IndexPortalZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates

gratis forum

juli 2020
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates

gratis forum

een picnick op de bergen (DarkDragon)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 30-03-14
Leeftijd : 20

Character sheet
Kinderen: geen
Partner: geen
Leeftijd: meer dan 10000 jaren oud

een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 14:06

'Daar heb je wel een punt...' Ik draaide me om, en ging liggen. Ik keek naar de muur, mijn kop was net zo hoog als die muur! Mijn ogen... Bijna net zo groot als een jongen van tien! En als ik sta op mijn poten kom ik hoog boven het kasteel uit... En ik ben nu al zo klein mogelijk! Ik tilde mijn kop op en keek over de muur. Ik zag een paar mensen wegvluchten en in hun huis schuilen. 'Ga ze maar gerust stellen' zei ik tegen Belle,' want ik denk dat ze nogal geschrokken zijn...' Belle knikte en liep door de poort. Ik liet me weer zakken en dacht die na... "Dat van haar paard... Buiten staan is nog niet zo slecht, alleen dat is een hok ook geen overbodige luxe. Maar het moet wel heel goed tegen vuur kunnen." Op dat moment rook ik brand en keek om. Een jong boompje was zojuist platgebrand door mijn staart. "Dat bedoel ik dus" dacht ik. "En het paard van haar... Als ik gewoon doe alsof ik ook een paard ben, is het vast niet erg!" Ik stond weer op en keek over de muur, en zag Belle de geschrokken inwoners geruststellen. 'Belle, ik heb nagedacht, en je idee is best redelijk.' Ik kwam met mijn hoofd iets dichter bij. 'Ik wil best wel buiten wonen, maar dan wel in een vuurbestendig hok. Dus van steen alsjeblieft. En het liefst achter je kasteel in de tuin, zodat ik je makkelijk kan zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vraagbaak.actieforum.com
Belle
The Beauty Admin
Belle

Aantal berichten : 2782
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 14:27

off gelieve niet in mijn plaats belle dingen te laten doen

Belle rende de poort in. Ze was nog maar halverwegen toen de draak zei dat hij wel in een stenen hok of zo wilde wonen in de tuin achter haar kasteel. Belle draaide zich om. 'Ja is goed' !!!! riep belle en ze rende naar binnen. Belle dacht na.Beest kon wel een stenen hok bouwen dat wist ze zeker. Ze besloot dat even eerst te vragen; Beest zat in de zijvleugel. 'Hoi beest ik heb een vriendelijke draak ontmoet tijdens mijn wandeling die hier wilde wonen is dat een probleem'? Beest schudde van nee. 'Oke zou je vor hem alsjeblieft een grote stenen hok kunnen bouwen in onze tuin'? Het beest knikte en stond op om stenen te gaan zoeken in het bos. Belle liep met hem mee tot aan de deur. Eenmaal op de gang zocht ze de anderen om hun ook gerust te stellen; Ze vond de anderen al snel. Mevrouw Tuit en Barstje waren in de keuken en de rest waren in de tuin van de zon aan het genieten. Ze ging eerst naar de kuken; Toen ze mevrouw Tuit en Barstje gerust had geteld liep ze naar de tuin en stelde de rest gerust. Daarnga ging Belle naar de stallen omphilippe gerust te stellen. Tot haar verbazing lukte dat vrij snel. Toen ze klaar was met alles ging ze weer naar de draak 'Ik ga even terug naar het bos om Beest te helpen met stenen te zoeken voor je huis' zei Belle en ze rende het bos in.

----------------------> ~ Once Upon Disney ~ <----------------------

een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 143qpo5
https://disneyforum.actieforum.com
DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 14:53

Ik knikte en vloog even op. Ik lande op een open plek vlak bij het kasteel en het water. 'Hier wil ik wonen' riep ik van een afstandje. 'Als jij met beest misschien ook wat kleinere stenen kan verzamelen, zoek ik wel voor de muren stenen!' Ik vloog op het bos in en bedacht me wat. "Misschien kan ik de oude plek vinden waar mijn uitbarsting heeft plaats gevonden, daar zijn vast nog wek wat stenen! En ik ben er wel zeker van dat er ook wel wat Rage-Gems aan zijn over gebleven, die kan ik gebruiken voor de deur!" Na een paar minuten zoeken en vliegen, kwam ik bij de plek. Ik lande recht in het midden van de krater, en ik zag dat ik in die tijd flink was gegroeid. Ik keek rond en vond al gauw stenen. Ik vond ook versteende mensen en kleinere draken, die blijkbaar ook gestorven waren op die dag. Ik pakte alles wat ik kon vinden, en daar zaten ook wat jonge versteende draakjes bij. Toen ik wilde terugvliegen, zag ik iets glimmen. Ik liep ernaar toe en het bleek een Rage-Gem te zijn! Ik pakte hem op, en het begon te zweven! Ik keek hem na, totdat hij op mijn hoofd neerkwam. Ik probeerde hem eraf te krijgen, maar hij zat vast! Ik was in wanhoop, maar ik was al snel kalm. Ik vloog terug, met een hoop decoratie en een Rage-Gem
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 15:05

Na een tijdje vond Belle Beest Hij had al heel wat stenne in een kruiwagen verzameld. Belle hielp een handje entoen het donker werd besloten zowel Bele als het Beest dat ze nu wel genoeg stenen hadden en ze terug naar het kasteel konden gaan. Belle hielp het Beest met duwen van de kruiwagen en na een tijdje waren ze terug bi het kasteel. Daar vonden ze de draak. Belle keek naar het hoofd van de draak. Ze zag iets glimmen. 'Wat heb je op je hoofd'? vroeg belle aan de draak niet weten wat dat ding was.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 18:23

'Tja... daar ben ik ook nog niet helemaal achter' zeg ik, en probeer het er weer af te krijgen, maar het zit nog steeds vast. 'Ik zie dat jij en beest stenen hebben gehaald, en ik heb ook wat meegenomen' en vervolgens stort ik alle steen die ik op mijn rug had op de grond. 'Hier zitten gewone stenen bij voor de muren, maar ook wat decoratie voor de deur en andere dingen.' Ik sta weer op, en bekijk alles nog goed. "Genoeg voor de muren, misschien straks nog wat steen halen voor het dak" bedenk ik me. 'Achteruit Belle en Beest, ik ga even die stenen bij elkaar smelten!' Maar zodra ik dat doe, begint de Rage-Gem op te lichten. Als ik klaar ben dan doet mijn voorhoofd zeer. Ik ga weer zitten en bekijk mijn werk. ik kijk belle aan en zeg: 'Ik denk dat ik iets gevonden heb dat heel handig kan zijn...'
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 18:29

Belle en het Beest gingen opzij zodat de draak de stenen kon smelten. daarna zei de draak dat hij iets gevonden had. belle kwam voorzichtig dichterbij. 'Wat heb je gevonden'? vroeg ze nieuwsgierig. Belle kon er niks aan doen; Nieuwsgierigheid zat nu eenmaal in haar karakter. Belle keek de draak aan wachtend op een antwoord.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 19:38

'Net toen ik landde hier, merkte je dat ik die edelsteen op mijn hoofd had. Nou, dat blijkt een Rage-Gem te zijn. Die zijn nog zeldzamer dan ik ben als drakensoort! Ze kunnen alleen ontstaan als een DarkRageDragon zijn toppunt van onmacht en "rage" heeft bereikt. Toen ik moest verdedigen, was dat zo'n toppunt. Maar omdat ik bewusteloos werd, heb ik dat nooit gezien dat het werd gevormd. Maar waarom hij oplicht als ik vuur spuw... Dat is ook voor mij een raadsel.' Ik nog even naar de omheining die ik had gemaakt, en was er trots op. Ik maakte met mijn staart ergens in het midden een gat waar straks de deur zou komen. 'Ik ga nog wat steen halen, tot later!' en ik vloog weg.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydi 1 apr 2014 - 19:49

'oke tot later' riep Belle hem na. Toen keek ze naar het beest. Kan je een kluis aken om de edelstenen van de draak te maken alsjeblieft'? vroeg Belle aan het Beest. Het Beest knikte en ging op weg om materiaal te zoeken voor de kluis. Belle ging op een bankje zitten en wachtte geduldig af totdat de draak terug zou komen.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydo 3 apr 2014 - 16:02

Ik kwam weer op de plaats waar ik de vorige lading stenen had gevonden, omdat ik nog wist dat daar nog heel veel stenen lagen die ik nog kon gebruiken voor mijn hok. Ik lande zoals ik normaal zou landen, maar ik struikelde toen ik landde. Een beetje verward van de klap stond ik weer overeind, en keek achterom om te zien wat me had laten vallen tijdens het landen. Het was een hoopje botten. Althans, het was een compleet skelet! Van een draak! Ik kwam dichterbij en bekeek het goed. Het was angstvallig bekend... Toen bedacht ik me dat het die draak was die me had overmeesterd op de dag des doom. Opeens begonnen de botten te gloeien, net zoals mijn Dark-Gem op mijn voorhoofd. Ik raakte in paniek. "Wat gebeurt er? En hoe is de mogelijk?" Snel nam ik een stap achteruit toen de botten wel heel vel begonnen te gloeien. Ook mijn voorhoofd begon zeer te doen. Op een gegeven moment was er een explosie bij het skelet, en ik werd weggeblazen. Toen ik mijn ogen opendeed, was ik niet meer ik. Ik was nog wel dark, alleen dan wel de DarkRageDragon! Alles, maar dan ook echt alles was zwart op mijn lichaam. Het vuur dat eerst zwart-rood was, is nu inkt-zwart. Mijn schubben, teer zwart. Het enige wat niet zwart was, waren mijn oogleden, maar de pupil was ook zwart. En het skelet, die zich als een harnas om mij heen had gewikkeld. Ik was niet meer dat brave draakje, ik ben nu de vernietiger van deze wereld, schoot door mijn hoofd. Ik spreidde mijn vleugels, en die waren ook gewikkeld in botten. Ik vloog op, en liet de krachtigste brul horen die deze wereld ooit heeft gekend, en die tot duizenden kilometers ver nog gehoord kon worden. Target om te vernietigen: Het kasteel, en ik vloog er onmiddellijk heen.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydo 3 apr 2014 - 16:43

belle hoorde een bekende brul; Ze wost ùetee, dat het gebrul van de draak was. Ze richting het geluid en vond al snel de draak. Hij ging richting het kasteel. maar..;. hij zag er zo anders uit. Belle herkende hem niet meer. Wat was er met hem gebeurd. Aan de brul te horen wist ze dat dit de draak was die ze had leren kennen in een grot op één van de bergen; 'Wat is er met je gebeurd' !!!! riep Belle naar de draak zodat hij haar kon horen;

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydo 3 apr 2014 - 17:42

Vaag in de verte hoorde ik belle iets schreeuwen, maar ik reageerde daar niet op. Ik ben tenslotte de vernietiger, en het enige waar ik hoef naar te luisteren is mezelf. Toen ik naar beneden keek, zag ik het kasteel. "Van wie was dat ookal weer? Ben het vergeten, ach ja, het is toch van mij!" Ik maakte duikvlucht, en raakte met mijn vleugel de top van het kasteel. Zelf had ik geen schade, maar de top vloog eraf! Met een hoge snelheid raakte ik in de grond met mijn hele lijf, die een gigantische krater achterliet van twee keer mijn grote, dus 4 kilometer in doorsnee! Stof vloog op, en een deel van het kasteel stortte in, waardoor je alleen mijn ogen kon zien. Ik had zelf daar geen last van, en ik kon alleen twee figuren onderscheiden: een beest en een mens.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptydo 3 apr 2014 - 20:26

Belle zag dat de draak kasteel verwoestte en ranen sprongen in haar ogen; Hoe had ze de draak ooit kunnen vertrouwen? ze vluchtte weg het bos in met het Beest op haar hielen. Eenmaal in het bos huilde ze verder. ze moest het echt afleren om iets goeds in iedreen te zien. daar zat ze dan. Huilend op een boomstronk in het bos met het Beest naast har.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyvr 4 apr 2014 - 12:30

De twee figuren rende weg, en ik kwam uit de krater. Het stuk wat ik net door de inslag had vernietigd beeld de keuken te zijn, en ik zag wat voorwerpen lopen. Het was mevrouw tuit en barstje. Ik keek hun aan, en zij mij. Totdat ze besloten weg te rennen, terug in het hard van het kasteel. Ik liet ze gaan. Poot voor poot kwam ik met grote passen en dreunen de krater uit, naar de tuin. Klauwen scherp als zwaarden, en mijn lichaam was gewikkeld in vuur. Zwart vuur, van de dood. Mensen vluchtten weg toen ze mij zagen aankomen, en ik gewoon door. Ik brulde nog een keer, en daardoor kwam een grote schokgolf vrij die alles aan de kan veegde dat niet vast zat. "Moet die prinses hebben" schoot door mijn hoofd. Ik steeg op, en maakte een grote schokgolf die uit het midden van mij kwam. Die was ook zwart, alleen er zat een klein beetje rood in. En dat rode is het symbool van mij, dus ik was niet helemaal weg. Ik had nog wel een klein beetje een geweten, maar ik was overrompeld door iets anders, en dat die rage. De gave van een DarkRageDragon. Maar ik was snel al die gedachten vergeten, en zocht die prinses. Ik hoorde in de verte gesnik, en vloog er onmiddellijk naar toe. Ik zag haar zitten tussen de bomen. Een snelle duikvlucht op een afstand van 1 kilometer van haar af maakte nog een krater in de grond. Alle bomen naar haar boomstronk toe waren omver gewaaid, en ik kon haar duidelijk zien. De vlammen die op lichaam zaten vielen op de grond, en maakte een pad van vuur naar haar toe. Op de plek waar ze zat werd een kring gemaakt, doordat het vuur een cirkel om hun heen maakte. Poot voor poot, en stap voor stap kwam ik dichterbij. Alleen ik liep houterig. Niet zoals ik normaal doe. Aan de ene kant wilde ik haar laten leven, maar aan de andere kant wilde ik haar gevangen of dood hebben! Toen ik 100 meter van haar verwijdert was, stopte ik en zei met een duistere en luide stem: 'Dit was je laatste dag, zeg maar vaarwel tegen deze wereld!' Maar toen ik had gezegd, rolde er een traan over mijn linker wang. Op de andere wang begon het vuur juist op te laaien! Ik schrok en deinsde achteruit. "Wat... HOE!?" Mijn echte ik nam weer controle over mij, terwijl het skelet dat om mij heen zat juist minder controle kreeg.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyvr 4 apr 2014 - 15:35

Belle schrok. Zo kende ze de draak echt niet. Wat zou er toch gebeurd zijn. Opeens dacht ze aan iets. 'Ik heb een voorstel voor je' begon ze dapper tegen de draak. 'Als je me beloofd dat ik even met je mag praten mag je me daarna opeten als je dat nog steeds wilt' eindigde Belle haar zin. Zr hoopte echt dat de draak ermee akkoord ging; Belle moest gewoon weten wat er was gebeurd.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyvr 4 apr 2014 - 17:26

Snel sprong ik achteruit, want dit ging de verkeerde kant op. "Nee nee nee nee! Ik moet die botten van me af zien te krijgen, want anders gaat dit heel verkeerd aflopen!" Ik schudde mijn kop, want ik wist niet meer wat ik moest doen! Het leek voor mij alsof er twee mensen tegelijk mij wilde besturen, en de ene was slecht en de ander is goed. Damn... 'Belle' zei ik met mijn goede kant, 'dit ligt heel erg ingewikkeld. Zorg dat j... RHAAAAA!!!' Ik deinsde achteruit van pijn, want ik vocht tegen mezelf. Als ik iets deed wat mijn duistere kant niet wilde dan deed hij het tegenovergestelde, en dat doet dan erg zeer! Kermend van pijn stortte ik in. Kijkend naar Belle, want ik herinnerde me de naam weer, sloten mijn ogen. Ik raakte buiten bewustzijn. Terwijl ik daar roerloos lag, viel het skelet dat eerst als een harnas diende, van mij af.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyvr 4 apr 2014 - 17:37

Belle schrok toen ze niet alleen de draak zag vallen maar ook een skelet verscheen. Zou dat de oorzaak van zijn gedrag zijn? Belle holde naar de draak. Meteen controleere ze of hij nog ademde. Gelukkig was dat nog het geval. Belle aaide de draak heel voorzichtig. 'Het spijt me dat ik wegliep' zei belle en ze beon zachtjes te uien. Belle was echt bang dat de draak zou sterven.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyza 5 apr 2014 - 9:07

Wit, alles was wit. Ik keek verbaast om me heen. "Is dit het? Ben ik nu echt dood? Dat... Nee, ik kan nog dood zijn. Hoogstens bewusteloos, meer niet." 'En dat klopt Dark, dat heb je goed' hoorde ik iemand achter mij zeggen. Ik schrok me dood. Snel draaide ik me om en braakte vuur uit. Tot mijn verbazing deed dat helemaal niks bij hem! "Hoe...? Wacht... Dan ben ik toch in de hemel... Nee, oh come on! Ik zou nog een miljoen naar moeten leven, en ik ben pas 10000 jaar oud!" 'Rustig Dark, rustig.' Het was een andere draak die tegen mij sprak. En hij kwam mij heel bekend voor. 'Wie ben jij, en waarom heb ik het gevoel dat ik je ken? En wat is dit voor plaats? En hoe ben ik hier gekomen?' Ik draaide helemaal door. 'Ken je me niet meer? Ik ben Lunatiro, je maatje van vroeger. Ik was die DarkDragon, maar helaas niet de DarkRage zoals jij bent. Voordat jij nog verder doordraait over het feit dat je dood bent, je bent slechts bewusteloos, en de tijd in het bewustzijn is vertraagd. Je hoeft je nergens zorgen over te maken.' Toen hij dat zei ging ik liggen, wachtend op een verklaring. Want tenslotte de vraag is hoe? 'Als jij rustig luistert, en mij niet onderbreekt, dan zal ik je het verhaal doen.' Nadat hij dat had gezegd ontspande ik me weer een beetje. Ik was opgelucht, en ben nog niet dood. 'Je bevind je nu in je ei, toen je nog moest uitkomen. Hier begon het. Je weet je hele jeugd nog wel denk ik, dus daarom slaan we dat stuk over. Althans, ik zeg er wel bij dat wij tweeën heel wat lol hebben beleeft samen, van iemand laten schrikken tot soms nog wel eens een rooftochtje. Maar zoals je weet ging op "Dag Des Doom" mis. Ik was ook gevangen toen, en werd erg onderdrukt. Toen jij naar die plaats kwam, heb ik je zien vechten tegen die andere draak, wiens botten net om had als een soort harnas. Ik had toen wel dingen opgemerkt, dat jij zo kwaad was dat jij gewoon geen controle meer had over wat jij deed.' Ik dacht nog even na, en bedacht me net dat het eigenlijk klopte. 'Nadat de andere draak je had overmeesterd, kwamen die schokgolven. Ik heb er zelf 3 kunnen tellen, maar het hadden er meer kunnen zijn. De eerst vaagde al het kleine leven weg, zoals de mensen, honden en nog kleinere beesten. De tweede dode alle andere normale draken, behalve wij van het Dark soort. De derde vaagde volgensmij alles weg, want ik denk dat er nog een paar daarna kwamen, maar dat kan ik niet meer vertellen.' Het was voor mij nu wel duidelijk wat er was gebeurt op DDD, maar wat nog me nog niet duidelijk was is hoe ik nu bewusteloos was geraakt. Voordat ik me dat kon afvragen begon Lunatiro al weer te praten en uit te leggen. 'Je bent bewusteloos geraakt doordat jouw eigen geest en gedachten tegen die van het ander vochten, en die ander was dus de draak die je had gedood. Nadat jij had gewonnen met de strijd in je hoofd en geest, storte je in van pijn en vermoeidheid.' Dus zo... Ah ha! Daarom begon ik zo houterig te lopen en te huilen. Het was de pijn en dat ik Belle niet wilde doden. 'Zeg Lunatiro, kan jij niet heel toevallig niet gedachten lezen zoals ik?' Lunatiro moest lachen. 'Ja Dark, dat kan ik. Daarom ga ik altijd zo snel antwoord op je gedachten.' Ik moest ook lachen. 'Ooh, dus daarom! Haha, tja... Het is een gave van het DarkDragon-soort, en wij kunnen er niks aan doen.' Lunatiro onder brak me. 'Goed, en nu even weer serieus. Als jij wakker word, heb jij een grote taak. Je moet er namelijk ervoor gaan zorgen dat je Belle in veiligheid brengt, en Beest ook overigens, maar ook nog dat skelet verslaan. Je kan me wel zo verbaast aankijken, maar dat skelet leeft. Daarom is het ook om je heen gaan wikkelen, maar nu moet je het verslaan. In het midden van het skelet zit een bepaalde vloeistof, en die moet je uit die botten zien te krijgen. Gelukkig is het maar 1 bot, maar er is wel een klein probleempje. Het is een heel klein botje en het is beschermt door al de andere botten. Succes ermee, maar weet wel dat ik je zal helpen.' Nadat hij dat gezegd had, verdween hij. Ik was weer alleen. *gerommel* Snel keek ik achterom, en schrok me dood. De vloer en de ruimte viel uiteen! Ik sprong nog op om te vliegen, maar het was al te laat. Tollend werd ik in een soort van zwart gat verzwolgen. En ik was weer wakker in het hier en nu. Ik deed mijn ogen open, en spitste mijn oren, want ik hoorde namelijk iemand huilen. Ik draaide mijn hoofd bij, en zag Belle bij mijn hals liggen te huilen, maar zag ook dat huid en vlammen weer mijn normale kleur terug hadden. En mijn staart ook! Snel rolde ik mijn staart om Belle heen, om haar te trosten.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyza 5 apr 2014 - 10:27

Bele bleef huilen totdat ze iets om zich heen voelde. ze keek op en zag dat de draak wakker ws en zijn staart troostend om haar heen deed. Belle glimlachtte en barste toen in huilen uit. Het waren geen tranen van verdriet maar van vreuge. Belle ging liggen en omhelsde de draak. 'Ik ben zo blij dat je er weer bent' zei ze en ze aaide heel voorzichtig over zijn hoofd.

DarkDragon
Bosbewoner
Bosbewoner
DarkDragon

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyza 12 apr 2014 - 12:07

Ik voelde dat ze echt blij was, en ging weer recht liggen. Ik sloeg nog een vleugen om haar heen, en ook om beest heen. Maar dit was niet alleen uit liefde, maar ook uit bescherming! Snel draaide ik me om en keerde mijn rug toe naar het skelet, dat explodeerde en vuur mijn kant op schoot. Toen de eerste klap voorbij was, keek ik recht naar Belle en beest, en zei: 'Ren weg, nu! Ren weg zo snel je kan, want ik weet niet precies waar dit heen gaat, en ik wil alles behalve dat jullie doodgaan!' Nadat ik dat had gezegd, vloog ik recht op het skelet af. Met mijn staart gaf ik hem een goede tik op zijn neus, om te voorkomen dat hij achter Belle en beest aan ging.
Belle
The Beauty Admin
Belle

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Emptyzo 13 apr 2014 - 11:27

'Nee ik wil niet dat jou iets overkomt' zei Belle Toen kwam de tweede klap en zowel zij als het Beest lagen bewusteloos en gewond op de grond. Zouden ze ooit nog wakker worden? Die kans was echt heel klein. Zowel Belle als het Beest ademde bijna niet meer en hun hart klopte zwakjes. Ze moesten naar een ziekenhuis of ze zouden deze aanval nooit overleven.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: een picnick op de bergen (DarkDragon)   een picnick op de bergen (DarkDragon) - Pagina 2 Empty

een picnick op de bergen (DarkDragon)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: