IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates











gratis forum

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Affiliates











gratis forum


 

 de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 18:15

Belle zag het gebeurde en liep naar de wolven; 'oke ophouden jullie !!!! riep ze. an en Belle keek Seth aan en gebaarde dat hij haar moest volgen. Ze rende naar haar kasteel. en hoopte dat Seth haar zou volgen. Ze hoopte ook dat Seth terug in een mens zou veranderen. Onder het rennen datcht Belle na. Langs de ene kant haad Seth gelijk als hij zei dat dat hij zijn vrienden niet in de steek wilde laten mar langs de andere kant was hij niet meer veilig. Wat als Belle iedereen van de groep zou uitnodigen om bij haar te blijven wonen? Zelfs Sam mocht bij haar wonen als hij beoofde aardig te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 18:19

Seth keek Sam strak aan voor dat hij achter Belle aan rende, hij veranderde weer in een mens en riep naar Belle "wacht even"Belle kwam naar hem toe gelopen, Seth vroeg aan Belle "waarom doe jij zou aardig tegen iemand die je nog helemaal niet goed kent, en die ook nog is half mens half wolf is?". Hij keek achterom en zag dat jacob en Leah hun waren gevolgd, ze kwamen er ook bij staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 18:30

Belle zuchtte. 'Ik doe dit omdat ik medelijden met jullie heb en omdat ik jullie allemaal wil beschermen voor Sam' zei Belle fluisterend. Belle dacht na.. Seth had gelijk. 'Belle zuchtte; 'Je hebt gelijk Seth' zei Belle. Ze draaide zich om en liep richting haar kasteel. 'Vaarwel' zei Belle tegen Seth, Jacob, en Leah. Daarna rende ze alleen verder. Wat het groepje echter niet wist was dat Belle dit voor seth deed omdat ze verliefd op hem was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 20:40

Seth keek Jacob en Leah aan, Opeens rende Leah naar Belle toe en vroeg "wat is er met je aan de hand, je wil eerst ons helpen met Sam wat wij erg waarderen, en nu laat je ons vallen als een baksteen. Je kan dit als meiden onder elkaar vertellen". Leah keek Belle aan en wachtte geduldig op antwoord. Jacob was een beetje aan het stoeien voor de lol met Seth, om dat ze anders ook niet wisten wat ze moesten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 20:47

Belle slikte en besloot het aan Leah te ertellen. 'Er is nog een reden waarom ik jullie wil helpen' zei ze. Belle zuchtte en er rolde tranen ove haar wangen. Ze begon te huilen. 'Sorry Leah ik weet dat het fout is maar de derde reden waarvoor ik jullie help is omdat ik verliefd ben geworden op Seth' zei Belle snikkend. daarna draaide ze zich om en liep ze huilend weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 21:14

Leah rende terug en zei tegen Seth "Belle is verliefd op jou". Seth rende achter Belle aan en zei "Belle je hoeft niet te huilen, Leah zei het net tegen mij, ik weet dat het niet kan, maar ik ben ook verliefd op jou". Hij keek Belle aan, en zei niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 21:23

Het eerste wat Belle voelde was haat voor Leah. Wat een vuile veraadster ging er door Belle's Hoofd. Toen hoorde ze Seth zijn woorden en ze aarzelde. Zou ze het durven om Seth te kussen. Natuurlijk durfde ze dat; Waar zou ze bang voor moeten zijn. niemand kon hun horen of zien. Belle zette een stap naar voren en ze kuste Seth vurig. Na een tijdje hield ze op et kussen en deed ze een teken naar Seth dat hij haar moest volgen. Belle draaide zich om en rende op weg naar haar kasteel waar ze ongestoord verder konden kussen of misshien wel verder konden gaan dan dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 21:40

Seth rende terug naar Leah en Jacob, hij zei tegen hun "ik heb mijn ware liefde gevonden". Hij rende achter Belle aan naar het kasteel, waar hij het haar zou vertellen. Ze liepen de keuken in, waar een boogschutter zat, een kindje en een wat oudere dame. Seth keek nu aan, en keek toen naar Belle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 21:53

Belle schrok. Nu zou sSeth zeker gekwetst zijn. Hij had eigenlijk totaal geen reden maar dat wist hi niet. Bele keek naar Seth. Ze nam voorzichtig de hand van Seth. 'Ik vetel je op mijn slaapkamer alles' fluisterde Belle in Seth zijn oor. Toen trok ze Seth mee naar haar slaapkamer. Ze deed de deur achter zich dicht en kek Seth smekend aan. 'Alsjeblieft Seth laat me uitspreken voordat je boos wordt' zei Belle smekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 21:58

Seth zei tegen Belle "ik moet jou dadelijk ook iets vertellen, maar ga jij maar eerst". Hij ging op het bed van Belle zitten, en wachtte op de uitleg van Belle. Hij snapte het best, het waren haar vrienden, die gewoon op bezoek kwamen, hij zei tegen Belle "ik snap het al, dat waren je vrienden die even op bezoek kwamen, ik ga ze maar is een hand schudden". En hij liep de kamer uit, om ze te begroeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 22:14

Belle was blij dat Seth het gedeeltelijk snapte. 'Ze liep met Seth mee naar de keuken. 'Seth deze boogschutter heet Legolas en hij is een goede vriend van me die inderdaad op bezoek komt en deze jongen heet Barstje en hij is het kind an onze huisvrouw Mevrouw Tuit' legde Bdelle uit aan Seth. 'Jongens dit is mijn nieuwe vrien' zei belle tegen Barstje en Legolas. Belle omhelsde Seth terwijl mevrouw Tuit die net binnen kwam Belle streng aankeek. Lieverd ben je nou al het Beest vergeten'? vroeg Mevrouw tuit verbaasd aan Belle. Belle schrok. Dit had ze nog niet aan Seth verteld ! Belle keek snel naar Seth. 'Lieverd ik moet je echt nu heel even spreken' fluisterde Belle in Seth zijn oor. Ze deed teken naar Seth dat hij har moest volgen en rend naar haar slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 22:19

Seth liep de kamer in, en keek boos naar Belle, Hij zei niks, maar wachtte rustig af. Hij ging langs Belle op bed zitten, en zei "Waarom wil je met mij verkering, als je al verkering hebt. Dit pik ik niet". Hij liep de kamer uit, en rende naar buiten waar Jacob en Leah nog stonden. Hij liep naar ze toe en zei "die Belle hoef ik nooit meer te zien, ze is verliefd op mij, maar ze heeft al iemand". En hij liep naar de groep. en ging op een bankje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyzo 20 apr 2014 - 23:02

"Seth wacht' ! Riep Belle maar het was al te laat. Shit dacht Belle en ze holde achter Seth aan. eenmaal bij het glinsterplein zag ze Seth zitten bij de anderen. Belle hurkte voor Seth en zei: Seth geef me een half uur om het uit te leggen en als je dan nog boos bent dan verdwijn ik voorgoed uit je leven'. Belle stond op en liep weer richting het kasteel in de hoop dat Seth haar volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyma 21 apr 2014 - 9:34

Seth keek Sam aan en knikte, Seth stond op en volgde Belle naar het kasteel. Hij volgde Belle naar haar kamer. En ging op haar bed zitten, en wachtte rustig af. Hij keek is rond in haar kamer, er stond een bankje, een make-up tafel en een bed waar hij op zat. Hij dacht bij z'n eigen best een leuke kamer. Hij keek naar Belle en wachtte rustig haar antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyma 21 apr 2014 - 10:07

Belle keek naar Seth en zei: 'Wacht hier ik ben binnen een half uurtje terug'. Belle rende naar de stallen waar Philippe op haar wachtte. Ze nam Philippe mee naar buiten en klom op haar paard. 'We gaan naar het dorp' fluisterde Belle in Philippe"'s oor. Haar paard ging op zijn achterpoten staan en galopeerde naar het dorp. Eenmaal bij het dorp stapte Belle van haar paard af. 'Wacht hier' fluisterde Belle tegen Philippe. Daarna rende Belle naar de juwelierszaak van he't dorp. Eenmal daar deed Belle de deur open en stapte ze naar binnen. 'Goededag verkoopt u ook verlovingsringen'? vroeg Belle aan de vrouw aan de kassa. De vrouw knikte en liet haar alle verlovingsringen zien. Belle koos er de mooiste en duurste uit en betaalde met gepast geld. 'Bedankt zei Belle en ze liep het winkeltje uit. Belle had er ook een doosje bij gekregen. Ze stopte de ring in het doosje en rende weer naar de plaats waar Belle op haar wachtte. Met het doosje in haar handen klom belle op haar paard. 'We gaan naar het kasteel' fluisterde Belle tegen haar paard. Philippe ging weer op zijn achterpoten staan en galoppeerde ar het kasteel. Eenmaal bij het kasteel aangekomen zette belle Philippe weer in zijn stal en rende ze naar de ingang van het kasteel. Ze rende de trappen op naar haar slaapkamer en ze hoopte dat Seth er nog was. Eenmaal maal in haar slaapkamer deed ze de deur dicht en verstopte ze razendsnel zodat Seth het niet kon zien het doos met de ring erin in de lade van haar make-uptafelte.    Terwijl ze dat deed zei ze: 'Sorry Seth maar dit ws belangrijk' Toen het doosje goed verstopt had in haar la draaide ze zich om en zochten har ogen naar Seth. Op het eerste zicht zag ze Seth niet omdat het al aardig donker was geworden.  'Seth ben je er nog'? vroeg Belle aarzelend. Ze hoopte dat Seth er nog was zodat ze haar verhaal kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyma 21 apr 2014 - 12:46

Seth keek in de richting van Belle en antwoorden "ja ik ben er nog, vertel maar aan mij wat er aan de hand is". Hij bleef op haar bed zitten, als hij zou gaan rondlopen, zou hij misschien iets stuk maken, omdat het al aardig donker was en je bijna niks kon zien. Hij bleef daarom heel stil zitten, zodat hij niks kapot zou maken, en nergens over kon struikelen. Hij keek richting Belle en wachtte op haar verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyma 21 apr 2014 - 18:25

Belle was zo opgelucht dat Seth er nog was dat ze hem wel kn omhelzen. Gelukkig kon ze zich beheersen en in plaats daarvan zocht ze naar de lichtschakelaar, deed ze het licht aa en ging ze rustig op haar bed zitten. Er verschenen tranen in Belle's ogen maar ze hield zich sterk. 'Seth ik moet je een verhaal vertellen dat uit 2 delen bestaat' begon Belle te vertellen. EĂ©n deel gaat over hoe ik het beest (dat nu geen beest meer is) 5 jaar geleden leerde kennen en het andere deel gaat over 2 jaar geleden'. Belle slikte en begon toen heel haar geschiedenis te vertellen.

Nadat ze haar geschiedenis had verteld zei ze: 'Dat zelfde beest ging 2 jaar geleden op reis om tegen een draak te vechten en is nooit meer terug gekomen'. 'We hebben overals in het land gezocht maar nergens was een spoor van hem te bekennen'. Belle zuchtte 'Ik denk dat hij er vandoor is gegaan met een ander' zei ze tegen Seth. 'Hoe dan ook ik was er kapot van maar nu zijn we al 2 jaar verder en ik zweer je dat ik niks meer voor hem voel'. Belle pakte Seth's hand en legde die op haar hart. 'Dit hat klopt nu voor iemand anders en die persoon waarvoor dit hart klopt zit nu naast me' legde Belle uit. Belle aarzelde geen moment. Ze liet Seth's hand voorzichtig los sloeg haar armen om hem heen en kustte hem vurig. Na een tijdje stopte ze met kussen en keek Seth aan. Ze liet hem los en pakte weer zijn hand. 'Het spijt me dat ik dit niet eerder vertelde Seth'. zei Belle fluisterend. Na die woorden kon ze haar tranen niet meer inhouden en barstte ze in huilen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptyma 21 apr 2014 - 19:15

Seth zei tegen Belle "je hebt nog wel het beest mevrouw tuit zei het zelf". Hij stond op en liep boos de kamer uit, hij was buiten en veranderde in een wolf. Jacob en Leah zagen het en rende naar Sam toe om het te vertellen. Sam zag Seth weg rennen en zei "laat hem maar, hij is ergens boos over en dat moet hij ff kwijt". Hij pakte Jacob z'n hand en vroeg "wat wil je met de jongens gaan doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptydi 22 apr 2014 - 18:30

Belle stond op, pakte het doosjes met de ring erin en liep naar het glinsterplein. Eenmaal bij het glinsterplein angekomen deed ze het doosje met de ring erin in de zak van haar jurk en zocht ze naar Seth. Ze vond Seth al vrij snel; Hij was een eindje verderop van het glinsterplein in een wolf veranderd. Belle aarzelde. Had ze moed genoeg om dit an Seth te vragen; 'Kom Op Belle je kunt dit heus wel' sprak Belle zichzelf moed in en ze liep op Seth af. 'Seth kan ik je heel even spreken tijdens een boswandeling'? vroeg Belle smekend aan Seth. Toen draaide ze zich om en liep richting het bos in de hoop dat Set haar zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptydi 22 apr 2014 - 18:34

Seth liep met Belle mee naar het bos. Ze kletsten over van alles en nog wat, Seth keek achterom en zag dat Sam gebaarde dat hij met Belle moest gaan. Seth keek Belle aan en vroeg "wat wil je van me, ik ben nog steeds kwaad op je, miss als je het verteld dat ik dan minder kwaad op je ben". Hij keek Belle aan en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptydi 22 apr 2014 - 18:44

Belle keek Seth aan; 'Ik snap dat je kwaad bent maar ik voel echt niks meer voor het beest'. begon Belle te vertellen. Toen stond Belle opeens stil. Er schoot Belle iets te binnen; Zou het kunnen dat Seth bang as dat ze hem in de steek ging laten? Als dat zo was zou dat alles verklaren. Belle keek Seth aan en zei: 'Seth ik weet dat dit een rare vraag is maar klopt het dat je bang bent dat als je verkering met mij hebt en het beest weer terugkomt dat ik je dan in de steek ga laten voor hem'? vroeg Belle aan Seth. Belle hoopte dat Seth de waarheid zou vertellen en dat hij niet weer zou weglopen;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptywo 23 apr 2014 - 14:47

Seth keek Belle aan en zei "nee tuurlijk ben ik daar niet bang voor, maar Sam heeft gelijk ik kan geen verkering met jou hebben. Iemand zoals ik hoort bij een meisje thuis die ook zo is, half mens half wolf". Hij had zijn woorden gezegd en hoopte dat Belle het zou begrijpen hij zei "Maar we kunnen gewoon vrienden blijven als je wilt". Hij keek Belle vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptywo 23 apr 2014 - 15:20

'Bele keek Seth aan' 'dat kan wel Seth' zei Belle fluisterend. 'Ik ben echt totaal niet bang voor je' Belle pakte heel vooorzichtig Seth zijn hand. Er kwam een lied in haar op. Ze begon het te zingen voor Seth.

'Nee ik wil nooit meer anders'.
'Ik kan geen dag meer zonder jou'.
'Ik wil dat niets veranderd'.
Jij bent waar ik van hou'.
'Ik geef je heel mijn hart us laat me niet alleen'. Het leven is zo mooi met jou hier om me heen.
'Ne ik wil nooit meer anders.
'Weet je lieve schat'?
Je bent het beste wat ik ooit had'.

Er sprongen tranen is belle's ogen; 'Dit was een lied dat past bij hoe ik over je denk' zei Belle tegen Seth. Belle wachtte af wat Seth nu ging doen. Ze hoopte dat hij niet weg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Jacob
Strandhanger
Strandhanger
Jacob


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 02-04-14

Character sheet
Kinderen: -
Partner: -
Leeftijd: 23 jaar

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptywo 23 apr 2014 - 16:08

Seth vond het lied wel heel mooi, maar hij dacht aan Sam. Hij zette die gedachte even op zij, en gaf Belle een kusje op haar wang. Hij zei tegen Belle "je lied is prachtig, maar ik zie aan je dat je me iets wilt vragen". Hij wachtte rustig op Belle haar antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle
The Beauty Admin
Belle


Aantal berichten : 2818
Registratiedatum : 17-03-13
Leeftijd : 31

de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Emptywo 23 apr 2014 - 17:16

Belle keek seth aan en pakte opneiuw Seth's hnd. 'Beloof je me dat je dan voor 1 keer niet luisterd naar Sam'? vroeg ze aan Seth. Ze wchtte geduldig af op een antwoord. Seth zou wel weten wat ze met die vraag bedoelde dacht Belle. De tranen blonken in haar ogen en haar mond trilde. Ze stond op het in huilen uit te barsten maar ze hield zich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disneyforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)   de vrienschap tussen mens en wolf (Belle) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de vrienschap tussen mens en wolf (Belle)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ehm...Hello? [+Belle]
» Unseen [Belle] [SPT]
» I don't think this is the savanna... [+Belle]
» Een Boswandeling (Belle)
» -Finally outside- [x]Belle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Once Upon Disney :: Archief-
Ga naar: