IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 De naam is Dark, DarkDragon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Mijn drakengrot op de berg

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:16

Hallo allemaal! Ik ben Dark, de DarkDragon. Ik woon hoog in mijn eigen grot, op de berg vlak bij het bos. Ik ben overigens ook een bijzondere DarkDragon, ik ben namelijk een Dark-RAGE-Dragon, en die zijn echt heel zeldzaam.

Toen ik nog in het ei zat, was ik achtergelaten omdat mijn moeder werd vermoord voor haar schubben en huid door stropers en ander ongure types. Ik als ei werd toen meegenomen, en later werd ik verkocht op de markt. Een prinses had mij gekocht, en ik ben ter wereld gekomen in haar kamer. Toen ze mij voor het eerst zag uit het ei, wist ze al meteen dat ik geen gewone draak was. Ze had namelijk al meerdere jonge draakjes uit het ei zien komen, maar die waren lang niet zo groot als ik! En bovendien, bij mij kwam uit mijn ooghoeken zwart vuur, die reageerde hoe ik me voelden en hoe snel ik ging. Ik begon meteen de kamer door te snuffelen, op zoek naar voedsel en een schuilplaats. Een schuilplaats vond ik, en eten ook. Toen ik ongeveer 1 jaar oud was, was ik zo groot dat ik nog net door de voordeur paste! De koning dacht dat het goed is dat ik buiten sliep, maar liet wel een speciaal hok voor me bouwen. Toen ik 13 maanden was, kreeg ik les, net zoals alle andere draken. Ik werd vaak buiten gesloten, vanwege dat ik vele malen groter was en dat ik die kenmerken had van dat vuur. Ik blinkte wel uit in de kracht en snelheid, alleen was soms wel iets lomp, waardoor er soms wel iets brak of kapot ging. Tevens was ik ook erg goed in het vechten, waardoor ik al op vroege leeftijd tegen de Aller sterkste kon vechten. Toen ik 90 jaar was, stief de prinses. We hadden toen al duizenden avonturen en vluchten achter de rug, en ik had een goede jeugd gehad. Ik werd overgedragen naar de volgende prinses, en zo ging het generaties door. Tot de 7e, toen ging het allemaal mis. Het kwaad viel aan, en het was aan mij om te verdedigen. Toen ik binnenvloog in het kamp van het kwaad, zag ik de stropers en de andere ongure types die mijn moeder hadden gedood en mij hadden meegenomen. Ik vroeg me toen af, hoe konden ze nog leven? Er zijn inmiddels meer dan 500 jaren voorbij gegaan! Ik keek wat verder, en zag een andere draak, en die was kwaad! Had sprong op me af, en overmeesterde me. Hij was ook heel groot, en ik wist het dat hij voor hun in dienst was. Ik verzette me, maar het hielp niks. De rover kwamen op mij af en wilde mij doden, maar toen kwam de kracht van een DarkRageDragon naar boven. De vlammen uit mijn ooghoeken verspreide zich over mijn lichaam, en ik richte mij op. Ik brulde zo hard als ik kon en kromp ineen. Maar dat was maar schijn, want toen ik mijn ogen weer open deed, kwam er een schokgolf van mij af. Het was een gigantische, en enorm destructieve schokgolf. De klap vernietigde alles wat op zijn pad kwam, en zelfs het kasteel. Ik zelf raakte buiten bewustzijn. Toen ik wakker werd, zag ik niks meer dan zwarte as, gloeiende stenen en lava. Ik keek om mij heen, en merkte toen pas dat ik een krater in de grond had gemaakt. Ik schaamde mij diep, want alles was weg. Niks leefde meer! Ik ben toen gevlucht naar de bergen hier, en woon hier nu al heel lang, meer dan duizenden jaren!

Nou, dat was een beetje mijn jeugd, ik geef nu wat meer informatie hoe ik normaal ben, en hoe ik eruit zie!
Hoe groot ik ben? Gemiddeld 2KM van kop tot het puntje van mijn vlammende staart! Waarom gemiddeld? Omdat ik mij kan aanpassen qua lengte, van 100 meter, tot 100 KILOmeter! Dus ik ben heel groot, voor mijn part!
Wat zijn mijn kenmerken? Zoals ik al had verteld, het vuur bij mijn ooghoeken, maar dat zijn ook mijn stekels! Het zwarte vuur op mijn rug zijn mijn stekels, en hoe meer vuur, hoe kwader ik ben! Tevens ben ik gauw te missen, omdat ik heel groot ben zoals gezegd.
Waar ik van hou: ik hou van heel veel dingen als draak! Ik hou bijvoorbeeld heel veel van diamanten en smaragden, of robijnen! Goud kan er ook wel mee door, maar nier zo heel erg. Ik heb overigens mijn eigen muziek-installatie in elkaar gekregen, want ik mag wel al wat ouder zijn, maar ik leef nog steeds!
Waar hou ik absoluut niet van: wol tussen mijn tanden! Ik heb wel eens wat schapen zo uit een weide gepikt, maar die wol... Echt niet fijn! Waar ik ook niet van hou zijn die ridders die mij willen verjagen om de bergen terug te krijgen, maar dat lukt ze toch nooit! En ik heb helemaal geen blikopener, dus waarom komen ze dan?
Hoe ik me gedraag: nou, redelijk! Ik heb wel een eigen territorium, maar ik ben niet hebzuchtig, op mijn "kleine" schat na. Verder word ik alleen gevaarlijk als ik word bedreigt, maar ik ben best rustig! Maar nu moet je wel oppassen: zodra er ook maar iemand in mijn territorium komt, ben je de klos! Tenzij je tol betaald en zo snel mogelijk weg gaat, dan laat ik je gaan. Anders ben je dus avond eten! Waar ik nog eigenlijk slecht in ben is een klein rooftochtje, en vaak zijn dan de koeien en de boeren de klos!

Dit is dus wie ik ben in rpg, hoop dat ik me genoeg heb voorgesteld! Hebben jullie nog vragen? Vraag het me! Ik bijt heus niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vraagbaak.actieforum.com
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:27

mooi karakter wil je een rpg topic met mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Mijn drakengrot op de berg

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:28

Ja hoor, waarover?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vraagbaak.actieforum.com
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:36

dat maakt hier niet zoveel uit
wat dacht je van een rpg topic in de bergen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Mijn drakengrot op de berg

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:40

Is goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vraagbaak.actieforum.com
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:43

oke wil jij het topic starten?
ke zal ik het topic starten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Mijn drakengrot op de berg

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:51

Doe jij het maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vraagbaak.actieforum.com
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptyma 31 maa 2014 - 13:53

oei een foute zin  Very Happy 
ach ja

het topic staat er.
je mag reageren als je wilt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Snow
Kasteelbewoner
Kasteelbewoner
Snow


Aantal berichten : 867
Registratiedatum : 28-03-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord-Brabant

Character sheet
Kinderen: Emma Swan -The product of true love
Partner: David "Charming" Nolan -I wil always find you
Leeftijd: 23

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptydi 1 apr 2014 - 7:09

Wauw, goed topic Wink
Welkom op OuD, je gaat het hier vast erg naar je zin hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Mijn drakengrot op de berg

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptydi 1 apr 2014 - 7:43

Snow schreef:
Wauw, goed topic Wink
Welkom op OuD, je gaat het hier vast erg naar je zin hebben!
ja dat gaat zeker goedko,en! En ik heb nu al lol, dus dat scheelt!  lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vraagbaak.actieforum.com
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Emptydi 1 apr 2014 - 11:22

haha

ik twijfel ook niet aan het feit dat je hier plezier zult beleven  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De naam is Dark, DarkDragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naam is Dark, DarkDragon   De naam is Dark, DarkDragon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De naam is Dark, DarkDragon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een picnick op de bergen (DarkDragon)
» Dark Times RPG

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: