Dit is een sprookjes boek, vol met verschillende soorten sprookjez". Legde ik aan Belle uit.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: nice to meet you (beauty)   nice to meet you (beauty) Emptyzo 29 dec 2013 - 21:29

'Dat is toevallig ik heb ook een sprookjesboek' zei Belle en e toonde het sprookjesboek aan het meisj. 'Mijn naam is trouwens prinses Belle' zei Belle. Na een tijdje besloot Belle om wat te lezen in het sprookjesboek. Belle was ech dol op sprookjes. Vooral als er geen plaatjes waren want dan kon je je verbeelding gebruiken;

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: nice to meet you (beauty)   nice to meet you (beauty) Empty

nice to meet you (beauty)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: