IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 14:40

'Natuurlijk lieverd' zei Belle. Ze stond op en tilde Seth naar buiten. De rest van het groepje volgde. Eenmal buiten Belle en Seth mee naar buiten. Eenmaal buiten zette Belle Seth op een bankje en ging ze naast hem zitten. Belle sloeg een arm om Seth heen en genoot van het mooie weer. Ze zou zo el in Seth zijn armen in slaap kunnen vallen;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 14:58

Seth genoot ook van het mooie weer, terwijl hij kletsten met zijn vrienden. Hij keek naar Belle die ook aan het genieten was, van de zon. HIj zou wel willen gaan spelen maar dat was nog iets te vroeg. HIj dacht aan het beest, maar hij zette die gedachte heel snel uit zijn hoofd, en maakte weer plezier met zijn vrienden. Hij keek naar Belle en zei 'als je wilt gaan slapen mag dat ook hoor'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 15:02

elle keek naar Seth. 'Nee ik blijf liever bij jou' zei ze. Belle wou nu niet naar bed. Ze lag hier lekker en ze moest straks echt nog veel mensen belle voor de bruiloft. Belle geeuwde en ging rechtop zitten. Ze keek Seth aan; 'Ik ben echt blij dat je er nog bent Seth' zei ze en ze kuste hem. Na een tijdje keek ze weer naar Seth en glomlachtte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 15:20

Seth keek Belle aan en zei 'Je hoeft ook niet naat bed, je kan ook in mijn armen in slaap vallen'. En hij kuste Belle op haar voorhoofd. Toen zei hij 'ik ben ook super blij dat ik er nog ben, ik was zelf ook bang toen ik die draak zag, dat hij me met een klauw vermoorden'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 15:47

Belle ging weer liggen in Seth's armen en viel weer in slaap. Na een uurtje werd ze weer wakkr. Ze had heerlijk geslapen. Ze keek Seth aan en ging rechtop zitten. 'Het is misschien een rare vraag maar wil je nog met me trouwen ondanks wat er allemaal gebeurd is'? vroeg Belle aan Seth. 'Zo ja wnneer wil je dan trouwen'? Belle wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 16:18

Seth keek Belle aan en zei 'Ik wil nog met je trouwen ja, en ik weet niet wanneer' hij keek zijn vrienden aan. Daarna weer naar Belle en dacht diep na. Hij zou het echt niet weten, dus haalde hij zijn schouders maar op. Hij genoot nog van het zonnetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 16:21

Belledacht ook na. Ze stond op om pen en papier te halen. toen ze pen en papier had ging ze terug naar Seth. 'Wat dacht je van volgende weeg'? vroeg ze aan Seth; 'Ik weet dat het snel is maar ik vind dat niet erg'. 'Ik hoop dat jij dat ook niet erg vind'. Ze keek Seth vragend aan en wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 17:46

Seth dacht of het volgende week kon, hij had niks staan dus het kon 'is goed hoor, volgende week kan' Hij keek naar zijn vrienden, en vroeg 'Kunnen jullie dan ook volgende week?' Sam keek hem aan en zei 'wij zijn er volgende week'Hij stond op, liep naar Seth toe en knuffelde hem stevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 17:57

Belle keek naar hoe Sam Seth knuffelde en ze lachtte. Daarna boog ze voorover en begon ze aan het schrijven van de uitnodigingen. Dit schree ze op,

Hallo,

Bij deze bent u uitgenodigd om volgende week zondag te komen op onze bruiloft.
Wij hopen dat u komt;

met vriendelijke groeten van Seth en Belle

Toen Belle klaar was met schrijven liet ze de tekst aan Seth zien en hoopte ze dat hij het goed vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 19:54

Seth las de tekst en hij knikte als teken dat hij het goed vond. Hij pakte een broef en gaf die aan Sam. Dan hadden ze al een brief af gegeven. Hij vroeg aan Belle 'Wie gaat de brieven rond brengen?'. En hij wachtte geduldig af
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 20:01

'Ik zal wel gaan' zei Belle. Ze ging verder met het schrijven van de uitnodigingen. Toen ze klaar was deelde Belle een paar uitnodigingen uit over de rest van het groepje. Darna ging Belle naar de stallen waar Philippe op haar zat te wachten. Ze klom op haar paard en samen gingen ze door het land om de uitnodigingen te verspreiden. Toen het donker was en de uitnodigingen op waren besloot Belle terug te gaan naar Seth. Enaal terug bij het kasteel zochten haar ogen naar Seth maar doordat het donker was vond ze hem niet. 'Seth ben je er nog'? vroeg Bele;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 20:29

Seth zat nog met Jacob en Sam op een bankje, hij antwoordde 'Ik ben hier met Sam en Jacob' Hij wachtte geduldig op een antwoord. Terwijl hij stevig werd geknuffeld door zijn twee beste vrienden
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 7 mei 2014 - 20:48

Belle rende naar het geluid van Seth toe en ging bij hun zitten; Ze sloot zich mee in de omhelsing; Daar zaten ze dan. Met zijn drieén in een omhelsing. Belle kon in het donker niet zien wie ze omhelsde maar dat maakte voor haar even niks uit. Ze mocht Jacob en Sam ook. Belle hoopte wel dat Seth u niet zo jaloers zou reageren als toen op de begrafenis als bleek dat ze nu iemand anders aan het omhelzen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptydo 8 mei 2014 - 9:12

Seth keek richting Belle en zag dat ze Sam aan het omhelzen was, hij zei 'je bent Sam aan het knuffelen'. Hij kon net niet bij Belle om haar te kussen. Maar dat zou hij dan wel later doen, als ze uit geknuffeld waren. Hij dacht aan zijn jeugd, en wat hij had mee gemaakt. Gelukkig vond Sam hem en kon hij met hem mee. Daarom is hij altijd bij Sam gebleven dat is nu zijn familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptydo 8 mei 2014 - 11:33

Belle liet Sam los. 'Sorry Sam' zei ze. 'Maakt mij niks uit maar misshien Seth wel' antwoordde Sam. Belle zuchtte en ze stond op. Ze voelde zich best schuldig. Wat moest Seth nu wel niet van haar denken. Belle zuchtte nogmaals. 'Ik ga naar bed' zei Belle een beetje verdrietig en ze liep naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyza 10 mei 2014 - 10:06

'Ik ga naar bed' Seth zag dat Belle verdrietig was, hij zei tegen zijn vrienden 'ik ga ff kijken wat er met Belle is, ben zo terug'. Hij stond op en liep naar Belle. Eenmaal bij hun slaapkamer zag hij Belle huilend op het bed liggen. Hij ging langs haar op bed liggen en vroeg 'waarom moet je huilen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyza 10 mei 2014 - 11:45

'Hoe kan ik nu zo stom zin om Ă©Ă©n van je vrienden te omhelzen' zei Belle snikkend. Belle sloeg haar handen voor haar gezicht. Straks deed Seth weer een zelfmoordpoging en ditmal zou ze hem misschien niet kunnen helpen. Wat moest ze nu doen? Kon ze Seth overtuigen dat ze echt wel van hem hield. Ze schudde haar hoofd. Ne dat kon ze niet meer. Uiteraard hield ze alleen maar van Seth maar dat liet ze de laatste tijd niet blijken. Ze stond op. 'Ik denk dat het beter is dat je vertrekt Seth' zei Belle droevig. 'Er is te veel gebeurd'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyza 10 mei 2014 - 15:20

Seth schrok van de reactie van Belle, hij stond op en liep naar Belle, hij zei 'Ik hou van jou, en ik vind het niet erg dat je Sam omhelsde, je kon het niet zien'. Hij keek Belle even aan, en liep de kamer uit. Hij liep de trap af en zei tegen zijn vrienden 'Kom we gaan'. Seth liep met zijn vrienden weg. Seth keek nog een keer om, maar daarna rende die weg met zijn vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyza 10 mei 2014 - 15:38

Seth wacht riep Belle en ze rende naar beneden. Daar ontdekte ze dat Seth en de anderen weg waren. Belle rende naar buiten. Ze zag Seth en de rest weg rennen. Wat moest Belle doen? Moest ze hem achterna gaan? Nelle wilde Seth niet kwijt. Ze hieldd te veel van Seth om dit te negeren. Belle rende achter Seth aan. Toen ze hen had ingehaald stond ze voor Seth, omhelsde hem en barste in tranen uit. Ze had echt spijt van die woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyvr 16 mei 2014 - 20:51

Seth knuffelde Belle terug, en zei 'Ik blijf altijd van je houden, wat er ook gebeurd'. Hij keek Belle aan, en begon ook een beetje te huilen. Hij wou dat hij gewacht had op haar antwoord en niet meteen naar buiten was gegaan. Jacob knuffelde Belle stevig, en liet haar niet meer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyvr 16 mei 2014 - 22:34

Belle liet Jacob los. Ze keek Seth aan; 'Het spijt me echt heel erg Seth' zei ze. Ze omhelsde Seth weer en huilde verder. Seth had gelijt. Het was gewoon te donker om te zien wie ze omhelsde. Na een tijdje hield Belle op met huilen, keek ze Seth aan, droogde zijn tranen en kuste ze hem. Ook zij zou altijd van hem blijven houden wat er ook gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyma 19 mei 2014 - 17:03

Seth keek naar Jacob, en zei 'Je bent mijn allerbeste broer'. En hij kuste Belle op haar voorhoofd. Hij keek naar Sam en knikte als bevestiging dat het voor hem ook gold. Sam liep naar hem toe, en begon hem te knuffelen. Seth keek naar Belle hoe ze zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptyma 19 mei 2014 - 17:58

Belle glimlachtte. 'zulen we maar gaan slapen'? vroeg e aan Seth. 'Het is namelijk als erg laat'. Ze liep richting het kasteel. Voor de poort draaide ze zich om. zou Seth volgen? Belle dacht aan wat Set zei. Hij zei tegen Jacob: 'Jij bent mijn allerbeste broer'. Belle had nooit geweten dat deze groep familie van elkaar waren. Belle zuchtte. Ze had dat moeten weten.Een familie wolven leven nu eenmaal graag samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 21 mei 2014 - 14:47

Seth liep achter Belle aan naar het kasteel. Ze liepen samen naar boven, waar Jacob zijn kleren uit deed en zijn tanden ging poetsen en in bed ging liggen. Hij wachtte op Belle, voor hij ging slapen. HIj voelde aan haar buik en voelde iets bewegen. Seth vroeg aan Belle 'voel jij iets in je buik bewegen?want ik voelde wel iets'. Hij wachtte geduldig op haar antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Emptywo 21 mei 2014 - 16:37

Bele stond op. Dit kon toch niet? Ze kon toch niet zwanger zijn? Belle zocht in haar lade. Ze had nog ergens een zwangerschapstest van een tijdje geleden; Ze dacht toen dat ze zwanger van het beest was. Toen Belle vond wat ze zocht liep ze zonder dat Seth het zag naar het toilet. Een tijdje later kwam ze lachend terug. Ze liep naar Seth en kuste hem. 'Lieverd ik ben zwanger' zei ze wachtte op Seth's antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ehm...Hello? [+Belle]
» Unseen [Belle] [SPT]
» I don't think this is the savanna... [+Belle]
» Een Boswandeling (Belle)
» -Finally outside- [x]Belle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: