IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jill
The Narniër Admin
Jill


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 26-03-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : The Kingdom of Narnia

Character sheet
Kinderen: Geen
Partner: In love with king Tirian
Leeftijd: 18

The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw Empty
BerichtOnderwerp: The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw   The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw Emptydi 11 feb 2014 - 18:11

The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw Tgaban
De afbeelding heb ik van op deze site. Alle credits gaan naar de makers van de site en de banner.

Wat is de gouden eeuw?
De Gouden Eeuw van Narnia is de vijftien jaar  waarin de Pevensie broers en zussen over Narnia geregeerd hebben.
Deze loopt -in Narniaanse jaren-, van 1000 tot 1015.

Wanneer speelt de RPG zich exact af?
Deze RPG speelt zich af in het Narniaanse jaar 1009. Lucy is daar zestien, Edmund zeventien, Susan negentien en Peter twintig jaar oud.

Waarom enkel Golden Age characters? Jij bent zelf geen Golden Age character!
Om antwoord te geven op de eerste vraag: omdat het zich afspeelt in de Gouden Eeuw, daar kun je Caspian jammer genoeg niet bij betrekken. Rippertjiep, Drinian, en weet ik veel wie ook niet.
Op de tweede opmerking: ik heb ook meerdere, Gouden eeuw karakters, ik ga hier niet met Jill spelen, ik ben nu even te lui van account te verwisselen.

Maar bijna alle Gouden Eeuw-karakters zijn al weg!
Dat is jammer genoeg niet waar. De koningen en koninginnen en Aslan zijn ingenomen, al de rest niet! Zelfs hoge Koning Peter is niet ingenomen! Maak desnoods een nieuw Peter-account, of iemand anders uit de Gouden Eeuw account aan, and there you go.
Je mag ook altijd zelfverzonnen Narnia personages aanmaken, uiteraard! Dat zie ik ook onder een Disney-personage (:
Nu, ik ben wel van mening dat ikzelf veel Gouden Eeuw-karakters heb, daarom ben ik bereid Susan door te geven aan iemand anders. Ik geef je m'n wachtwoord door (dat ik, ja, ga veranderen, want dat is hetzelfde op andere accounts -niet op dit, niet hopen (: -). Je mag het account dan voor altijd hebben, mits je het actief houdt!

En... wat is de verhaallijn?
Het is het jaar 1009 in Narnia, maar gevaar is op komst.
Terwijl Edmund en Lucy op zee zitten, ontvangen Peter en Susan een oorlogsverklaring van Calormen.
Zo snel als ze kunnen sturen ze de brief door naar Lucy en Edmund op zee, maar zullen ze hem op tijd ontvangen en op tijd terug raken?
Want zonder hen en de bemanningsleden van het schip, is de strijd al half verloren.

Oké, ik snap het! Wat doe ik om mee te doen?
Posten! Aanmelden hoeft niet, want je hebt sowieso al een karakter.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» When we went back to Narnia ~ Open for all Narnia characters
» What a day! ~Open~
» ja ik wil (open)
» Freedom. It's al we have [open!]
» The forgotten tree (Open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: