IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyvr 18 apr 2014 - 21:43

Jacob zat met zijn vrienden bij de fontein te kletsen. Seth die blijkbaar om niks boos werd veranderde in een wolf, en rende keihard weg, om een eindje verder weer in een mens te veranderen. Hij kwam terug gerend en ging weer zitten en kletsten verder. Jacob stond op, en ging midden in de fontein staan om even af te koelen want het was midden in de zomer. Hij zei tegen zijn vrienden "wij hebben vandaag een dagje met alleen wij, wat zullen we is gaan doen?".

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) 4_zps81fc1aac
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyvr 18 apr 2014 - 21:52

Belle liep met een boek in haar hand naar de fontein. Het was haar lievelingslek om te lezen. Toen ze bij de fontein aankwam zag ze een groepje jongens praten praten. Ze keek op en schrok vanw at ze zag. Eén van d jongens veranderde in een wolf ! Meteen holde Belle weg. Achter een boom vlakbij het glinsterplein bleef ze staan. Ze hoopte maar dat het groepje jongens haar niet zag. Snel ging ze hurken en sloeg ze haar boek open; Ze deed net of ze las maar ze was te opgefokt om echt rustig aar boek te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyvr 18 apr 2014 - 21:56

Jacob was uit de fontein gekomen, en zei tegen de Jongens "volgens mij zag ik iemand en die schrok een beetje van Seth, ik ben zo terug". Jacob rende naar de boom en zag toen een meisje zitten lezen, Hij zei "sorry van daar net, ik ben Jacob, je mag best bij ons komen zitten". Hij rende meteen weer naar zijn jongens om verder te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyvr 18 apr 2014 - 22:03

'Alsof ik dat durf na wat er is gebeurd' riep belle hem nog na maar de jongen die blijkbaar Jacob heette hoorde haar niet meer. bell zuchtte. Toen raapte ze al haar moedbijeen en liep weer naar het glinsterplein; Ze ging op de rand van de fontein zitten tegenover de jongens. Ze voelde zich echt ongemakkelijk. Zouden de jongens allemaal weerwoven zijn? Belle wist het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyvr 18 apr 2014 - 22:07

Jacob die haar zag zitten stond op en ging naast haar zitten, hij zei "sorry voor wat er net is gebeurd, ik hoop dat je niet te erg bent geschrokken". Hij keek naar zijn vrienden en riep "Seth kom is hier". Toen Seth er was zei Jacob tegen het meisje "Dit is Seth doe toenet in een wolf veranderde". Seth ging ook naast Belle zitten en zei "het spijt met echt heel erg".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyvr 18 apr 2014 - 23:21

Heel voorzichtig raakte Belle de schouder van Seth aan. Het geeft niet Seth zei ze Belle liet de schouder van Seth los en keer naar Jacob. ze slikte even. Zou ze het hem durven vragen? Belle zuchtte en raapte al haat moed vijzen. Ben je ook een weerwolf? Vroeg ze uiteindelijk aan Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 12:02

Jacob keek naar Belle, en zei "ja, wij zijn allemaal weerwolven, vind je het heel eng?". Hij keek Belle vriendelijk aan, hij keek naar Seth, en zei tegen hem "ga maar tegen de andere zeggen, dat ze even niet hier komen, dat is denk ik te veel". Seth liep weg en Jacob keek Belle vriendelijk aan. Hij dacht is na en zei toen "maar er is een voordeel, wij veranderen alleen als we boos zijn, of om iemand te beschermen. Niet om mensen kwaad mee te doen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 12:08

Belle glimlachtte 'Daar ben ik blij om want ik vond het echt wel eng' zei ze. 'Mijn naam is trouwens prinses Belle'  Belle keek naar de andere groep jongens. 'Wat zijn de andere namen van de jongens'? vroeg Belle; Ze was best nieuwsgierig naar de namen van de jongens; Seth en Jacob kende ze al maar wie waren de anderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 12:14

Jacob zei "kom maar mee, dan zeg ik het wel, zijn echt super aardige jongens". Jacob stond op en liep naar de jongens toe, Hij keek of Belle eraan kwam. Toen Belle bij haar was zei hij "nou Belle, dit is Sam de baas van ons, en dit is Leah, dit is Seth, dit is Paul, dit is Embry, Jared, Quil. jongens dit is prinses Belle, die had Seth zien veranderen, en daar is ze van geschrokken".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 12:22

Nu pas zag Belle dat er ook een vrou bij was. Ze keek iedereen aan. zou ze het vragen? ze richtte zich op Jacob omdat ze hem het meest vertrouwde. 'Neem me niet kwalijk maar hoe komt het dat jullie hier zijn'? vroeg belle uiteindelijk. Ze schrok een beetjevan haar eigen vraag. Straks veranderde 1 van hen nog in een wolf ! 'Het spijt me ik bedoelde het niet onbeleefd of zo' zei Belle gauw. Belle hoopte dat er geen gevaar was. ze zuhtte. Als ook iemand van het groepje dit verkeerd opvatte dan was dit haar laatste dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 12:44

Jacob Keek naar Belle, en zei "wij hangen hier een beetje rond, wij weten niet wat wij hier doen, en wees maar niet bang hoor, niemand word boos van die vraag". Hij ging naast Sam zitten. en wachtte af wat er ging gebeuren. Hij keek naar Seth die ff weg liep, hij keek naar Belle en vroeg "wat doe jij hier?". Hij zat nog steeds naast Sam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 12:59

Belle liet haar boek aan Jacob zien; 'Ik was van plan om wat te lezen hier' zei ze. Belle zuchtte en keek naar Seth; Bellle voelde zich een beetje schuldig. Ze had die vraag niet moeten stellen. Seth was iemand die volgens Belle makkelijk kwaad werd. Belle stond op en liep richting Seth om zich nogmaals te verontschuldigen. De kans was groot dat ze Seth als wolf zou zien maar dat hield Belle niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 13:17

Jacob rende naar Belle en zei "laat maar, het komt wel goed". Hij zag dat Belle zich schuldig voelde, JAcob keek naar Sam die naar hun toe kwam gelopen. Jacob zei tegen Belle "vertrouw Sam maar, hij is ook heel lief. Je kunt ze allemaal vertrouwen hoor". Hij rende naar Seth toe om de vragen wat er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 13:44

Belle keek Jacob na. Ze aarzelde geen moment. 'Ik ben zo terug' zei Belle tegen Sam. Ze rende achter jacob aan en liet een verbaasde Sam achter. Toen Belle bij Jacon en Seth was verstopte ze zich achter een boom en keek ze naar Seth en Jacob. Belle wachtte het juiste moment af om te komen. Wat zou er met Seth aan de hand zijn? Belle wist het niet maar ze had wel een vermoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 13:51

Jacob keek naar Sam maar Belle was er niet meer, hij keek om zich heen maar hij zag Belle nergens. Hij keek naar Seth en vroeg "wat is er met je aan de hand, je doet de hele dag al raar, je bent stil en je word snel boos". Hij keek Seth heel strak aan, maar hij zei niks tegen hem. Hij kreeg antwoord van Seth, hij zei "Het komt door Belle ik kan het niet helpen". Jacob zuchtte is diep, hij keek Seth nog een keer aan en liep toen weg. Hij ging op een bankje zitten, en keek naar Seth die moest huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 15:32

Belle hoorde alles en ze wist echt niet meer wat ze moest doen. durfde ze naar Seth te gaan. Ze zuchtte. Dit kon wel eens haar dood beekenen. Belle zuchtte nogmals en raapte toen haar moed bijeen. 'Vaarwel wereld' zei ze fluisterend en ze liep op seth af. Heel voorzichtig ging ze voor hem hurken en aaide seth heel voorzichtig.

Off is Seth nu een wolf of een Mens?
Zou jij even Seth kunnen spelen zeg maar,
Ik weet natuurlijk niet hoe he komt dat hij zo doet. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 19:18

( ja doe ik)

Seth keek Belle even aan, en stond doen op, en liep weg. Hij keek achterom en zag, dat Belle haar volgde. Hij bleef staan toen Belle naar hem toe rende, hij keek haar met betraande ogen aan maar zei niks. Hij keek naar Jacob, hij zag dat hij naar Sam en de ander was gelopen. Seth zei tegen Belle "waarom kwam je achter die boom vandaan, toen Jacob weg liep, wat deed je daar?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyza 19 apr 2014 - 20:16

'Omdat ik ongerust over je was' zei Belle. 'Nu nog steeds zelfs'. Belle zag de tranende ogen van Seth. 'Kom eens mee' zei belle en ze liep een eindje verderop waar niemand anders hen kon hore. Belle ing op een bankje zitten en wachtte op seth; Toen seth er was zei ze: 'Ik zie dat je me iets wil vertellen seth' zei Belleen ze nam de hand van seth. 'Wat is er aan de hand'?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 14:01

Seth keek Belle strak aan en zei toen "Alles is goed met me, echt waar. Ik heb een probleem maar daar kan je me niet bij helpen`. Toen hij dat had gezegd rende hij weer terug naar zijn vrienden. Hij ging daar langs Sam en Jacob zitten, en wachtte af wat er ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 15:15

Belle aarzelde eventjes en liep toen naar het groepje toe. Ze keek Seth aan. 'Zou ik je even kunnen spreken'? vroeg Belle aan Seth. Belle liep naar het bankje waar zij en Seth net zaten. Toen ze daar was ging ze zitten en wachtte ze totdat Seth ging zitten. 'Wil je alsjeblieft je probleem aan mij vertellen'? vroeg Belle aan Seth. 'Misschien kan ik toch wel hepen'. Ineens schoot Belle iets in het hoofd. Zou Seth mischien verliefd op haar zijn? Belle besloot het niet te vragen maar gewoon af te wachten totdat Seth zijn probleem had verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 16:51

Seth keek Belle niet aan en zei toch maar "als wij boos worden dan veranderen wij in wolven, meer heb ik niet te zeggen". Hij keek Belle aan, en wachtte op haar antwoord. Hij keek naar zijn groep, en zag dat Sam naar hun toe kwam gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 17:30

Belle begreep het niet. 'Maar waarom word je dan kwaad als je mij ziet'? vroeg ze. Daarna kwam Sam voor ons staan. 'Sam kan je ons echt heel evetjes alleen laten alsjeblieft'? vroeg Belle aan Seth; Daarna schoot Belle iets te binnen. 'Seth waarom vroeg je met tranen in je ogen wat ik achter die boom deed'? vroeg Belle aan Seth. Belle kreeg nu echt het gevoel dat Seth verliefd op haa was want hij reageerde echt emotioneel tegenover haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 17:45

Seth keek Sam aan en vroeg "ik moet Belle iets vertellen iets prive, kan je alsjeblieft weg gaan, ik kom er zo aan". Sam ging naar de andere toe, Seth draaide zich naar Belle en zei "kijk Belle, eigenlijk wil ik weg bij de jongens, samen met Jacob en Leah, alleen om het feit dat Sam zo onaardig tegen ons doet. Hij lijkt heel aardig maar is hij niet". Hij keek Belle aan en hoopte dat ze het zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 17:54

Belle keek Seth aan en knikte als teken dat ze het begreep. Ze dacht na. als seth wilde mocht hij wel bij haar komen wonen. Ze wist niet of het kon maar ze kon het wel voorstellen. Belle had best mededelijden met Seth. 'Seth als je wil mag je wel bij ons komen wonen zodat je weg bent van Sam' stelde Belle voor. Ze schrok een beetje van haar eigen vraag. Ze hoopte dat Seth het niet verkeerd opvatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Emptyzo 20 apr 2014 - 18:02

Seth keek Belle aan en zei "ik zou het heel graag willen Belle, maar mijn andere vrienden dan?". Hij stond op en rende naar Sam en zei "kan ik je even spreken". Sam en Seth gingen ergens staan en Seth zei "sorry, maar je bent zo onaardig tegen ons, wat is er mis met jou". Dat vatte Sam heel verkeerd op hij veranderde in een wolf, net zoals Seth en vechten met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ehm...Hello? [+Belle]
» Unseen [Belle] [SPT]
» I don't think this is the savanna... [+Belle]
» Een Boswandeling (Belle)
» -Finally outside- [x]Belle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: