IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 ja ik wil (open)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

ja ik wil (open) Empty
BerichtOnderwerp: ja ik wil (open)   ja ik wil (open) Emptydo 10 apr 2014 - 10:08

Belle stond samen met het Beest op de bovenste verdieping te genieten van het uitzicht. Belle was in gedachten verzonken; Opeens voelde ze de hand van het beesg die zqachtjes over haar haren streelde en ze draaide zich met een glimlach m. 'Ik moet je iets vragen' zei het beest ernstig. Belle schrok. Ze hoopte dat het niks ergs was. het Beerstging op zijn kieén zitten en haalde er een ring tevoorschijn. Belle hield beide handen voor haar mond. Was dit wat ze dacht wat het was? 'Wil je met me trouwen'? vroeg het beest. Belle pakte de ring hee vorzichtig aan. 'Ja natuurlijk' zei ze.Het bBeest stond weer op en Belle vloog hem om de als. Binnenkort zou zij de bruid van het bees zijn. Na een tijdje liet Belle het Bees los. 'Had jij al een datum in gedachten'? vroeg ze beleefd. 'Ik dacht dat we het op de eerste zomerdag konden vieren' antwoordde het beest. dat was dus al binnen een maand!!!! Bell rende naar hun kamer. 'Waar ga je heen'! riep het beest haar na. 'Naar bed want morgen word een drukke dag'! riep Belle hem na. Het beest keek haar even verbaad aan maar volgde Belle toen naar hun slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

ja ik wil (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ja ik wil (open)   ja ik wil (open) Emptyza 12 apr 2014 - 18:55

Het werd al aardig donker toen Legolas nog buiten naar de onder gaande zon keek. Het werd best fris, dus hij zocht een slaap plaats. Hij liep naar een boom, klom erin en viel op een tak in slaap. Het werd licht, Legolas had honger, hij pakte zijn pijl en boog, richtte dat op een hert, en hij schoot hem dood, hij klom uit de boom en begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

ja ik wil (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ja ik wil (open)   ja ik wil (open) Emptyza 12 apr 2014 - 20:35

De volgende Ochtend werd Belle vroeg wakker. Ze had heerlijk gedroomd over haar huwelijk. Ze stond op en maakte zich klaar voor het ontbijt. Na het ontbijt poetste ze haar tanden en ging ze beginnen met de uitnodigingen te schrrijven. Dit schreef Belle op iedere uitnodiging:

Hallo,

Bij deze bent u uitgenodigd op ons huwelijk.
het huwelijk start op de eerste zomerdag om 11 uur in de kerk.
Wij hopen dat u komt.
groetjes van Belle en het beest

Het beest had namelijk al alles geregeld. Belle moest alleen nog de uitnodigingen schrijven. Daar was Belle namelijk heel blij mee want als ze alles zelf moest voorbereiden dan waren ze nooit op tijd klaar. Toen Belle klaar was met de uitnodigingen te schrijven ging ze naar buiten en stapte ze op haar paard philippe. Ze was klaar om heel het land door te reizen en de brieven in de brievenbus te stoppen. Tegen het einde van de dag kwam ze terug thusis en ging ze uitgeput op haar bed liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Legolas
Strandhanger
Strandhanger
Legolas


Aantal berichten : 327
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 20 jaar

ja ik wil (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ja ik wil (open)   ja ik wil (open) Emptyza 12 apr 2014 - 21:00

Legolas had genoeg gegeten, en liep richting een beekje om wat te gaan drinken. Maar hij zag ineens een broef liggen, hij pakte het op en begon het te lezen. Hij keek om zich heen, maar zag niemand, hij stopte het in zijn jaszak en liep verder naar de beek. Hij zag een huis niet ver van de beek. Hij dronk eerst ff wat, en toen hij wat had gedronken, klopte hij aan bij het huis. er deed iemand open en hij zei "is belle of het beest thuis?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ja ik wil (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ja ik wil (open)   ja ik wil (open) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ja ik wil (open)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» What a day! ~Open~
» Freedom. It's al we have [open!]
» The forgotten tree (Open)
» Rebel Princess. (Open)
» The Golden Age • Open voor alle Narnia karakters uit de Gouden eeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: